Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb je veel forumvriendinnen?

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 31 Jan 2014 22:18

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

neuh, maar dat hoeft ook niet.
<<

Anoniem181

Bericht 31 Jan 2014 23:07

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Ik heb op dit forum wel een aantal meiden leren kennen die vriendinnen zijn geworden, maar die noem ik gewoon vriendinnen. Forumvriendinnen klinkt alsof ze alleen op het forum mijn vriendinnen zijn en dat is zeker niet zo.
<<

Anoniem60

Bericht 31 Jan 2014 23:29

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Ik ken wel een potentiële vriendin via dit forum.
Ze vindt het alleen eng om mij in het echt te ontmoeten...
<<

Anoniem30

Bericht 31 Jan 2014 23:44

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Fem schreef:Ik ken wel een potentiële vriendin via dit forum.
Ze vindt het alleen eng om mij in het echt te ontmoeten...


Ik kan die persoon wel vertellen dat jij niet bijt hoor! :smile:
<<

Anoniem75

Bericht 31 Jan 2014 23:54

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Ik ga een paar keer per jaar iets leuks doen met 13 meiden hier van het forum. Ik beschouw ze ook echt als vriendinnen.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 01 Feb 2014 07:57

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

:omg:
Fem schreef:Ik ken wel een potentiële vriendin via dit forum.
Ze vindt het alleen eng om mij in het echt te ontmoeten...


:^^:
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 01 Feb 2014 17:41

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Ja, ik heb hier een paar vriendinnen die ik regelmatig zie. Ik zie ze niet als forumvriendinnen, maar als vriendinnen die ik toevallig van een forum ken. Had net zo goed school/werk etc. kunnen zijn.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 01 Feb 2014 17:51

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Banana schreef:neuh, maar dat hoeft ook niet.


Hier hetzelfde
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Feb 2014 22:02

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Marin schreef:Nee niet meer. Darcy en Siamsa behoren nog steeds m'n tot hele goede vriendinnen.
Heb ook niet echt behoefte meer aan meer forum contact in het echt eigenlijk.


Niet? Waarom niet (meer)? Als ik vragen mag tenminste ;)



Ik heb geen vriendinnen van hier. Maar als dat wel zo zou zijn zou ik ze geen forumvriendinnen noemen nee, een vriendin is een vriendin.
<<

Anoniem136

Bericht 02 Feb 2014 22:14

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Ik heb veel mensen ontmoet en daar zaten ook wel mensen tussen die echt vriendinnen zouden kunnen worden als ze dichterbij zouden wonen bijv en ik er meer moeite voor zou doen. Ik heb wel drie meiden met wie ik regelmatig afspreek (Alibi, Blij, Meeko) en die beschouw ik als vriendinnen.
<<

Anoniem193

Bericht 02 Feb 2014 23:13

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

<3
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 03 Feb 2014 00:02

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Ik ben lang geleden wel een paar keer naar een meeting geweest en kom wel eens een forummer in de stad tegen. Maar echt vriendinnen via het forum heb ik niet.
<<

Anoniem255

Bericht 13 Feb 2014 16:48

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Ja. Een jaar of 4 geleden een hele groep, een stuk of 16 geloof ik. Inmiddels zijn er daar nog 7 van over die ik nog af en toe zie. Sommige vrij regelmatig, ook op verjaardagen van de kindjes en de andere af en toe. Puur vanwege de lange afstand anders zouden we elkaar veel vaker zien. Dat zijn overigens geen forumvriendinnen maar gewoon echte vriendinnen zoals elke andere vriendin.
<<

Anoniem91

Bericht 13 Feb 2014 17:03

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Applegreen schreef:Nee maar wel wat forummers op fb die ik ken van jaren terug toen ik nog naar meetings ging. Ik was toen 18 en nu 28 haha. Zo heb ik d'r oudste van weetjewel nog op schoot gehad toen ze een baby was. Ze trok echt keihard aan mijn haar haha.

Ik ken Marin, Lejow, Mamsie, Ladystarstruck, weetjewel en Luce nog uit die tijd.


Wat een kreng die Lise :D
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 13 Feb 2014 17:45

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Oh NOU weet ik wie Alibi is, niet eens een pm hoeven sturen. :P
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 14 Feb 2014 15:05

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Nee, heb ik niet. Maar ik vind de contacten hier op het forum altijd gezellig. En leuk dat er zoveel dames 'in real life' vriendinnen zijn geworden!
<<

Anoniem131

Bericht 14 Feb 2014 15:15

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Ik ken er 3 van het forum. Helaas wonen ze ver weg maar ik heb ze wel al meerdere keren irl gesproken.
<<

Anoniem29

Bericht 14 Feb 2014 18:36

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Ik noem meiden die ik via het forum heb leren kennen gewoon vriendinnen, helemaal als ik ze vaker zie.

Een vriendin is een vriendin in mijn ogen. Sowieso vind ik een vriendin iemand bij wie je je hart kunt luchten en andersom en iemand met wie het heel goed klikt en je het leuk vind om met die persoon dingen te ondernemen :D . Dat is makkelijk op afstand en met personen die je vaker ziet, maar met vriendinnen die verder weg wonen heb ik dat gevoel ook gewoon en elke keer dat ik ze zie vind ik het juist wel speciaal :D

Jemig wat een sentiment zeg haha.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Feb 2014 10:07

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Nee, en die behoefte heb ik ook niet. IK heb alleen Marin op FB, wat te maken had met foto's die ze wilde zien. En verder niemand.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 16 Feb 2014 11:03

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Ja, ik heb wel een aantal vriendinnen opgedaan via het forum. Voornamelijk via het yes.nl forum. De laatste jaren ben ik steeds minder actief hier en heb ik weinig nieuwe contacten opgedaan.

Ik zie ze trouwens gewoon als vriendinnen en/of kennissen.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 16 Feb 2014 15:18

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Niet van dit forum. Maar ruim 10 jaar geleden zat ik op een forum waarvan ik met twee meiden nog steeds bevriend ben. Zo ook met één iemand van een ander forum waar ik 5 jaar geleden nogal actief was.
Ik zie hen gewoon als mijn vrienden (toevallig heb ik met een van hen ook nog gestudeerd, dus daar hoefde ik nooit van uit te leggen waar ik haar nu van kende), forum is toen gewoon een middel geweest waardoor we elkaar hebben leren kennen. Op beide fora kom ik nooit meer, dus we hebben alleen via andere manieren contact.
<<

Anoniem51

Bericht 16 Feb 2014 16:11

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Oh ja dat is ook waar, wat vertellen jullie als er gevraagd wordt waar jullie elkaar van kennen?k zei altijd maar Piets als 'via internet', maar dat vond ik ook zo'n vaag geheel.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 16 Feb 2014 16:44

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Nee, daar kom ik hier ook te weinig voor denk ik.
Wel een paar meiden af en toe mee afgesproken maar dat is helaas ook niet meer.
En chocolate cookie spreek ik nog regelmatig!

Oh en een aantal zijn wel eens bij me op de foto geweest! :-)
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 16 Feb 2014 20:08

Re: Heb je veel forumvriendinnen?

Nien_ schreef:haha nee ik noem ze geen forumvriendinnen.

Ik heb nog een echte vriendin via het forum.

Ik heb een aantal jaren geleden wel een stuk of 6 forummers ontmoet maar dat contact is verwaterd. Twee forummers zijn mij zelfs komen opzoeken in Londen terwijl we elkaar niet kenden vooraf. Beide forummers hadden toendertijd even een break nodig en ik had een slaapplek aangeboden bij mij thuis. Samen met een andere forummer die ook in Londen woonde hebben we toen een paar hele leuke dagen gehad.


Hee! Dat was ik :) samen met een forummers die hier niet meer komt en waar ik nog heel goed bevriend mee ben! En we hebben toen MZ_Charlotte en haar vriend ontmoet!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers