Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Draagt jullie kindjes alles?

<<

Anoniem20

Bericht 01 Feb 2014 21:37

Draagt jullie kindjes alles?

Ik zie vaak in de aanbodpijler geregeld kleertjes met kaartjes eraan langskomen :)

Hebben jullie vaak kleding gekocht, welke vervolgens niet of nauwelijks gedragen is?
Omdat je het bij nader inzien toch niet mooi vond? Of omdat er teveel ander spul in de kast hangt :)
<<

Anoniem16

Bericht 01 Feb 2014 21:38

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Mmmm ze dragen wel alles maar soms echt maar een paar keer. Echt een kwestie van overvolle kasten. Iedere keer denk ik nu koop ik minder... iedere keer mislukt dit voornemen. Kinderkleding is te leuk en soms te goedkoop. Ik koop nooit dure kleren, ik loop bijv. de laatste tijd echt tegen hele leuke dingen aan bij oa de Zeeman.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Feb 2014 21:39

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Hier ligt wel het een en ander in de kast van mijn dochter dat weinig gedragen wordt. Vooral rokken, broeken en shirts draagt ze weinig omdat ze vrijwel altijd een jurk aan wil.
<<

Anoniem134

Bericht 01 Feb 2014 21:40

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Nee ze draagt niet alles. Erg zonde en ik neem me steeds voor minder te kopen maar ik zie zoveel leuke dingen die ik uiteindelijk toch wat minder vind.
<<

Anoniem26

Bericht 01 Feb 2014 21:41

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Hier draagt ze eigenlijk alles wel. Ik koop nu ook niet bizar veel meer zodat ze alles kan dragen.
<<

Anoniem75

Bericht 01 Feb 2014 21:43

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Ik heb 1x een babyroze polo met witte tekst voor S. gekocht. Ik deed het bij hem aan en het enige wat nog ontbrak was een oorbelletje haha. Ik vond het zo ja Johnny-en-Anita-achtig. Ik heb het shirt maar gelijk in de prullenbak gekwakt.

Verder koop ik eigenlijk heel weinig kleding. Gewoon wat hij nodig heeft. Dus er worden ook geen kleertjes met het prijskaartje er nog aan weg gedaan.
Laatst gewijzigd door Anoniem75 op 01 Feb 2014 21:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 01 Feb 2014 21:43

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Hier dragen ze zo goed als alles wat ik koop en krijg.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:12

Bericht 01 Feb 2014 21:43

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Nu wel. Dingen die ik te koop heb staan heb ik al heel vroeg gekocht en blijkt nu niet bij het lijf van mijn zoon te passen. Nu ik zijn figuur ken heb ik eigenlijk geen miskopen meer.
17-05-2013
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Feb 2014 21:48

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Op het moment krijgen we beide meiden haast niet voor elkaar om ze in een broek te hijsen, dus die kopen we om het moment maar bijna niet.
Een legging met een rokje of langer tuniekje gaat wel goed.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 01 Feb 2014 21:56

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Ja het meeste dragen ze wel. Als er iets naar mijn idee te lang in de kast ligt dan verkoop ik het.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Anoniem160

Bericht 01 Feb 2014 22:07

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Ruim de helft van wat in de kast ligt wordt niet gedragen, dat zijn meestal ook kleren waar ik zelf niet echt kapot van ben en dat trek ik haar dan minder gauw of helemaal niet aan. Dat heb ik dan overigens niet zelf gekocht, want ik koop zelf natuurlijk alleen kleding die ik echt leuk vind.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Feb 2014 22:28

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Yrsa is wel erg kritisch. Mijn moeder en ik hadden een winterjas voor haar gekocht van Didi, een beetje een aparte en die wilde ze eerst niet eens passen, laat staan dragen. We stonden al op het punt om de jas terug te brengen en een nieuwe te kopen, maar toen zei ze dat ze 'm toch graag wilde en nu is ze heel trots op haar jas.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 01 Feb 2014 23:27

Re: Draagt jullie kindjes alles?

A draagt in principe alles maar momenteel is aankleden een drama,met name iets over haar hoofd doen.dus die leuke liefjurkjes met een wat strakker hoofdgat zijn deze week in de kast gebleven
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Feb 2014 23:33

Re: Draagt jullie kindjes alles?

R draagt alles. Ook dingen die ik vreselijk vindt die ik heb gekregen, iemand heeft toch z'n best gedaan om iets leuks voor hem te kopen dus dan trek ik het gewoon aan als we toch niet veel gaan doen.
R. 2013
D. 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 01 Feb 2014 23:38

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Haha Carool dat doe ik ook,en dan even een foto maken en de gever appen.of ik doe het aan als we daar op visite gaan
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Feb 2014 23:40

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Ja, ik heb 1 spijkerbroek, volgens mij rechtstreeks uit de jaren 80. Recht model, van die opgeklopte zakken.. Ik prop heb dan maar een beetje in z'n Uggs met een wat opvallender shirt er boven.. Ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om die niet aan te trekken, dat vind ik zielig voor de gever, ook al spreek ik diegene nooit en krijgt ze er vast nooit iets van mee.
R. 2013
D. 2016
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Feb 2014 23:41

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Lexie schreef:Hier draagt ze eigenlijk alles wel. Ik koop nu ook niet bizar veel meer zodat ze alles kan dragen.


Hier hetzelfde.
Ze zijn nu allebei naar een nieuwe maat gegaan en dan kan ik weer een tijdje shoppen :). En als ik genoeg heb, stop ik en wacht ik weer tot de nieuwe maat. Helaas moet ik soms wel heel lang wachten, haha.
Maar ik wil gewoon niet teveel in de kast hebben.
Bepaalde dingen worden trouwens niet gedragen, omdat het uiteindelijk niet mooi staat of omdat ik het niet zo'n handig kledingstuk vind/vond ( miskopen dus ;) ).
En voor zoon koop ik een paar spijkerbroeken/gewone broeken en een stapel shirts en dan ben ik voorlopig weer klaar.
Tussendoor koop ik wel eens wat hoor, maar ik kan me aardig inhouden.
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 01 Feb 2014 23:44

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Hier wordt vrijwel alles gedragen. Alleen niet alles even vaak, want ze heeft enorm veel. Maar nog geen enorme miskopen gehad gelukkig, en vrijwel alles wordt gedragen. Al neem ik mezelf wel steeds voor om minder te kopen, maar dat lukt tot nu toe niet echt..
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 02 Feb 2014 01:19

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Nee. Er hangt genoeg in de kast, maar ik grijp meestal toch naar mijn favorieten, naar wat haar gewoon het leukst staat. Ik krijg ook geregeld een tas kleding van nichtjes en niet alles ervan vind ik even leuk. Sommige dingen geef ik gelijk weg, andere dingen leg ik toch in de kast als reserve (voor op het KDV, in de modder lopen, etc.). Het komt geregeld voor dat met name die reserve kleding toch niet gedragen is. Of kleding dat ik hield omdat ik dacht het leuk te vinden, maar achteraf toch niet.
<<

Anoniem286

Bericht 02 Feb 2014 01:55

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Nee, ik koop of krijg weleens iets wat uiteindelijk toch niet zo comfortabel is of handig in het gebruik. Bijv spijkerrokjes/jurkjes, heel leuk maar vind ik te stroef. Uiteindelijk zit ze dan de hele dag in maillot en shirt. Of een jumpsuit zonder knoopjes in het kruis, supervervelend met omkleden. Ik koop ook altijd reservekleding voor op het kdv, dat draagt ze uiteindelijk vrijwel nooit.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 02 Feb 2014 07:53

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Ja, alles. Tot en met maat 74 had zo ontzettend veel kleertjes (gekregen) dat ze praktisch alles 2 keer aan heeft gehad. Dat vond ik zo zonde! Nu koop ik een paar mooie basisstukken en dat combineer ik steeds met van alles. Ik trek haar toch het liefst mijn favorieten aan.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 02 Feb 2014 09:34

Re: Draagt jullie kindjes alles?

D draagt vrijwel alles wat gekocht wordt door ons. We kopen ook alleen maar spullen die hij ecbt zal dragen. Hij heeft ook niet zoveel kleding dat het gewoon niet gedragen kan worden. Af en toe komt de vrouw van mn vader aan met wat duitse kledinh, afhankelijk van of t mooi is krijgt hij dat ook aan.

Tot nu toe kan al zn kleding nog in de twee laden van de commode.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Feb 2014 10:55

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Ja ze dragen wel alles, maar het een ook meer dan het ander. Als ik iets toch niet zo leuk vind en ze het toch niet vaak aan hebben gooi ik het in de doos op zolder en zet ik het een keer te koop.

Ik heb wel een zooi rompertjes met lange mouwen gekocht en daar zitten de kaartjes nog aan die hebben ze gewoon niet aan..
:heart: :heart: 2011
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 02 Feb 2014 10:56

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Ruben draagt bijna alles. Ik had alleen wat fanatiek ingeslagen met de truien. Hij heeft het van zichzelf gauw warm en ik had winter iets anders ingeschat.
Mirthe heeft een kledingkast waarvan ik nu al weet dat ze de dingen maar een paar keer aankan.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Feb 2014 11:03

Re: Draagt jullie kindjes alles?

Nee niet alles, ik probeer wel om L. alles aan te trekken wat ik koop of wat hij krijgt. Maar ik heb wel ontdekt dat ik sommige dingen gewoon niet handig vind en andere dingen hem niet zo leuk staan en dan heeft hij het soms niet of maar 1 keer aan gehad.

En mijn moeder die naait soms echt afschuwelijke kleertjes. Ik probeer altijd wel om het hem dan een paar keer aan te doen, ze doet daar zo haar best op. Maar dat ene kortebroektuinbroekje wat veel te breed is en in een afschúwelijke veel te druk stofje met honderdduizend lelijk getekende katten, dat doe ik hem niet aan. Misschien als hij het past in de zomer dat ik het een keer aan doe en een foto maak.

Ik heb inmiddels mijn moeder wel voorzichtig laten doorschemeren dat ik liever wat neutralere stofjes heb. Mijn zusje zei dat ze zo blij was dat ik de eerste ben met een kindje, ze hoopt dat als zij een keer een kindje krijgt de nieuwigheid er wel af is en ze niet zo veel zelfgemaakte kleren krijgt en dat ik dan mijn moeder getraind heb om geen lelijke stofjes te kopen.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers