Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verplicht rust nemen, hoe doe ik dat?

<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 22 Feb 2014 16:20

Re: Verplicht rust nemen, hoe doe ik dat?

Heb je geen vriend? Die kan toch gewoon het huishouden doen en je kind naar de psz brengen en halen? Je bestelt je boodschappen bij albert.nl
Enige lastige is verhuizen, maar dan moet je toch echt leunen op vrienden, familie en een goed verhuisbedrijf. En mensen inhuren om de klusjes op te knappen.
<<

Anoniem122

Bericht 22 Feb 2014 16:44

Re: Verplicht rust nemen, hoe doe ik dat?

Als je de financiële mogelijkheid heb zou je ook een verhuisbedrijf kunnen inschakelen. Zij kunnen ook het inpakken doen, dan heb je daar geen omkijken naar.
<<

Anoniem75

Bericht 22 Feb 2014 18:23

Re: Verplicht rust nemen, hoe doe ik dat?

Bacio jawel hoor :)

Ik heb nu al een aantal keren bij de AH boodschappen besteld en we hebben en krijgen ook veel hulp bij het klussen en verhuizen. Daar hebben we geen bedrijf voor nodig. Het gaat nu opzich goed en ik doe zelf al bijna niks. Ben wel vaak met de auto op pad geweest en een paar keer de trap op moeten klimmen in het nieuwe huis omdat ze iets moesten weten. Dat hoeft nu ook niet meer en als ik er ben kijk ik alleen maar. Vandaag ben ik gewoon thuis gebleven en heb ik wat rust genomen. Mijn man is wel de hele dag in het nieuwe huis bezig geweest en komt over een uurtje ook naar huis. Morgen is er ook een dag niemand in het huis dus neem ik ook wat rust.
<<

Anoniem75

Bericht 22 Feb 2014 18:27

Re: Verplicht rust nemen, hoe doe ik dat?

De baby is sinds deze week trouwens ook volledig ingedaald dus ik doe het sowieso van rustiger aan. Ik voel het namelijk wel goed down under. Ik was al niet snel meer maar sinds een paar dagen helemaal niet meer en waggel ik als een eendje :laughcry:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers