Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe heet het en waar te koop?

<<

Anoniem38

Bericht 01 Feb 2014 22:59

Hoe heet het en waar te koop?

Je hebt voor pyjama's van die onepieces. Dat heb je toch ook als gewoon kledingstuk? Lijkt me leuk staan met een riempje of zo en een jasje. Hoe heet zoiets? Ook een onepiece?
<<

Anoniem12

Bericht 01 Feb 2014 23:00

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Jumpsuit?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 01 Feb 2014 23:03

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Onesie of jumpsuit idd.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem38

Bericht 01 Feb 2014 23:05

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Ooojaaaa!! Ik kon er toch maar niet opkomen! Morgen eens kijken of ik wat kan vinden en of het wat zou zijn voor nu.
<<

Anoniem30

Bericht 01 Feb 2014 23:05

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Ze hebben ze bij Pieces!
<<

Anoniem16

Bericht 01 Feb 2014 23:29

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Bij de Primark ook. Maar wel allemaal van die rare die je niet gewoon aantrekt.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Feb 2014 23:37

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Printje schreef:Bij de Primark ook. Maar wel allemaal van die rare die je niet gewoon aantrekt.


Ow jawel hoor. Vorige week in de stad hebben we een panda rond zien wandelen. (Maar die hoorde wel bij een emo-club die allemaal in die stijl gekleed waren)
Laatst gewijzigd door Bloemetjesgordijn op 01 Feb 2014 23:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem16

Bericht 01 Feb 2014 23:38

Re: Hoe heet het en waar te koop?

hahaha serieus? Sinds er hier een Primark zit zie ik geregeld van dat soort huispakken voorbij komen op fb.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Feb 2014 23:40

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Eerst op het station en daarna liep het groepje door de stad. Ze zagen er apart uit maar wel stoer dat ze doen waar ze zich prettig bij voelen en zich niets aantrekken van die starende mensen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Feb 2014 00:03

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Een van de vriendjes van een forumster ging ermee skieeen....of ze hebben me wat wijs gemaakt, dat kan ook, hahah ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem30

Bericht 02 Feb 2014 00:15

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Maar Jip zoekt de normale variant.. dus van mooie stof! Zoals Carrie een zwarte heeft en met hakken droeg.
<<

Anoniem38

Bericht 02 Feb 2014 09:50

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Ja. Of van jeansstof!
<<

Anoniem173

Bericht 02 Feb 2014 19:21

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Vooral voor in de zomer staan ze jou denk ik goed! Want dat zijn hele dunne stofjes em tekenen snel bij dames, maar met je slanke lijf!
<<

Anoniem38

Bericht 02 Feb 2014 19:38

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Ik zie nu ook geen leuke die er niet uitziet als overal of als hobbezak..
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 02 Feb 2014 21:01

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Heb je al bij Mango gekeken? Daar hebben ze soms hele mooie.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 02 Feb 2014 23:34

Re: Hoe heet het en waar te koop?

Heb laatst een zwarte gezien bij de Superstar.

http://www.superstar.eu/v-jumpsuit

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers