Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke acties van je kind

<<

Anoniem113

Bericht 29 Jan 2014 09:05

Leuke acties van je kind

Ik vind het topic "leuke uitspraken van je kind" altijd zo leuk om te lezen. Maar er zijn ook vast veel leuke acties van de kindjes! Vertel :smile:
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 29 Jan 2014 09:18

Re: Leuke acties van je kind

Ik moest gister heel erg lachen om F. Onder de salontafel staat een mand met spullen waar hij niet aan mag komen. Dat gaat grotendeels goed, maar gister kon hij het niet weerstaan. Ik stond even in de keuken (halfopen, hoef maar om het hoekje te gluren en dan zie ik hem) en hoorde F spelen en rommelen. Staat hij ineens heel blij naast me: met mn koptelefoon in zn handen. Die hoort dus in die mand te liggen. Dus ik zei hem streng dat hij het terug moest gaan leggen. Snel rent hij terug naar de salontafel, dus ik dacht dat hij het ding daadwerkelijk ging opruimen. Kijk ik om het hoekje, heeft hij zich die koptelefoon op gezet... Het zag er zoooo grappig uit :smile: Toen hij mij zag, deed hij de koptelefoon snel af, terug in die mand en Maar proberen de mand terug te schuiven.. Dat lukte niet zo goed, hij stond er echt bij van: "nee hoor mam, ik had niks gepakt, echt niet..."
07.12.2011
11.12.2014
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 29 Jan 2014 09:22

Re: Leuke acties van je kind

Een vriendin was op bezoek met haar gezin. Haar zoontje was helemaal in zijn nopjes om L vast te houden en was echt heel liefkozend tegen hem aan het praten - zo schattig!

Tot L een dikke scheet liet. Hij wist niet hoe snel hij, heel resoluut, L moest terug geven met de woorden : Jij mag hem weer hoor!
L2014 & H2017
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 29 Jan 2014 09:26

Re: Leuke acties van je kind

A plukte van de week de bolletjes met blauwe druifjes uit eencbloempot. Ik zei: zeg mag dat!propt ze zo die bolletjes op z'n kop weer terugvinden dat potje en zegt jaaaa
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 29 Jan 2014 09:34

Re: Leuke acties van je kind

V zat tijdens het eten steeds een beetje schuin of achterom te kijken, ik zat maar te kijken waarom ze dat deed. Maar nou hebben wij een l vormige woonkamer, aan tafel zie je de tv dus niet maar nou hebben we het op het dressoir zo'n windlicht met glas staan en daar in zie je de tv dus wel, dus mevrouw zat gewon tv te kijken :thumbup:
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem113

Bericht 29 Jan 2014 09:36

Re: Leuke acties van je kind

Zo lekker ondeugend zijn die dreumesjes.

Ties is erg verkouden op het moment. Vanmorgen was hij vroeg wakker dus hij mocht even tussenin met de Ipad zodat wij nog even een half oog dicht konden doen. Op een gegeven moment ging ik naar de badkamer en had de tissuebox naast hem neergezet met de mededeling dat als hij een vieze neus kreeg hij een tissue moest pakken om te vegen.

Kom ik na 10 minuten terug is de halve box leeg met op alle papiertjes een klein veegje snot.. :palm: En bedankt papa dat je even hebt opgelet.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 29 Jan 2014 11:14

Re: Leuke acties van je kind

Lyanne hield haar rietjesbeker op de kop en mepte ermee op de tafel, dus de tafel was nat. Ik heb haar en doekje gegeven en toen ging ze netjes de tafel schoonmaken...en de stoel en de vloer :)
2012
2016
2020

Instagram
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 29 Jan 2014 11:22

Re: Leuke acties van je kind

Ik moest gisteren alleen met de drie kinderen eten omdat mijn vriend een vergadering had. De jongens waren behoorlijk aan het klooien waarop ik ze streng toesprak.
Komt mijn dochtertje tussendoor met haar nieuwe ontdekking: bwaaaa bwaaa bwaaaa.
Dat klonk dus als bla bla bla en probeer dan maar eens je gezicht in de plooi te houden....
<<

Anoniem18

Bericht 29 Jan 2014 11:25

Re: Leuke acties van je kind

Afgelopen zaterdag hadden we een boswandeling gemaakt vanaf ons vakantiehuisje naar een pannenkoekenrestaurant. Rond 18 uur gingen we terug door het bos en het was toen al donker. Elise zat op mijn rug en Pepijn zat bij mijn man op zijn rug in de draagdoek. Laurens liep tussen mij en mijn man in aan de hand. We hadden alleen licht van onze mobiele telefoon. Ondertussen was Laurens aan het jammeren dat hij het zo eng vond, en het was zo donker, en hij wilde naar huis en .... Pepijn zat op de rug van mijn man dus en riep toen heel uitdagend: 'Boehhhh, Sauze (Laurens) ik ben een krokodil!'

Laurens was natuurlijk totaal over de zeik en riep half huilend: 'Pepijn, hou op! Dan komen de krokodillen, je pest mij!'
<<

ChiQ

Bericht 29 Jan 2014 11:29

Re: Leuke acties van je kind

Julian trekt alle stekkers eruit, gisteren ook. Hij dacht dat ik het niet zag, maar ik zie alles.. Hij ziet dat ik het zie en probeert uit alle macht de stekkers terug te stoppen en dan lukt niet, want we hebben van die dingen erin. Hij ziet dat het niet lukt, kruipt snel naar mijn man en gaat daar op schoot zitten. Zo van: 'Ok, nu maakt ze me niets meer..'
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 29 Jan 2014 12:52

Re: Leuke acties van je kind

Darius haha wat schattig :)

Ik ging vanmorgen samen met N. zwemmen, heb ik haar omgekleed en moest ik zelf nog omkleden. Is ze lief aan het spelen in het hokje en op een gegeven moment zie ik haar onder het bankje zitten en kijkt ze stiekem onder de deur door naar het andere hokje.

Gisteren keek ze Nijntje op de Ipad, en word er gezegd wat kun je kopen op de markt. N. antwoord met Danoontje :)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 29 Jan 2014 12:56

Re: Leuke acties van je kind

Yara had een tijdje terug een vrolijk gezichtje op het speelkeukentje getekend. Toen ik vroeg waarom ze dat gedaan had zei ze 'het keukentje was verdrietig en nu is het weer blij'.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers