Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoera!! B van Lejow is 2 jaar!

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Jan 2014 22:06

Re: Hoera!! B van Lejow is 2 jaar!

Ja, vanavond had ik voor het eerst weer een beetje idee dat ze haar oude zelf had. De koorts was ook gezakt tot 38,3.
Dus de antibiotica lijkt snel zijn werk te doen.
<<

Anoniem166

Bericht 30 Jan 2014 22:07

Re: Hoera!! B van Lejow is 2 jaar!

Ah, dat is fijn. Gelukkig maar dat het grote feest al is geweest.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 31 Jan 2014 00:20

Re: Hoera!! B van Lejow is 2 jaar!

Nog even op het nippertje hier, gefeliciteerd!!! Hebben jullie nog een leuke avond gehad? Hoop dat B. haar koorts al wat gezakt is!
<<

Anoniem32

Bericht 31 Jan 2014 03:42

Re: Hoera!! B van Lejow is 2 jaar!

Een paar uurtjes te laat maar zeker niet minder gemeend.
Van harte gefeliciteerd met je kleine kanjer! 2 jaar alweer wat vliegt de tijd.

Leuke dag gehad?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 31 Jan 2014 06:31

Re: Hoera!! B van Lejow is 2 jaar!

Nee eigenlijk niet zo :(
We moesten beide werken, dus is B eigenlijk nog half ziek naar de gastouder gegaan. Daar heeft ze getrakteerd en wat cadeautjes gekregen dus dat was wel heel leuk voor haar.
Helaas heb ik haar om half 5 weer opgepikt met ruim 39 graden koorts. We hadden speciaal voor haar Chinees besteld (vindt ze normaal erg lekker), maar daar had ze nu ook niet zo'n trek in.

Vervolgens werd ze gisteravond huilend wakker om 22.30, compleet overstuur. Dus heb ik haar maar bij mij in bed genomen. Om 00.00 kon ik haar gelukkig terug leggen, maar om 4.00 werd ze weer wakker. Ook uiteindelijk weer in slaap gevallen, maar toen ik haar weer terug wilde leggen, werd ze écht wakker en begon ze gelijk te roepen om een tam.. Dusssssssssss nu zitten we beneden, kijken we ondertussen Mickey Mouse Clubhouse en eet ze een boterham. :palm:
<<

Anoniem32

Bericht 31 Jan 2014 06:57

Re: Hoera!! B van Lejow is 2 jaar!

Ohhh dat is balen. Beterschap met je meisje! Hopelijk slaapt ze komende nacht beter.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers