Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendje weg - NL, Belgie of Duitsland

<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 03 Feb 2014 14:00

Weekendje weg - NL, Belgie of Duitsland

Hallo allemaal,

Mijn ouders worden dit jaar 60 en nu leek het mij leuk om mijn moeder voor haar 60ste een weekendje weg te geven (met mijn vader). Ze reizen vrij veel - verre reizen maar ook gewoon in eigen land of de buurlanden. Ze zijn toevallig pas in Groningen geweest en dat vonden ze leuk. Wie weet waar het leuk is? Mag in Nederland zijn of in Belgie of Duitsland. Mijn ouders komen uit het zuiden (Venlo) dus het liefste niet daar in de buurt :smile:.
niet dat daar wat te doen is....
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 03 Feb 2014 17:41

Re: Weekendje weg - NL, Belgie of Duitsland

Wat een lief cadeau zeg!

Hier een aantal steden: Düsseldorf, Keulen, München, Xanten, Brugge, Gent, Antwerpen, de Belgische of Nederlandse kust.
Ik weet trouwens niet wat ze graag doen? De stad bekijken, wandelen, museums bezoeken, winkelen, dierentuin etc.?
In België, wel in het Franse gedeelte, heb je een prachtige dierentuin: Pairi Daiza. Maar wil je alles gezien hebben en lekker veel wandelen ben je wel snel een dag kwijt maar is zeker de moeite.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 04 Feb 2014 10:39

Re: Weekendje weg - NL, Belgie of Duitsland

Peyton schreef:Wat een lief cadeau zeg!

Hier een aantal steden: Düsseldorf, Keulen, München, Xanten, Brugge, Gent, Antwerpen, de Belgische of Nederlandse kust.
Ik weet trouwens niet wat ze graag doen? De stad bekijken, wandelen, museums bezoeken, winkelen, dierentuin etc.?
In België, wel in het Franse gedeelte, heb je een prachtige dierentuin: Pairi Daiza. Maar wil je alles gezien hebben en lekker veel wandelen ben je wel snel een dag kwijt maar is zeker de moeite.


Bedankt voor je reactie - daar kan ik zeker wel iets mee. Düsseldorf, Keulen en München zijn ze geloof ik al geweest maar de Belgische steden en Xanten nog niet geloof ik. De stad bekijken, wandelen, museum bezoeken en winkelen vinden ze zeker leuk. De dierentuin is denk ik meer iets voor mijn vader. Mijn moeder houdt van kunst, geschiedenis (haha en kunstgeschiedenis), antiek zaakjes, quirky straatjes/winkeltjes, markten - niet echt van de hele toeristische bezienswaardigheden eigenlijk.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Feb 2014 10:32

Re: Weekendje weg - NL, Belgie of Duitsland

De eilanden is ook altijd leuk.
2014 2016
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 06 Feb 2014 16:11

Re: Weekendje weg - NL, Belgie of Duitsland

Ja! Dat was ik ook aan het denken.

Ik heb trouwens ook een leuke locatie gevonden in Friesland - logeren in een boomhut. Ziet er echt heel knus en warm uit.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 06 Feb 2014 19:34

Re: Weekendje weg - NL, Belgie of Duitsland

Oh wat gaaf, in een boomhut! Uniek ook en denk wel dat ze dat leuk zullen vinden. Ben benieuwd wat het gaat worden :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem99

Bericht 06 Feb 2014 19:45

Re: Weekendje weg - NL, Belgie of Duitsland

Of slapen in een Stro.kasteel?

www.hayemaheerd.nl

Ziet er echt knus uit! En een keertje wat anders :) Is trouwens een onwijs vriendelijke eigenaresse.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 06 Feb 2014 19:52

Re: Weekendje weg - NL, Belgie of Duitsland

If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers