Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

<<

Anoniem 52

Bericht 31 Jan 2014 21:40

Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Vertel :D
<<

Anoniem35

Bericht 31 Jan 2014 21:41

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Hij houdt het met mij uit :cheering:
<<

Anoniem 52

Bericht 31 Jan 2014 21:42

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Eucalypta schreef:Hij houdt het met mij uit :cheering:


Dappere man..
<<

No. 3

Bericht 31 Jan 2014 21:44

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Dat is niet zo. Ik vínd hem het leukst, maar dat is puur mijn mening.
<<

Anoniem 52

Bericht 31 Jan 2014 21:45

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

No. 3 schreef:Dat is niet zo. Ik vínd hem het leukst, maar dat is puur mijn mening.


Hè wat een flauwe, rationele reactie! ;) Waarom vínd je hem het leukst dan?
<<

Anoniem119

Bericht 31 Jan 2014 21:46

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Omdat ie mijn aap is! Oeh aah aah aah oeh!
<<

Anoniem 52

Bericht 31 Jan 2014 21:47

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Een echte aapbanaan of zo, toch? ;)
<<

Anoniem119

Bericht 31 Jan 2014 21:48

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Ja zoiets ja! Dat is natuurlijk super leuk, vind ik dan.
<<

No. 3

Bericht 31 Jan 2014 21:51

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Bazinga schreef:Hè wat een flauwe, rationele reactie! ;) Waarom vínd je hem het leukst dan?
Ah ja, beetje flauw wel. Sorry, missy.

Ik vind hem het leukst omdat 'ie een combinatie is van lief en zorgzaam, intelligent, muzikaal, grappig, christelijk, aantrekkelijk en introvert. Hij is puur, no bullshit en kan heel erg van dingen genieten. Hij zorgt echt voor me, kan ontzettend goed luisteren en heel interessant praten. Zulke ben ik nog niet vaak tegen gekomen. In elk geval niet op de manier die ik leuk vind.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Jan 2014 21:53

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Weet je hóe leuk ik het vind dat je gewoon de ware hebt gevonden. Told ya so!
<<

Anoniem30

Bericht 31 Jan 2014 21:55

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Omdat het mijn lieve krullenbol is. We zitten volledig op één lijn, snappen elkaar, begrijpen elkaar, hebben dikke lol, zijn serieus wanneer het nog is, staan voor elkaar klaar, zeiken op elkaar, maar gaan door het vuur voor elkaar. Hij is ontzettend grappig, ontzettend flauw, heel slim, enorm spontaan en sociaal & ik voel me beschermd bij hem. Het klinkt stom, maar hij maakt me compleet, samen zijn we een goed duo :love:

O ja, ik vind hem ook gewoon leuk omdat hij niet standaard is, hij kan zó vrouwelijk zijn met dingen, en ineens weer zó mannelijk reageren, hij is zo heerlijk zichzelf :ja:
<<

No. 3

Bericht 31 Jan 2014 21:57

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Marin schreef:Weet je hóe leuk ik het vind dat je gewoon de ware hebt gevonden. Told ya so!
Ow ja, ik herinner het me. Maar da's lastig om erin te geloven hoor, als je niemand om je heen hebt die ook maar in de buurt komt. Als ik niet had meegedaan met dat muziekproject, was ik nog steeds Only the Lonely geweest.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Jan 2014 21:58

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

No. 3 schreef:
Marin schreef:Weet je hóe leuk ik het vind dat je gewoon de ware hebt gevonden. Told ya so!
Ow ja, ik herinner het me. Maar da's lastig om erin te geloven hoor, als je niemand om je heen hebt die ook maar in de buurt komt. Als ik niet had meegedaan met dat muziekproject, was ik nog steeds Only the Lonely geweest.


Snap ik hoor, maar dat is toch juist het leuke. It hits you when it hits you! En kijk waar je nu staat, bruidje! :love:
<<

No. 3

Bericht 31 Jan 2014 22:03

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Hebben jullie ook dat als hij lacht, je mee gaat lachen omdat het gewoon zo lekker flowtje is?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 31 Jan 2014 22:42

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

No. 3 schreef:Hebben jullie ook dat als hij lacht, je mee gaat lachen omdat het gewoon zo lekker flowtje is?


Als hij heel hard om zichzelf lacht niet, anders wel!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 31 Jan 2014 22:46

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Wat ik nu ga zeggen klinkt misschien vast heel gek. Hij is het leukste omdat hij aan de ene kant ontzettend rationeel is, maar aan andere kant een ontzettende dramaqueen kan zijn. Ik vind het een fascinerende combinatie omdat ik ook wel redelijk zo ben. Maar we zijn nooit samen hysterisch ofzo hoor haha, we wisselen elkaar af. Tenzij we ruzie hebben, dan zijn we wel hysterisch.
Laatst gewijzigd door Steep op 31 Jan 2014 23:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem144

Bericht 31 Jan 2014 23:11

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Omdat hij alles voor onze kinderen en mij doet, hij zorgzaam is , hij mijn humor snapt en omdat hij mij door en door kent en weet hoe hij met mij om moet gaan.
<<

Anoniem23

Bericht 01 Feb 2014 00:24

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Omdat hij; altijd zichzelf is, mij op nummer 1 zet en het altijd voor me op zal nemen en tegelijkertijd niet door mij over zich heen laat lopen, kopjes thee voor me zet, stevig in zijn schoenen staat, me na 3,5 jaar nog steeds weet te verrassen, de allermooiste is, opeens zo kwetsbaar kan zijn, altijd eerlijk tegen me is, elke dag zegt dat m'n borsten/billen/iets wat hij toevallig op dat moment vast heeft zo lekker zijn hahaha, precies lang genoeg is en ik precies overal in en tussen pas, de allerlekkerste baard heeft, super zachte heerlijke kuslippen heeft, zijn ondergoed strijkt en zijn kleding op soort en kleur hangt, mijn fietsband plakt zonder ik er om vraag, dezelfde toekomst dromen heeft, in mij gelooft en trots op me is, de allerlekkerste billen heeft.... :D
<<

Anoniem170

Bericht 01 Feb 2014 18:01

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Omdat ik nog nooit eerder zo'n ontzettend lief iemand ben tegengekomen zonder dat hij over zich heen laat lopen. Hij totaal tegenovergesteld is aan mij en ik dat erg leuk vindt.Hij kan zo enorm verrassend uit de hoek komt met grappen.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 01 Feb 2014 20:13

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Harrison :love: wat superlief!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Feb 2014 21:51

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Oh Harri, ik word altijd een beetje verliefd als ik jou over je vriend hoor praten :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem29

Bericht 02 Feb 2014 10:10

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Haha Harri wat lief!

Ik vind jullie ook echt Jut en Jul samen. Gewoon een perfect koppel. Zo heb ik ze nog bijna nooit gezien! :D
<<

Anoniem29

Bericht 02 Feb 2014 10:13

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Ik vind 'mijnes' de liefste omdat hij een schatje is! Hij vind mij het allerbelangrijkste en dat zegt hij ook bijna dagelijks. Hij is attent, doet ook dingen uit zichzelf (het huishouden o.i.d. haha) en is zelfstandig. Ik vind dat heel prettig :D

Verder legt hij mij in de watten en dat vind ik gewoon heerlijk :D
<<

Anoniem23

Bericht 02 Feb 2014 10:46

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Haha ook als we ruziën om de route toxi? :p

Verbazen is niet echt het goede woord maar ik verwonder me er ook wel eens over dat ik na 3,5 jaar nog steeds zo gek op mijn vriend ben. Het wordt eigenlijk alleen maar meer. En soms maken we ruzie en dan is ie intens stom.
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Feb 2014 10:56

Re: Waarom is jouw vriend/man/vriendin/vrouw het leukst?!

Mijn vriend is trouwens de leukste omdat ie zo lief is en goed kan knuffelen, maar ook weet dat ik niet altijd behoefte heb om te knuffelen en me dan ruimte geeft. Hij is snel enthousiast en een blij persoon, maakt de meest flauwe woordgrappen en kijkt me dan heel blij aan, alsof-ie een wereldgrap heeft gemaakt (terwijl ik echt krekels hoor.. Krekelen) Hij is langer dan ik ben en kleedt zich goed, maar geeft tegelijkertijd weinig om kleding en kan zich dus ook goed voelen in een stomme trui... Hij vindt mij absoluut de mooiste, liefste, leukste en laat me dit ook bijna dagelijks weten, zonder dat 't onoprecht voelt of als geslijm. Hij komt 4 uur eerder z'n bed uit om mij op te halen en naar m'n werk te brengen als 't hard waait of regent en doet 't met liefde. Hij noemt dieven of overvallers 'gemene pikkedieven', zonder dat-ie er zich van bewust is en hij lacht altijd. Hij heeft geduld (vooral met mij) is eerlijk en vriendelijk naar iedereen en laat iedereen in z'n waarde, maar roddelt wel met mij mee :heart:
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers