Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe urine opvangen om te testen op blaasontsteking?

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 30 Jan 2014 17:54

Re: Hoe urine opvangen om te testen op blaasontsteking?

Ik heb ook echt nog nooit betaald voor die potjes.

Beterschap trouwens!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 30 Jan 2014 19:56

Re: Hoe urine opvangen om te testen op blaasontsteking?

Dat potje wat maar 65 cent dus daar hoef ik niet krom van te liggen.

Even een ander vraagje..ik heb sinds vanmiddag ontzettend pijn onder in mijn buik, richting de schaamstreek. Herkenbaar voor degene die wel eens blaasontsteking heeft gehad?
<<

Anoniem260

Bericht 31 Jan 2014 08:50

Re: Hoe urine opvangen om te testen op blaasontsteking?

Kan er goed mee te maken hebben, al heb ik daar nooit last van met blaasontsteking. Bij een vriendin van me werd gedacht dat ze blindedarmontsteking had, dat bleek pijn van blaasontsteking te zijn!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 03 Feb 2014 21:46

Re: Hoe urine opvangen om te testen op blaasontsteking?

Nou het zit me niet mee,al zeg ik het zelf.

Vanmiddag weer naar de dokter geweest omdat ik sinds ik de ab slik allemaal zere plekjes in mn gehemlte heb wn omdat mn zij ineens pijn ging doen van het weekend.
Door de ab heb ik een schimmelinfectie in mn mond dus daar heb ik weer een kuurtje voor gekregen. Se pijn in mn zij kan komen omdat mn blaasontsteking nog niet over is. Urine getest en daarzat nog wat in.
Ik mocht kiezen om morgenochtend mn laatste ab in te nemen en afwachten of het beter gaat mita ik geen koorts ga krijgen of ik kon kiezen om een nieuwe ab kuur te nemen. Ik heb gezegd dat ik wel wil afwachten want wil eerst weten of ik zwanget ben of niet.

Maar de pijn in mn zij is alleen maar toegenomen dus morgenochtend toch weer een afspraak maken bij de huisarts.
<<

Anoniem260

Bericht 04 Feb 2014 17:56

Re: Hoe urine opvangen om te testen op blaasontsteking?

Bah zeg... Die schimmel in je mond, zijn dat geen aften? Of is dat hetzelfde? Dat kan heel goed komen door de AB. En pijn in je zij, zijn waarschijnlijk je nieren, been there, niet leuk. Beterschap!
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 04 Feb 2014 18:03

Re: Hoe urine opvangen om te testen op blaasontsteking?

Jerry schreef:Kan er goed mee te maken hebben, al heb ik daar nooit last van met blaasontsteking. Bij een vriendin van me werd gedacht dat ze blindedarmontsteking had, dat bleek pijn van blaasontsteking te zijn!



Dit heb ik ook gehad!
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 04 Feb 2014 20:26

Re: Hoe urine opvangen om te testen op blaasontsteking?

Ik ben gisteravond nog langs de hap geweest. De pijn in mijn zij werd met het uur pijnlijker. Ook ging mijn temperatuur in een uur van 37 naar 38.3. Ik liep krom van de pijn en wist niet meer hoe en waar ik het zoeken moest.

Mijn vriend huilend opgebeld want die was onderweg van school naar huis. Daarna de hap gebeld en mocht gelijk langs komen. Heb nu weer een andere antibiotica mee gehad en het vermoeden was toch wel een beginnende nierbekkenontsteking.

Ja die schimmel leek op aften. En heel erg branderig. Heb er een drankje voor gekregen en dat helpt nu al heel goed.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers