Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een nieuwe telefoon. Maar welke?

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Feb 2014 10:52

Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Hiii, ik heb al jaren verschillende Black Berry's gehad maar die ben ik helemaal beu en ik wil ook meer gebruik kunnen maken van apps. Verder vind ik het belangrijk dat er een goede camera opzit en dat je foto's kan bewerken. Weinig eisen dus, ojawel. Je moet ermee kunnen bellen.

Ik ben net een minuutje geleden begonnen met zoeken en door het vele aanbod weet ik het nu al niet meer. Ik hoef geen hele dure telefoon want die dingen houden het bij mij nooit zo heel lang vol.

Iemand een goed idee?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Feb 2014 10:54

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

S3 mini :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 52

Bericht 01 Feb 2014 10:54

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Ik zou sowieso voor een Android gaan; gebruiksvriendelijk en op elke PC, eenvoudig aan te sluiten. Geen gedoe met iTunes maar gewoon plug&play. Zelf ben ik fan van de Galaxy lijn, S3/4 is erg groot en zit voor jou misschien teveel op, maar wat dacht je van een S2? Die zijn niet overdreven duur, niet heel groot, maar verder makkelijk te gebruiken en niet al te moeilijk!

Wil je er ook een abonnement bij of blijf je bij je huidige aanbieder?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Feb 2014 10:56

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Thanx! Nee hoor, er mag best wat op zitten. Ik blijf bij mijn huidige aanbieder en ik kies voorlopig ook bewust niet voor een internetabbo maar alles gaat via wifi.

Die S3 lijkt me wel wat.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 01 Feb 2014 11:00

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Ik heb een s4. Super fijne telefoon, maar die is niet goedkoop..Samsung is wel heel fijn in gebruik en heeft natuurlijk ook verschillinde goedkopere varianten.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem 52

Bericht 01 Feb 2014 11:00

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

In principe zitten er op praktisch alle Androids hetzelfde! Het ligt er natuurlijk ook aan wat je zelf nog extra download in de App Store! De S2plus is vrij snel, maar de S3 is 'natuurlijk' sneller, maar gaat dan ook weer in prijs omhoog. De S3 mini is ook een goede optie, die is iets sneller dan de S2, heeft een wat betere camera en is overall gewoon net iets beter, maar ook iets duurder.

Oh en misschien kun je nakijken; een databundel is niet zo gek duur meer, tegenwoordig en je komt een heel eind met 500MB!

*Edit: De S3 is wel vrij groot, de S3 mini is iets trager dan z'n grote broer en heeft een minder groot scherm (DUH) en ook geen amoled scherm. Verder werkt-ie natuurlijk wel net zo goed en sommige beweren dat de batterij langer meegaat, maar dat ligt aan je eigen gebruik en personalisatie van het scherm.
<<

Anoniem51

Bericht 01 Feb 2014 11:20

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Ik heb ook een S4, kom van Apple af, maar ik ga nooit meer terug. Wat een fijne telefoon is dat. Maar inderdaad, wel erg duur. Samsung heeft ook veel goedkope instap-smartphones, misschien is dat meer een optie? De S2 lijkt me al redelijk veroudert, doet het nu misschien nog prima, maar kan over een jaar de updates niet meer aan, misschien.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 01 Feb 2014 11:22

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Ik heb een Sony Xperia Z, mijn vriend heeft de alweer nieuwere versie Z1. Geweldige telefoons. Met name de ontzettend goede camera sprak me aan. Ik vind hem fijner dan de Samsung, als ik mijn telefoon vergelijk met bijv. de Samsung S4 van mijn zusjes.

Edit: ik heb jaren iPhone gehad maar zou, sinds ik de Sony Xperia Z heb, niet meer terug willen naar iPhone. Ondanks dat ik verder echt tevreden ben over Apple.
<<

Anoniem 52

Bericht 01 Feb 2014 11:24

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Galaxy S2 plus is niks mis mee en ook niet ernstig verouderd, hoor. Draait gewoon op Jellybean 4.1! Gaat wel wat meer tijd overheen voor die de updates niet meer aan kan.

To be save, kun je natuurlijk altijd voor een S3 mini gaan, ik geloof dat die qua prijs niet overdreven veel verschillen en als je bij je huidige provider blijft, zou ik zeker proberen te onderhandelen!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 01 Feb 2014 11:32

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Zelf heb ik een S3 en die bevalt me echt erg goed. Geen last van vastlopers of wat dan ook, heb hem inmiddels een jaar.
Mijn vriend heeft een Sony en dat bevalt hem juist heel goed.
Tussen Android telefoons zit eigenlijk niet heel veel verschil. De verschillende merken gieten net een ander sausje over hun Android versie heen, maar het verschil zit vaak eigenlijk alleen in het uiterlijk.

De ene telefoon is natuurlijk wel sneller dan de ander en ze hebben wel eens verschillende funties, maar als je je telefoon vooral hebt voor bellen, smsen, appen, dat soort dingen, dan heb je aan een basic Android model echt al wel voldoende.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Feb 2014 11:42

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Ik wilde ook net een nieuw onderwerp openen over een nieuwe telefoon. Ik ben ook opzoek maar zie door de bomen het bos niet meer. Zie ook samsung galaxy code. Zal er zoveel verschil in zitten?
Laatst gewijzigd door ShallY op 01 Feb 2014 11:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 52

Bericht 01 Feb 2014 11:44

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Wat zoek je, Shally? Wat zijn je eisen, hoe vaak gebruik je 'm, wil je een nieuwe provider...
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Feb 2014 11:52

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Ik heb een sim only abonnement dus alleen een nieuwe telefoon. Ik heb nu de samsung galaxy ace s5830i. Deze loopt alleen maar vast terwijl ik alleen maar whatsapp, op facebook zit, email binnen komt en op internetten. Ik zoek er een met meer geheugen zodat ik er nog eens een app op kan zetten. Hij hoeft verder niet heel bijzonder te zijn. En hij moet niet te duur zijn, maximaal z200 euro.

Hoeft niet perse een samsung te zijn, mag ook een andere.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Feb 2014 11:59

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SA ... langId=-11

Ik heb nu deze op het oog. Goede keuze?
<<

Anoniem 52

Bericht 01 Feb 2014 12:05

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Prima keuze! Zou ook een goede keuze voor Shally zijn.

Het verschil tussen de Ace 3 en de S3 mini is het scherm; die van de S3 zou mooier zijn, maar verder zijn ze ongeveer even snel en even veel geheugen.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Feb 2014 12:10

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Die heb ik inderdaad ook al bekeken. Misschien dat ik maar eens langs de mediamarkt ga kijken.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 01 Feb 2014 14:30

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

S4 mini, heb hem nu 2 weken en vind hem nu al veel fijner dan mijn Ace Plus.
<<

Anoniem75

Bericht 01 Feb 2014 15:45

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Ik heb een Huawei G525 en ik ben echt verliefd op dat ding! De recencies van deze telefoon waren erg goed en dat kan ik alleen maar beamen. Er zit genoeg geheugen op, mooie vormgeving, goede camera, hij is snel en makkelijk in gebruik.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 06 Feb 2014 21:30

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Sogood: heb je al een nieuwe telefoon?

Ik wil morgen even gaan kijken bij de mediamarkt of het iets is.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 06 Feb 2014 21:37

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Voor mij nooit meer samsung, dat is massaproductie en alle toestellen gingen stuk.
Ik heb een sony experia T. fijn ding! GOede camera, niet duur.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem22

Bericht 06 Feb 2014 21:39

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Happydobby schreef:Voor mij nooit meer samsung, dat is massaproductie en alle toestellen gingen stuk.
Ik heb een sony experia T. fijn ding! GOede camera, niet duur.


Wat bedoel je dan met massaproductie? Want dat zijn in principe alle telefoons natuurlijk.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 06 Feb 2014 22:37

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Ik zou niet voor een goedkopere versie van de samsung gaan, heb al te veel verhalen gehoord over snel vastlopen en moeilijkheden met die telefoons.
Welke je dan wel moet nemen weet ik ook niet, want zie inderdaad ook door de bomen het bos niet meer..
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 07 Feb 2014 02:12

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Als je het merk niet zo belangrijk vind, zou ik gaan voor een huawei. Bij samsung en apple betaal je toch al gauw meer voor alleen de merknaam. Huawei is wat onbekender, maar doet qua specificaties zeker niet onder voor andere android telefoons, je betaald alleen een stuk minder omdat het merk niet zo bekend is. En qua gebruiksgemak issie net zo als alle andere android toestellen... Helemaal als je een los toestel koopt zou ik daar voor gaan.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 07 Feb 2014 07:00

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Willem schreef:
Happydobby schreef:Voor mij nooit meer samsung, dat is massaproductie en alle toestellen gingen stuk.
Ik heb een sony experia T. fijn ding! GOede camera, niet duur.




Wat bedoel je dan met massaproductie? Want dat zijn in principe alle telefoons natuurlijk.


Teveel keus aan modellen. Samsung heeft daarin de meeste keus, terwijl de andere merken maar een paar modellen hebben.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem321

Bericht 07 Feb 2014 09:53

Re: Een nieuwe telefoon. Maar welke?

Ik heb lang Samsung gehad en was niet tevreden, maar ben nu overgestapt op HTC (Ik heb een HTC desire 500).
Deze telefoon bevalt me uitstekend en na deze ga ik weer voor een HTC.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31