Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #2

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Jan 2014 14:53

Datetopic #2

Datetopic #1: viewtopic.php?f=12&t=89&start=2475
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WTF Toet! Goed dat je Nee hebt gezegd trouwens. Vind ik echt knap van je! Wat denkt die gast wel niet zeg. Inderdaad, moet hij blijkbaar last minute een nieuwe date regelen, ja hallowwww, je bent toch zekers geen tweede (of derde of vierde) keus! Echt raar die gast.

Dat gelijk in de stress schieten en dat een jongen zoveel invloed op je heeft, snap ik helemaal! Zo vreselijk irritant!

Ah Victoria, ik had dat nog niet eerder gelezen in haar posts, misschien daarom. Toch lees ik het ook vaker hier. Misschien weet ik zelf gewoon een stuk eerder of het wel of niet ga werken, dus laat ik het gewoon nooit zover komen..
<<

Anoniem58

Bericht 28 Jan 2014 15:21

Re: Datetopic #2

Nou toet! Goed dat je nee hebt gezegd, wat een rare gast is het toch.
Ik vins het ook raar dat mannen ineens afhaken, als ze merken dat je ze leuk vind. Ik krijg dan het idee dat het hun echt om het "jagen" gaat en wanneer een vroeg dan toehapt de lol eraf is.
<<

Anoniem198

Bericht 28 Jan 2014 15:24

Re: Datetopic #2

Denk dat dat ook een mannending is wat langer daten zonder verliefd te zijn.
Voordat ik mijn vriend leerde kennen ook aardig wat gedate soms op advies van vriendinnen langer gedate. Vaak wist ik na 1 of 2 dates wel of er meer in zat of niet.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Jan 2014 15:33

Re: Datetopic #2

Kijk dan luister ik gewoon niet naar mijn vriendinnen :D Waarom door blijven daten als jij het toch al weet.
<<

Anoniem58

Bericht 28 Jan 2014 15:38

Re: Datetopic #2

Ja als ik iemand niet leuk vind krijg ik er l snel de kriebels van en dan zou ik ook niet verder gaan daten.
<<

Anoniem59

Bericht 28 Jan 2014 16:44

Re: Datetopic #2

Hey, een nieuw topic! Ik ben ook weer boven water :)

Marley: klinkt allemaal heel positief, met de buur. Heb je al actie ondernomen? Dat incidentje van tijdens de seks... Ach kom. Je bent een vrouw. Dat kan gebeuren, weet hij ook heus wel, toch?

Majira: wat super jammer! Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent, ja. Ik zou zelf ook zo'n familiefeest veel te vroeg vinden als je elkaar net kent (hij heeft je ouders dan wel ontmoet maar eigenlijk vooral omdat jij daar tenslotte woont toch)... Zeker als de gevoelens van de ander sneller lijken te ontwikkelen dan de mijne, dus ik zou in zijn plek misschien ook wel aan de noodrem hebben getrokken eerlijk gezegd... Maar het beïnvloedt natuurlijk niet of hij in beginsel verliefd op je is... Als hij dat geweest was had hij vast wel mee gewild naar dat feest. Heel erg balen! Ik hoop dat je jf vandaag wat beter voelt.

Bliss: ben je niet bang dat je meer gaat voelen voor of doen met je zwak, en dan gekwetst gaat worden?

Polly: wat een superleuke update weer!! Wat fijn ook dat jullie elkaar vaker kunnen zien dan verwacht, er bloeit echt wat moois op he?

Poubelle: dat klinkt leuk! Wanneer zie je hem weer? Grappig hoe leeftijd dus duidelijk niets zegt...

Joyce: jammer dat nummer 2 niets bleek te zijn... Fijn dat je met nummer 1 gepraat hebt. Toch ben ik bij jou telkens zo bezorgd dat je pijn gaat krijgen van hem... Dat je toch hoopt dat het meer wordt en dat je verdrietig zal zijn... Pas je op jezelf?

Toet: goed dat je nee hebt gezegd! Leuk, last resort date zijn... Dacht het niet inderdaad!

Sushi en Caro: hebben jullie nog updates?

Liv: hoe staat het met de contacten bij jou? Wat zal je geschrokken zijn over de jurist..,

Hier is het rustig... We hebben elkaar niet gezien na het 'ik hou van je' incident, omdat ik omkom in het werk, maar we hebben wel veel contact. Hij heeft altijd moeite met de winter, niet echt een depressie of zo maar gewoon een dip. En hij zat al een tijdje te twijfelen over werk, en wat hij wil met zijn leven. Ik heb hetzelfde nu, ook een beetje een loos gevoel, dus we helpen elkaar daar doorheen. Geen rare gevoelens na 'ik hou van je' maar ook niet nog een keertje gezegd. Wel van die opmerkingen als 'samen op vakantie lijkt me zo heerlijk' en toen ik een grapje maakte over dat ik niet veel mannelijk bezoek heb thuis zei hij 'gelukkig' en hij zegt elke dag wel dat ik zo lief ben en dat hij blij is met me. Van het weekend ga ik weer naar hem toe, we hebben beloofd een massage aan elkaar te geven. Eens kijken of hij dat 'zonder seks'-plan volhoudt :)
<<

Anoniem 53

Bericht 28 Jan 2014 17:13

Re: Datetopic #2

Goed dat je nee hebt gezegd Toet. Zo hoor je niks van hem en zo vraagt ie je ineens mee, omdat ie waarschijnlijk niemand anders mee krijgt. Vreemde man, ben trots op je!

Majira, ik snap heel goed dat je hier verdrietig om bent, jullie hebben 2 best intensieve weken gehad toch? Knuffel! :hug:
<<

Anoniem 49

Bericht 28 Jan 2014 18:03

Re: Datetopic #2

Carra, wat jij hier zegt:
Hm ja, maar soms weet je al heel snel dat je iemand leuk vindt, maar niet leuk genoeg om verliefd te worden. De ene keer kan dit groeien, maar een andere keer weet je het gewoon. Dan kan je het maar beter snel zeggen voordat je de ander te veel kwetst.

is ook wat hij zegt. Hij wil mij niet kwetsen en kon het daarom maar beter eerder zeggen.

Poubelle, en wat jij zegt klopt inderdaad ook. Het voelde goed, maar wilde het de tijd geven om echt verliefd te worden. En nu voelde hij dat nog niet, dus vond hij het tijd om eerlijk te worden.

Sorry Victoria, maar ik vind je een beetje veroordelend over komen. Jij kent het verhaal over dat familiefeestje niet. Het verhaal zit wat anders, ik vertelde over dat feestje en hij zei zelf enthousiast en met ’n lach op z’n gezicht.. ‘Das fijn, bier drinken op kosten van jouw ouders! Dus zei ik gekscherend, je mag wel mee hoor! :P’ En daarom vroeg ik later of hij het al wist.

RYW, Hij heeft inderdaad m’n ouders ontmoet omdat ik thuis woon, klopt. En ik voel me vandaag niet veel beter, maar goed. Das dan maar jammer. Ik had ook wel medelijden met m'n bewoners vandaag..

Ik krijg nu door jullie een beetje het gevoel dat ik het allemaal verkeerd aan heb gepakt en te snel etc. en dat ik hem daardoor nu ‘kwijt’ ben.

Lauren, vrij intensief ja.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 28 Jan 2014 18:14

Re: Datetopic #2

Hee een nieuw topic :)

Ik heb zondag ook weer eens een date, iemand die ook van concertjes houdt dus dat is al een pré.

Het is net of er weer een invasie van leuke mannen op datingsites is, als ik zou willen had ik de hele week elke dag een date :redface:. Die gesprekken ontstaan gewoon dus ik ga dan ook niet alles afkappen omdat ik een date heb ofzo, maar het is weleens verwarrend :p.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Jan 2014 18:17

Re: Datetopic #2

Nee, dat gevoel hoef je helemaal niet te hebben! Het is gewoon kut als het niet wederzijds blijkt te zien en dat weet iedereen!

RYW, ik vroeg me al af hoe het ermee was! Ben benieuwd naar jullie weekend samen. Dat 'zonder seks'-gedoe snap ik niet echt, waar is dat ook alweer goed voor?
De kans bestaat idd dat ik gekwetst word door mn zwak, niet omdat ik gevoelens voor hem krijg (dat punt ben ik vér voorbij!), maar omdat t gewoon echt een lompe eikel is af en toe. Toch heb ik er zo'n zwak voor, dat ik er bijna geen weerstand aan kan bieden ofzo. Maar heb nu al twee dagen niks gehoord, dus op deze manier gebeurt er überhaupt niks.
❤ 7 juni 2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 28 Jan 2014 18:19

Re: Datetopic #2

Majira: Het is natuurlijk goed dat hij het gezegd heeft en eerlijk is, maar dat maakt jouw gevoelens niet minder. En jij hebt jouw gevoelens ook niet kunnen onderdrukken, je hebt gedaan wat jij dacht dat goed was. Je vindt hem leuk en bent er daarom voor gegaan en daar is niks mis mee; verwijt jezelf niks meid :hug:

Bliss: Lief dat je het vraagt! Ik mijd dit topic een beetje omdat ik er verdrietig van word. Het is echt drama met mij en de mannen. Om het even kort te schetsen: Ik krijg genoeg aandacht en er zijn zelfs een aantal jongens/mannen verliefd op mij, maar degene die ik leuk vind ziet mij niet staan. Zoiets :nopompom:
<<

Anoniem 49

Bericht 28 Jan 2014 18:20

Re: Datetopic #2

Dankjewel Bliss en Koko, m'n gedachten draaien al overuren. Ik ben al onzeker waar ik dan toch steken heb laten vallen of iets fout heb gedaan. Maar hij heeft me gezworen dat ik niets fout heb gedaan.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 28 Jan 2014 18:26

Re: Datetopic #2

Probeer daar ook op te vertrouwen. In dit soort situaties is er vaak geen sprake van fout of goed; je hebt je gevoel gevolgd en (helaas!) heeft dat nu op deze manier uitgepakt. Maar echt, neem jezelf niks kwalijk!
<<

Anoniem59

Bericht 28 Jan 2014 18:26

Re: Datetopic #2

Majira, ik weet niet of je mij ook bedoelde maar het is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest je een rotgevoel te geven! Sorry als dat wel gebeurd is.

Ik bedoelde dat ik niet denk dat je uitnodiging zijn gevoelens van niet-verliefdheid veroorzaakt heeft. Eerder dat het er misschien voor gezorgd heeft dat hij dacht: en nú moet ik het echt tegen haar gaan zeggen... Want als hij echt verliefd was geweest was hij enthousiast geweest over dat feest, snel of niet. Mijn ex zat na een maand op de trouwdag van mijn broer, met 50 familieleden en vrienden, en stond op foto's (ik was getuige) en alles... Als er al verliefdheid is, dan gaat dat niet weg door een snel familiefeest. Maar het kan er wel voor zorgen dat hij denkt: ok, ze gaat echt sneller dan ik... Ik moet het nu zeggen voor het nog meer verdriet oplevert. Hopelijk heb ik me wat verduidelijkt nu.

Naar dat je je nog niet beter voelt... Ondanks dat het kort was was het wel intensief he? Echt rot voor je, je bent verliefd en hebt dan gewoon zicht op een fijne toekomst en dan dit..
<<

Anoniem59

Bericht 28 Jan 2014 18:44

Re: Datetopic #2

Bliss: hij vond het eng omdat het wel heel erg een relatie aan het worden was, en daar was hij nog even niet aan toe. Ik vind het voor nu wel prima, er zit veel progressie in, we zijn relaxed samen en ik ga hem voor nu niet uit zijn comfort zone trekken, dat komt vanzelf wel weer :)
<<

Anoniem198

Bericht 28 Jan 2014 19:23

Re: Datetopic #2

Majira, het was niet rot bedoelt en ik ga af op wat je hier verteld. Het verhaal erachter ken ik inderdaad niet.
Hoe dan ook het is niet mijn bedoeling geweest om je te kwetsen en vind het oprecht jammer voor je dat het zo gelopen is.

Verder sluit ik mij aan bij Kowalski. Hoop dat je niet teveel maalt. Verliefdheid is een gevoel en helaas heb je daar niet altijd invloed op hoe graag je soms ook zo willen.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 28 Jan 2014 20:00

Re: Datetopic #2

Majira het is ongetwijfeld niet bot bedoelt en vervelend dat je hier nu rot door voelt, maar ik snap de reacties wel. Mensen proberen het vanuit een ander perspectief te bekijken. En nu met je uitleg erbij is dat wel weer begrijpelijker maar het is nooit verkeerd je ook in de andere kant van het verhaal te verplaatsen. Daarmee wil niemand zeggen dat jij het verkeerd hebt aangepakt en dat moet je ook echt niet denken want weetje, soms loopt het gewoon zo! Ik zou er normaliter ook de kriebels van krijgen als het zo snel gaat maar met mijn ex-date ging het ook heel snel. Ik had ook na 3 weken zijn ouders, zusje, vrienden etc. ontmoet..
<<

Anoniem 49

Bericht 28 Jan 2014 20:10

Re: Datetopic #2

Jullie zullen 't vast goed bedoelen allemaal, maar ik trek het op dit moment even niet. Ik trek me ff terug uit dit topic, zal hier nog wel lezen als er vragen oid gesteld aan me worden. Maar ik moet ff de tijd voor mezelf hebben, voordat ik fatsoenlijk op jullie woorden kan reageren.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 28 Jan 2014 20:18

Re: Datetopic #2

@ryw

Ik snap je bezorgdheid en waardeer dat ook enorm :)

Ik zelf ben ergens ook als de dood dat het nooit meer wordt dan dat het nu is en dat ik hem wellicht weer helemaal kwijt raak, ook als vriend.. daar denk ik heel vaak aan en soms denk ik er ook over misschien wat afstand te maken/nemen maar dit kan ik niet omdat ik toch zo graag met hem wil blijven afspreken omdat ik hem niet alleen heel leuk vind maar hen ook als vriend kan zien en heel veel om hem geef. We hebben het ontzettend gezellig samen en kunnen letterlijk grappen maken naar elkaar die ik naar anderen nooit zou durven maken. Ik hoop gewoon hoe dan ook dat ik hem op zn minst als vriend in mn leven kan houden :redface:

Date 2 zit wel eventueel wat mij betreft een vriendschap i maar zolang ik date 1 leuk blijf vinden zoals ik dat nu doe krijgt verder niemand Echt een kans denk Ik :$
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 28 Jan 2014 20:23

Re: Datetopic #2

Majira :hug:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 28 Jan 2014 20:29

Re: Datetopic #2

Majira, niemand valt je aan hoor! We snappen heel goed dat je verdrietig bent en laat dat ook gewoon toe. Wij antwoorden allemaal alleen maar vanuit ons eigen perspectief. Ga jezelf nou niks verwijten want dat heeft geen enkele zin!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 28 Jan 2014 20:41

Re: Datetopic #2

Ah Majira, balen dat het zo gelopen is!
Ik had ook gehoopt op heel andere verhalen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem 47

Bericht 28 Jan 2014 20:56

Re: Datetopic #2

RYW, ik spreek de jurist nu dagelijks via whatsapp/sms. Het gaat redelijk met hem. Hij heeft nu een aantal weken behandelingen en over 2/3 weken is hij daar klaar mee. Daarna wil hij graag met me afspreken en ik heb gezegd dat ik dat ook wil. Ik merk dat ik erg benieuwd naar hem ben. Voor de rest is het vrij rustig. Ik ben niet echt bezig met andere mannen.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 29 Jan 2014 14:11

Re: Datetopic #2

Ex-date appt me weer.. (het wordt wel een beetje saai he?) Hij is vanavond bij mij in de stad en vraagt of ik op stap ga en naar welke kroeg. Ik ben er wel klaar mee hoor. Of we gaan vanavond zoenen en we leven nog lang en gelukkig of ik vraag of hij me met rust wil laten en verwijder zijn telefoonnummer.
<<

Anoniem130

Bericht 29 Jan 2014 14:13

Re: Datetopic #2

Jemig, hij krijgt ook wel echt de oscar in de categorie ik-weet-niet-wat-ik-wil!

Wel goed dat je niet opgesprongen bent om zijn invaldate te zijn!
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers