Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 02 Feb 2014 19:22

Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Hey allemaal,

In het topic trouwen 2014 en 2015 zie ik veel leuke ideeën voorbij komen. Ik dacht dat het misschien leuk is om iets met pinterest te gaan doen, want daar staan ook erg leuke ideeën op :love: Zouden we elkaar kunnen volgen en inspireren.
<<

Anoniem99

Bericht 02 Feb 2014 19:56

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Ik heb vrij veel pins wat betreft trouwen! Heb ook al een aantal leuke ideetjes opgedaan. Wij gaan bijvoorbeeld onze eigen bedankjes maken. Ik wil dan organza zakjes gaan bestellen op Ebay of Etsy, daar iets in doen met een papiertje met een stuk tekst uit een liedje wat gedraaid is die dag.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 02 Feb 2014 20:00

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Sienna schreef:Ik heb vrij veel pins wat betreft trouwen! Heb ook al een aantal leuke ideetjes opgedaan. Wij gaan bijvoorbeeld onze eigen bedankjes maken. Ik wil dan organza zakjes gaan bestellen op Ebay of Etsy, daar iets in doen met een papiertje met een stuk tekst uit een liedje wat gedraaid is die dag.



Zou mij wel leuk lijken om elkaar te volgen?! Alleen weet ik niet meer precies hoe je nu iemand ook alweer kan vinden op pinterest
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 02 Feb 2014 22:02

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Je kan de naam van die persoon gewoon in de zoekbalk typen. Ik heb ook pintereset maar deel mijn naam via pb.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Zero

Bericht 02 Feb 2014 22:16

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Oh leuk! Ik ben nieuw met pinterest (snap eigenlijk nog amper wat het precies doet) dus ik ga ook even dit topic in de gaten houden! Ik ga dan niet trouwen maar zit wel in die business, kan altijd tips gebruiken voor klanten!

Ik wil voor mijn bruidsfotografie ook een pinterest maken, maar ik heb nog geen idee hoe dat moet :')
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 02 Feb 2014 22:19

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Siep schreef:Je kan de naam van die persoon gewoon in de zoekbalk typen. Ik heb ook pintereset maar deel mijn naam via pb.



Ik heb de app, maar waar kan ik zoeken.....
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 02 Feb 2014 22:33

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Op het blad met het vergrootglas. Bovenaan staat dan een zoekbalk met weer een vergrootglas.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 02 Feb 2014 22:41

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Siep schreef:Op het blad met het vergrootglas. Bovenaan staat dan een zoekbalk met weer een vergrootglas.


Heb je gevonden...
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 02 Feb 2014 22:44

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Ik heb ook pinterest. Heb al een board vol met trouwinspiratie :). Zou het leuk vinden om jullie te volgen. Ik stuur zo even een PM.
Afbeelding
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 02 Feb 2014 22:49

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Liz schreef:Ik heb ook pinterest. Heb al een board vol met trouwinspiratie :). Zou het leuk vinden om jullie te volgen. Ik stuur zo even een PM.



Kan je niet vinden, heb je al even om terug gestuurd
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 02 Feb 2014 22:59

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Liz ik kan je ook niet vinden. Sunshine leuk!

Zero heb je hulp nodig?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Zero

Bericht 02 Feb 2014 23:12

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Ja graag Siep! Ik kom er nog niet helemaal uit... :laughcry: Ik heb een account, maar nog geen board - of zo. Is het net als facebook dat je voor je bedrijf een aparte pagina kan maken?
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 02 Feb 2014 23:32

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Volgens mij kun je geen aparte pagina maken, wel kun je boards privé maken dus dan kan niemand behalve jijzelf dat board zien. Je kunt wel alle board dus een andere naam geven. Ik heb Siep en Sunshine inmiddels gevonden.

Zero had je toevallig mijn pm gezien wbt je website :)?
Afbeelding
<<

Zero

Bericht 02 Feb 2014 23:36

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Uh nee - ik ga nu kijken!


Edit: ehm nee, nog niets binnen maar dat gaat best langzaam soms geloof ik...
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 03 Feb 2014 00:36

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Ik heb ook meerdere trouwboards! Alleen wel gericht op bohemian/vintage bruiloften. Moet je maar net van houden natuurlijk..
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 03 Feb 2014 02:17

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Leuk ik wil je wel volgen funk!

Zero ik wilde graag je website weten omdat ik op het forum las dat jij erg mooie "anders dan normaal" foto's maakt en ik me alvast aan het oriënteren ben voor onze bruiloft.
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 03 Feb 2014 11:30

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Zero je kan een Pinterest account voor je bedrijf aanmaken. Je kam verschillende boards maken met bijvoorbeeld ideeën voor loveshoot, avondfotos etc. Je kan dan ook foto's van je eigen website pinnen. Zie bijvoorbeeld http://www.pinterest.com/ikeanederland/
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Zero

Bericht 03 Feb 2014 12:52

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Liz: Ik heb nog geen PM binnen maar ik PM je even!

Voor degene die ook willen kijken geef ik even mijn Perfect Wedding account op in de spoiler
Spoiler: weergeven
Afbeelding
Mijn Perfect Wedding site op: http://www.theperfectwedding.nl/bedrijven/7175/studio-pixxi






@ Siep : Dat is wel handig, dat ga ik denk ik ook doen dan! Maar hoe zorg ik er dan voor dat andere dat ook kunnen vinden? Dan moet ik zeker ook vrienden maken?

Wat erg dat ik dit eigenlijk niet weet :palm:
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 03 Feb 2014 13:08

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Funk schreef:Ik heb ook meerdere trouwboards! Alleen wel gericht op bohemian/vintage bruiloften. Moet je maar net van houden natuurlijk..


Me2 :smile:
<<

Zero

Bericht 03 Feb 2014 13:33

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Oh, jeej, volgens mij is het me gelukt! Ik heb nu wel 2 pinterest accounts (een persoonlijk en een van mijn bedrijf) en er staat nog maar 1 pin op :laughcry: whaha, maar daar moet ik denk ik nog even handiger in worden.

Ik zet de url in de spoiler van mijn bedrijf, maar ik weet nog niet hoe ik moet volgen en zo dus tja... :P komt later.
Spoiler: weergeven
http://www.pinterest.com/studiopixxi/
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 03 Feb 2014 14:03

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Het is gelukt Zero! Ik volg je ook inmiddels. Je kan andere volgen, pins van andere pinnen en eventueel met het hartje favoriet maken. Als je regelmatig nieuwe pins toevoegt zul je vanzelf wat meet volgers krijgen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Zero

Bericht 03 Feb 2014 15:13

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Top, dankjewel voor de hulp Siep! :D Het is toch best wel leuk dat pinterest, ik raak helemaal geïnspireerd ook van andere foto's, leuk!! Krijg helemaal zin om weer aan de slag te mogen!
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 03 Feb 2014 16:23

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Leuk Zero! Ik volg je ook.
Afbeelding
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 03 Feb 2014 17:09

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Liz schreef:Leuk Zero! Ik volg je ook.


Me2
<<

Zero

Bericht 04 Mrt 2014 20:16

Re: Pinterest: ideeën uitwisselen trouwen dmv pins

Alweer bijna een maand verder op pinterest, vind het erg leuk maar ben nog steeds aan het 'ontdekken'! Ik vind het ook moeilijk om pin's te maken, ik weet nog niet helemaal goed wat ik moet zeggen/melden of wat bruidsparen zoeken, maar ik zie bij veel van jullie echt hele leuke foto's/taarten/ideeën voor bruiloften! Ik begin het echt leuk te vinden :dance:

Hebben jullie nog tips? Wat leuk is om te pinnen of te volgen...?

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers