Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe namen-parade

<<

Anoniem17

Bericht 31 Jan 2014 14:10

Nieuwe namen-parade

Ik zie ineens overal nieuwe namen voorbij komen. Is het weer die tijd van het jaar? Waarom doen jullie dit toch, zo raak ik toch compleet de draad kwijt? :face:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8168

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 31 Jan 2014 14:17

Re: Nieuwe namen-parade

Ik onthoud nooit namen, eigenlijk alleen avatars.

Maar: mijn 'verhaal' ken je al :wink:
30-04-2017
<<

Anoniem17

Bericht 31 Jan 2014 14:18

Re: Nieuwe namen-parade

Ja de meeste heb ik ook al wel door hoor, het valt me altijd gelijk wel op. Maar het is gewoon soms vervelend dat er zo'n vlaag is waarbij een aantal forummers bijna tegelijk hun naam veranderen, dan moet ik zoveel onthouden :wink:
<<

Anoniem 43

Bericht 31 Jan 2014 15:12

Re: Nieuwe namen-parade

Ik heb het dus niet door en ik snap echt niet meer wie wie is.. Heel verwarrend :( .
<<

Anoniem193

Bericht 31 Jan 2014 15:15

Re: Nieuwe namen-parade

Oh echt.
Blijkt wel dat ik te weinig naar de namen kijk:P
<<

Anoniem66

Bericht 31 Jan 2014 15:16

Re: Nieuwe namen-parade

Haha, ik heb het altijd pas heel laat door. Weet nu ook pas sinds kort wie Alibi is bijvoorbeeld ;)
<<

Anoniem315

Bericht 31 Jan 2014 15:17

Re: Nieuwe namen-parade

Siepie, ik moest even zoeken, want ik zat weer eens vast onder een grote steen. Fijn dat je er nog bent :ja:

Ik weet nog steeds niet wie Alibi is. Of ik wist het en het is weer onder diezelfde steen gekropen.

Ik word ook tureluurs van die naamsveranderingen :12:
<<

Anoniem50

Bericht 31 Jan 2014 15:18

Re: Nieuwe namen-parade

Na veel speurwerk weet ik nog steeds niet wie Alibi is. En ik heb toch echt mijn best gedaan. Maar ja, een carrière als detective zit er dus kennelijk niet in.
<<

Anoniem193

Bericht 31 Jan 2014 15:20

Re: Nieuwe namen-parade

Luce: Dat is dus echt bizar hè. Bleek ook vorige week vrijdag op de borrelmeeting. Heel veel forummers wisten al wie ik ben, behalve diegenen die mij ook op fb hebben, die komen er pas de laatste 3/4 weken achter.
<<

Anoniem66

Bericht 31 Jan 2014 15:21

Re: Nieuwe namen-parade

Marley schreef:Na veel speurwerk weet ik nog steeds niet wie Alibi is. En ik heb toch echt mijn best gedaan. Maar ja, een carrière als detective zit er dus kennelijk niet in.


Dan stuur je een pm, staat in haar onderschrift ;)
<<

Anoniem193

Bericht 31 Jan 2014 15:22

Re: Nieuwe namen-parade

Luce schreef:
Marley schreef:Na veel speurwerk weet ik nog steeds niet wie Alibi is. En ik heb toch echt mijn best gedaan. Maar ja, een carrière als detective zit er dus kennelijk niet in.


Dan stuur je een pm, staat in haar onderschrift ;)

:good:
<<

Anoniem66

Bericht 31 Jan 2014 15:22

Re: Nieuwe namen-parade

Alibi schreef:Luce: Dat is dus echt bizar hè. Bleek ook vorige week vrijdag op de borrelmeeting. Heel veel forummers wisten al wie ik ben, behalve diegenen die mij ook op fb hebben, die komen er pas de laatste 3/4 weken achter.


Haha, dat is wel grappig ja! Ja, ik had echt geen idee dat jij nog op het forum rond hing joh. Dacht dat je hier nauwelijks nog kwam!
<<

Anoniem66

Bericht 31 Jan 2014 15:23

Re: Nieuwe namen-parade

Marley, ik heb zo'n vermoeden wie jij bent. Maar wil het niet openbaar gooien. Of is het geen geheim?
<<

Anoniem 53

Bericht 31 Jan 2014 15:26

Re: Nieuwe namen-parade

Van mij is het ook niet onbekend toch? Zelfde avatar en heb laatst ook nog wat foto's geplaatst.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jan 2014 15:29

Re: Nieuwe namen-parade

Oh jeej, ik was op die meeting en kende iedereen. Dacht al, was Alibi er ook?? Maar je hebt dus een andere naam dan voorheen. Nu moet ik ook echt even diep gaan nadenken.

En ja, Lauren, bij jou weet ik het, maar echt enkel door je avatar. En ook bij Marley moet ik nog wennen aan de nieuwe naam.
<<

Anoniem193

Bericht 31 Jan 2014 15:29

Re: Nieuwe namen-parade

Ik heb sinds 31 augustus dezelfde naam ;)
<<

Anoniem50

Bericht 31 Jan 2014 15:30

Re: Nieuwe namen-parade

Luce schreef:Marley, ik heb zo'n vermoeden wie jij bent. Maar wil het niet openbaar gooien. Of is het geen geheim?


Dat van mij is geen geheim hoor. De naam veranderd, maar het blijft niks. :P

En als ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen stuur ik Alibi een PM, maar ik wil er zo graag zelf achter komen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jan 2014 15:31

Re: Nieuwe namen-parade

Joh, ik snap er helemaal niets meer van. Je was toch eerst iemand anders? Ik weet dat Alibi al lang bestaat, maar nog steeds geen idee welk gezicht er bij hoort en ik heb je nog wel gezien laatst haha
<<

Anoniem193

Bericht 31 Jan 2014 15:34

Re: Nieuwe namen-parade

Tabbie schreef:Joh, ik snap er helemaal niets meer van. Je was toch eerst iemand anders? Ik weet dat Alibi al lang bestaat, maar nog steeds geen idee welk gezicht er bij hoort en ik heb je nog wel gezien laatst haha


Ik ben altijd al mezelf gebleven hoor. Mijn forumnaam is alleen anders sinds de forum switch.

Ik heb hetzelfde met jou, ik heb je gezien vorige week, weet dat je tabbie heet. Maar je voornaam ben ik alweer kwijt en wat je vorige forumnaam (namen) was, echt geen idee! :cry:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jan 2014 15:36

Re: Nieuwe namen-parade

Deze forumnaam heb ik ook al sinds dit nieuwe forum :thumbup:

Nou dan weten we in elk geval van elkaar dat we elkaar kennen hahaha
<<

Anoniem17

Bericht 31 Jan 2014 16:17

Re: Nieuwe namen-parade

Tabbie, van jou heb ik dus echt geeeeen idee wie jij op het vorige forum was.. PM? :angel: :^^:
<<

Anoniem119

Bericht 31 Jan 2014 16:19

Re: Nieuwe namen-parade

Ik weet ook nog niet wie Alibi was. Echt nog geen belletje gaan rinkelen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jan 2014 16:21

Re: Nieuwe namen-parade

Elliot schreef:Tabbie, van jou heb ik dus echt geeeeen idee wie jij op het vorige forum was.. PM? :angel: :^^:


Stond net nog ergens online haha. Maar het is heel erg simpel!
<<

Anoniem 52

Bericht 31 Jan 2014 16:23

Re: Nieuwe namen-parade

*Blijkbaar mogen er geen hints gegeven worden maar ontvangt ze graag PM's*
Laatst gewijzigd door Anoniem 52 op 31 Jan 2014 16:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jan 2014 16:25

Re: Nieuwe namen-parade

Bazinga schreef:Marin, Alibi ging altijd op en neer en zat aan een lijntje?


Een ballon? Een tijgertje die ze hadden vastgelijnd? Een net-gewassen-onderbroek-aan-de-waslijn-die-meedeint-op-de-wind?
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers