Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


rust zacht lieve Jaysen

<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:20

Bericht 31 Jan 2014 10:49

Re: rust zacht lieve Jaysen

Wat ontzettend verdrietig dat jullie, jullie dappere en prachtige zoon zo snel weer moeten laten gaan. Heel veel sterkte met dit verlies, maar wees inderdaad ook trots! Jullie zijn papa en mama van een prachtig kereltje!
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Anoniem25

Bericht 31 Jan 2014 11:14

Re: rust zacht lieve Jaysen

Lieve vlindertje,
Ik heb gister je post al gelezen, maar vond het te moeilijk om te reageren. Zo confronterend dat we bijna even ver waren, maar dat jullie al veel te vroeg afscheid heb moeten nemen van jullie kleine mannetje... Wat oneerlijk is het leven soms. Ik wil jullie heel veel kracht toewensen om dit verlies samen te doorstaan! Het is een prachtig ventje, waar jullie met recht super trots op mogen zijn.
:hug:
<<

Anoniem199

Bericht 31 Jan 2014 11:17

Re: rust zacht lieve Jaysen

Wat hebben jullie een ontzettend moeilijke keuze moeten maken. Heel veel sterkte met dit enorme verlies! Jullie kunnen trots zijn op jullie kleine mannetje!
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 31 Jan 2014 12:29

Re: rust zacht lieve Jaysen

Wat een verschrikkelijke keuze moet dat zijn geweest. Veel sterkte met dit verlies.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:36

Bericht 31 Jan 2014 13:04

Re: rust zacht lieve Jaysen

Tranen in mijn ogen
Wat een mooie foto's van jullie prachtige zoontje en wat verdrietig dat jullie nu al afscheid van hem moeten nemen.
Heel veel sterkte met dit grote verlies!
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 31 Jan 2014 13:37

Re: rust zacht lieve Jaysen

Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte gewenst met t verlies van jullie ontzettend mooie kereltje!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 31 Jan 2014 13:38

Re: rust zacht lieve Jaysen

Wat een prachtige foto's en mooie woorden van jullie zoon.
Een brok in mijn keel.

Heel veel sterkte met dit verlies.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 31 Jan 2014 13:40

Re: rust zacht lieve Jaysen

Verschrikkelijk! Heel veel sterkte met dit grote verlies.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 31 Jan 2014 13:45

Re: rust zacht lieve Jaysen

Wat een mooie foto's en lief kereltje. Heel veel sterkte en kracht toegewenst bij het verwerken van dit grote verlies.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 31 Jan 2014 13:58

Re: rust zacht lieve Jaysen

Gecondoleerd met het verlies van jullie mooie zoontje! Wat was hij welkom en vind het zo erg voor jullie dat het niet zo mocht zijn! Een dappere beslissing en ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit grote verlies.

Heb zelf een vlinderneefje en weet zeker dat hij altijd een onderdeel van jullie leven zal blijven, het is en blijft jullie zoontje. Neem de tijd om dit te verwerken!
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 13:51

Bericht 31 Jan 2014 14:52

Re: rust zacht lieve Jaysen

Ik zit helemaal met kippenvel op mijn armen. Wat een verdrietig nieuws. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en gecondoleerd.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 31 Jan 2014 14:58

Re: rust zacht lieve Jaysen

Wat een mooie foto's van jullie prachtige zoon. Wat een moeilijk en dappere beslissing, ik wens jullie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 31 Jan 2014 15:04

Re: rust zacht lieve Jaysen

Oh Vlindertje, wat hebben jullie een moeilijke beslissing moeten maken. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit enorme verlies!

Wat een mooie foto's hebben jullie van jullie mannetje.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 31 Jan 2014 15:08

Re: rust zacht lieve Jaysen

Jeetje, ik ben er stil van. Wat een prachtig stuk en wat een supermooie foto's. Een mooie herinnering aan een moeilijk moment. Heel veel sterkte met dit enorme verlies :hug:
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 31 Jan 2014 15:58

Re: rust zacht lieve Jaysen

Heel veel sterkte toegewenst voor dit grote verlies. Wat een prachtig mannetje is het.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 31 Jan 2014 17:02

Re: rust zacht lieve Jaysen

Jeetje, tranen in mijn ogen..
Heel veel sterkte toegewenst.
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Anoniem44

Bericht 31 Jan 2014 17:11

Re: rust zacht lieve Jaysen

Wat verdrietig... ik wens jullie veel kracht toe om dit samen te verwerken.
<<

Anoniem31

Bericht 31 Jan 2014 17:27

Re: rust zacht lieve Jaysen

Lieve vlinder

Met een brok zit ik je stukje te lezen. Wat een mooi kereltje is het
Heel veel sterkte met dit grote verlies. Verder weet ik niet zo goed wat te zeggen
<<

Anoniem22

Bericht 31 Jan 2014 17:40

Re: rust zacht lieve Jaysen

Wat een moeilijke beslissing hebben jullie moeten maken uit liefde voor jullie kleine man. De foto's zijn prachtig geworden, wat een mooi mannetje. Sterkte gewenst.
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 31 Jan 2014 17:51

Re: rust zacht lieve Jaysen

Ook hier tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte! Wat hebben jullie een prachtig mannetje gekregen. En wat erg dat jullie zo kort bij dit wonder konden zijn. Dikke knuffel.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Anoniem173

Bericht 31 Jan 2014 17:55

Re: rust zacht lieve Jaysen

Gecondoleerd wat een heftig verhaal en groot verlies. Veel sterkte de komende tijd!
<<

vlindertje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 16 Sep 2013 17:03

Bericht 31 Jan 2014 18:40

Re: rust zacht lieve Jaysen

dank jullie wel voor de lieve berichtjes....

Hieronder nog de mooie speech die mijn vriend geschreven heeft en voorgelezen heeft op de crematie. Ik zelf vind de tekst zo mooi en het beschrijft precies zoals het is daarom wilde ik hem met jullie delen:

Daar staan we dan... Trots op de geboorte van onze zoon Jaysen, maar tegelijkertijd verdriet omdat we nu hier staan om afscheid van hem te nemen.

Vanaf het begin liet je ons al verassen. Opeens was jij daar in ons leven, zo onverwacht. Het was voor mij toch wel even wennen, maar heb me daar snel overheen kunnen zetten. Vanaf het eerste moment dat ik jou zag was ik verkocht. Jij was ons kindje, je werd ons leven en ons kleine wondertje. Wat waren papa en mama gelukkig. Alle uren, dagen en weken die volgden werd jij steeds meer onderdeel van ons leven, gingen we steeds meer van jou houden en beseften wij dat we een prachtige periode meemaakten en nog voor de boeg hadden.

Met 16 weken kwamen wij erachter wat je zou worden. Ons maakte het niet uit, meisje of jongen, beiden hebben zijn charmes. Toch gokten de meeste mensen op een jongetje. Papa en mama hebben dat gevoel ook vanaf het begin gehad en dat werd ook de uitslag. Ik zag mijzelf al langs het voetbalveld staan om je aan te moedigen, ik zag rondlopen in stoere kleding, ja... uiteindelijk ook achter de vrouwtjes aan gaan. Wat was ik trots!! In verloop van tijd leerden we je al kennen, je was eigenwijs, beschermend, stoer, lief en vooral een druktemakertje, want je werd veelvuldig een boefje genoemd.

Daar was dan de 20 weken echo. We zagen je hartje kloppen en voor ons was het al goed, maar uiteindelijk zag de echoscopiste toch wat zorgwekkends. Ik zal niet uitgebreidt de afwijkingen complicaties en dergelijke benoemen, want dat is nu niet belangrijk meer. Na diverse onderzoeken en uitslagen werd de kans op een waardig leven steeds kleiner waarop wij voor een keus kwamen te staan. De keus.... Zo onmenselijk, zo veel pijn en zo veel verdriet terwijl jij bij mama in de buik aan het trappelen was. Zelfs met de punctie liet jij van je spreken met je handen op een manier van ‘ga weg!! We hebben dat niet nodig’
Maar de keus moest wel gemaakt worden. Wat voor een pijn en verdriet zouden we je aandoen, hoe ongelukkig, maar ook hoe gelukkig zou jij zijn. Zoveel vragen, maar zo weinig antwoorden, veel onzekerheden en te veel risico’s.
Zelfs in het ziekenhuis heb jij je eigenwijzigheid laten zien. Maar mooier vond ik je sterkte. Dat je toch al zo sterk was om nog 2,5 uur bij ons te willen zijn, dat gaf mij een speciaal gevoel. Na de geboorte heb je bij mama in de armen gelegen, waarna je in mijn armen bent overleden.

Jaysen, je hebt en zal nooit het levenslicht zien, we zullen je nooit zien opgroeien, maar we besparen je de pijn en het verdriet. De pijn welke ik liever draag dan dat ik moet toezien hoe jij die draagt. Het verdriet bij papa en mama is onbeschrijvelijk, maar liever dat wij verdriet hebben dat dat jij die zou hebben.

Een mooie zin, welke we aan iedereen zullen meegeven is dat wij je uit egoïsme hadden willen laten komen, maar dat wij je uit ware liefde hebben laten gaan. Je zal altijd een speciaal plekje in papa en mama’s hart hebben en zullen altijd trots op je zijn. Jaysen, ik heb genoten van onze tijd samen en zal dat voor altijd koesteren. Je zal altijd onze zoon blijven en we zullen altijd van je blijven houden.

Ga maar gauw naar boven zodat jij ons sterretje kan zijn. We zullen je nooit vergeten.


Afbeelding
26-01-14 Jaysen mijn mooie vlindertje........ je leeft voort in mama`s hart

Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 31 Jan 2014 19:22

Re: rust zacht lieve Jaysen

Ontzettend mooi. Wat zijn jullie drie ontzettend dapper en sterk. :hug:
L2014 & H2017
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 31 Jan 2014 19:24

Re: rust zacht lieve Jaysen

Vlindertje, wat heeft je man dat mooi geschreven. Wederom tranen hier. Kan verder moeilijk de woorden vinden met wat ik wil zeggen. Je bent heel veel in mijn gedachten. Sterkte de komende tijd.
:hug:
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem198

Bericht 31 Jan 2014 19:26

Re: rust zacht lieve Jaysen

Wat een mooi stukje heeft je vriend geschreven!
En wat zag hij er mooi uit!!
Nogmaals heel veel sterkte!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers