Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help mij met m'n bruidshoofd

<<

No. 3

Bericht 29 Jan 2014 16:08

Help mij met m'n bruidshoofd

Ik zit enigszins met mijn handen in het haar (HAHA) over wat ik met mijn hoofd moet op m'n bruiloft. Heb er superveel over nagedacht, voor mijn doen, maar kan niet echt iets verzinnen wat ik nou leuk en origineel vind. Dus bij hoge uitzondering ga ik mijn jurk en hoofd laten zien.


Dit is de jurk.
*knip*
Dit is mijn hoofd.
*knip*

Vroeger had ik in gedachten om een heel klassieke, eenvoudige jurk te nemen en dan m'n haar in een lage knot met kanten sluier. Een beetje dit idee.

Afbeelding

MAAAARRR de jurk die ik heb gekozen is zooo anders. In tegenstelling tot wat het plaatje laat zien, zit er een flinke rok aan m'n jurk vast, mét sleep, en alles is een soort tule (van die stof die je bij haar heup rechts ziet). We hebben in de winkel wel wat sluiers gepast, maar ik vond het allemaal nét niet ofzo. Alsof het al snel te veel werd. De kanten sluier kan ik volgens mij sowieso op m'n buik schrijven, en zo'n tule geval maakt het allemaal nóg meer tule, ben ik bang.

Ik vind m'n jurk superleuk, maar ik heb geen idee wat ik ermee aanmoet qua haar en accessoires. Ik heb mezelf altijd met sluier gepictured, maar misschien is alleen een mooie haarspeld ook wel leuk?

Ik heb gewoon géén idee, dus ik vraag het jullie. Wat zouden jullie met je haar en de accessoires voor je haar doen als je mijn hoofd had en deze jurk?
Laatst gewijzigd door No. 3 op 30 Jan 2014 12:48, in totaal 4 keer gewijzigd.
<<

No. 3

Bericht 29 Jan 2014 16:09

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

O ja, niet quoten, want ik wil de foto's later weer weghalen. :12:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Jan 2014 16:13

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Aangezien ik zie dat de jurk wat bloemendetails heb, lijkt me dat wel leuk om terug te laten komen als haaraccessoires. Verder zou ik je haar wel mooi opsteken, maakt het een hele mooie neklijn.

Btw. Leuk om jou en je jurk even te zien :D
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 29 Jan 2014 16:13

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Een grace kelly rol?
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 29 Jan 2014 16:14

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Wat een mooie jurk dat als eerst :)

Ja lastig. En een vlecht met van die witte lintjes erdoor heen? Of iets met een bloem in je haar?
<<

ChiQ

Bericht 29 Jan 2014 16:15

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Mooie jurk No3!

Dit is denk ik t mooist:
Afbeelding
<<

No. 3

Bericht 29 Jan 2014 16:15

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Prosecco schreef:Een grace kelly rol?
Neh. Staat niet echt bij mij. En dat vind ik net iets te tuttig.

Ik zit juist eerder te denken aan zo'n jaren '30-kapsel. Maar geen idee of dat kan bij mij. Mijn haar is nog rechter dan een lantaarnpaal.
<<

No. 3

Bericht 29 Jan 2014 16:16

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Het is trouwens verboden om tegen mij te zeggen dat je m'n jurk mooi vindt als je dat eigenlijk niet vindt. :ja:
<<

No. 3

Bericht 29 Jan 2014 16:21

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Tabbie, ja ik denk dat opsteken ook wel mooi is en dan met loeigrote knopoorbellen van een bloem ofzo. Maar aan wat voor accessoire voor in je haar denk je dan?

Jordana, wat bedoel je met een vlecht met lintjes?

ChiQ, waarom vind/lijkt je dat het mooist? En dan zonder sluier of iets anders?
<<

Anoniem23

Bericht 29 Jan 2014 16:21

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Nouu ik had echt precies de tweede jurk bij je voorgesteld en ik vind de jurk die het geworden is ook erg leuk! Echt super leuk eigenlijk dat het iets heel anders is geworden dan je dacht.

Ik vind jou geen losse springerige krullen type en een Grace Kelly is inderdaad weer een beetje te stijf. Weet je wat je denk ik echt super mooi staat! Zoiets:
Afbeelding
Ik ben alleen niet enorm fan van nepbloemetjes in haren maar het kan erg mooi staan. Maar die kun je ook gewoon weglaten.
Afbeelding
Kijk hoe mooi dit is! Staat jou vast ook prachtig.
<<

Anoniem23

Bericht 29 Jan 2014 16:24

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

--
Laatst gewijzigd door Anoniem23 op 29 Jan 2014 16:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Jan 2014 16:26

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

De onderste foto van Harri's eerste post, die is mooi! :love: Dat zie ik inderdaad wel bij jou staan in combinatie met de jurk.
Mooie jurk trouwens! En dat meen ik :ja:
<<

No. 3

Bericht 29 Jan 2014 16:28

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

O wauw, die onderste vind ik mooi. Die bovenste is precies wat mijn zusje had, en dat (bedenk ik me nu) moet ik ook weer niet na-apen. Maar die onderste is gaaf zeg! En ook ergens wat losjes, maar toch nog klassiek.

Weet je wat het is? Ik vind m'n jurk zo niet-klassiek, dat ik wil proberen met de rest toch een klassieke look te creëren, maar zonder tuttig te worden. Dat onderste kapsel is wel een leuk voorbeeld daarvan. Ik ga die foto ff opslaan!

Fijn dat jullie meedenken, keep the ideas coming heur!
<<

ChiQ

Bericht 29 Jan 2014 16:29

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Je jurk is mooi, tikje klassiek maar niet speels (rotwoord) ik vind dan juist wel dat je een speels kapsel mag. En dan zonder sluier.
<<

Anoniem23

Bericht 29 Jan 2014 16:29

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Tof! Ja ik vind die ook echt mooi en precies wat je zegt: klassiek maar niet te stijf of tuttig.
Heb je ook een foto van de hele jurk? Ik ben echt mega benieuwd haha!
<<

No. 3

Bericht 29 Jan 2014 16:30

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Wat een mooie foto, Harrison, van je vriendin! :heart: En wat zij heeft vind ik inderdaad ook mooi, zo'n sluier die echt op je hoofd 'ligt'. Thx 4 sharing!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Jan 2014 16:31

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Ik bedoel gewoon een sierlijke haarclip.

Misschien zoiets:
Afbeelding

Of:
Afbeelding

Als je toch een sluier wilt, maar geen grote zeg maar:
Afbeelding

Iets meer jaren 30 met accessoires:
Afbeelding

Ook best chic:
Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 29 Jan 2014 16:31

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Mooie jurk en mooi hoofd! (Heb zelf ook een Marylise bij m'n favo jurken staan).

Staat hier wellicht iets tussen dat je mooi vindt qua kapsel?
http://www.theperfectwedding.nl/bruidskapsels/fotos
http://www.theperfectwedding.nl/blog/25 ... -pinterest
http://www.trouwplannen.nl/bruidskapsel ... kort-haar/
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

ChiQ

Bericht 29 Jan 2014 16:31

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

No. 3 schreef:Wat een mooie foto, Harrison, van je vriendin! :heart: En wat zij heeft vind ik inderdaad ook mooi, zo'n sluier die echt op je hoofd 'ligt'. Thx 4 sharing!


Spaanse sluier.
<<

No. 3

Bericht 29 Jan 2014 16:33

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Oké, oké, okeeee. Afbeelding
Dit is 'm helemaal, maar je ziet nog steeds niet die sleep. Kan daar ook geen plaatje van vinden. Maar ik heb zeker wel anderhalve meter nog erachter hangen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Jan 2014 16:35

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Nu ik het geheel zie, vind ik een zijwaartse opsteek ook erg mooi en klassiek bij de jurk. Is ook mooi in verhouding met de details van de schouders.

Het is niet mijn soort jurk (ik zou er vreselijk in uitzien), maar ik weet zeker dat jij er prachtig in uit ziet!
<<

Anoniem23

Bericht 29 Jan 2014 16:35

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Ohh Tab die haarclips vind ik bijna allemaal echt heel lelijk haha. Alleen die tweede vind ik dan nog wel leuk.

Jaa ze was zo mooi echt wauw. Die sluier was ook echt heeel erg mooi.

Mooi No.3! Sexy deco ook :banaan:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Jan 2014 16:36

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Het moet je smaak zijn he Harrison :) Ik kijk ook vooral naar de jurk en wat daarbij match zeg maar. Ik moet bekennen dat ik jou ook eerder met een sluier zie dan een haarclip haha.Bij deze jurk met lange sleep, zou ik zelf geen sluier doen. Maar dat is mijn mening.

Oh en nog een edit: dit zijn voorbeelden. Wat ik zelf dan zou doen is zo’n clip maken met echte bloemen die ook in mijn bruidsboeket zouden zitten. Vind ik mooi.
Laatst gewijzigd door Tabbie op 29 Jan 2014 16:38, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 29 Jan 2014 16:36

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Mooie jurk no3! Verder heb je niets aan mij, maar wilde het toch even zeggen. Ben benieuwd hoe je er uiteindelijk op De Dag uit zal zien, maar dat ga je tzt hopelijk vast met ons delen? Hoe is t btw met je zusje, degene die hier ook altijd kwam? Ze komt hier nu niet meer toch?
<<

No. 3

Bericht 29 Jan 2014 16:40

Re: Help mij met m'n bruidshoofd

Woei, Tabbie, die vierde foto vind ik gaaf! Ook leuk omdat dat bloemetjes zijn. Ga ik ook even opslaan.
Ik snap wat je zegt over de jurke, want ik vind 'm eigenlijk ook helemaaaal niet bijzonder mooi op de foto. Maar toen ik 'm aanhad, gebeurde er verdorie iets. Hij zwiert lekker en kleedt echt onwijs af. Ik vind eerlijk gezegd dat 'ie mij mooier staat dan het model, haha. :cheering:

Chiq, dankjewel voor je uitleg!

PIB, nee m'n zusje komt hier al heel lang niet meer. Tzt plaats ik wel een fotootje, ja. Nog 18 weken wachten.

Harrison, i know, ze vielen er bijna uit. Ze trekken 'm iets omhoog, anders weet de dominee straks niet waar 'ie moet kijken. :^^:
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers