Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shopstop

<<

Anoniem156

Bericht 28 Jan 2014 12:47

Shopstop

Het is weer zo ver, ik moet stoppen met shoppen!
Ik geef te veel geld uit aan kleding en schoenen. Gelukkig verkoop ik ook een hoop 'oude' kleding op Marktplaats, maar toch.
Gisteren kreeg ik een mailtje 'Uw pakketje is verzonden!' en ik kan me gewoon niet herinneren wat dat pakketje is.
Daarom ga ik sowiezo tot 1 maart stoppen met shoppen (Dat is een haalbaar doel haha).
Ik heb wel nog een hoop cadeaubonnen, die kan ik dan natuurlijk wel uitgeven.

Wie doet er met me mee?
<<

Anoniem17

Bericht 28 Jan 2014 13:00

Re: Shopstop

Ik probeer dit elke maand, en faal ook elke maand keihard. Ik ga deze maand gewoon mijn pinpas thuis laten als ik de stad in moet, zodat ik niets kan kopen.
<<

Anoniem156

Bericht 28 Jan 2014 13:02

Re: Shopstop

Elliot schreef:Ik probeer dit elke maand, en faal ook elke maand keihard. Ik ga deze maand gewoon mijn pinpas thuis laten als ik de stad in moet, zodat ik niets kan kopen.


Het is bij mij niet eens de aankopen die ik in het echt doe, maar online shoppen is gewoon zo makkelijk!
Er zou gewoon een pop-up scherm moeten komen wat zegt 'Poubelle, NEE, doe het niet!!'
<<

Anoniem12

Bericht 28 Jan 2014 13:05

Re: Shopstop

Poubelle schreef:
Elliot schreef:Ik probeer dit elke maand, en faal ook elke maand keihard. Ik ga deze maand gewoon mijn pinpas thuis laten als ik de stad in moet, zodat ik niets kan kopen.


Het is bij mij niet eens de aankopen die ik in het echt doe, maar online shoppen is gewoon zo makkelijk!
Er zou gewoon een pop-up scherm moeten komen wat zegt 'Poubelle, NEE, doe het niet!!'

Je kan natuurlijk eventueel je favoriete sites blokkeren. :thumbup:
<<

Anoniem17

Bericht 28 Jan 2014 13:06

Re: Shopstop

Haha! Dat zou echt handig zijn!
Ik moet zeggen dat online shoppen ook wel een zwakte van mij is hoor. Dan denk ik: Ohh, ik heb nu even geen geld maar als ik het online bestel kan ik later betalen dus dan is 't prima :thumbdown:
<<

Anoniem156

Bericht 28 Jan 2014 13:08

Re: Shopstop

Rush schreef:
Poubelle schreef:
Elliot schreef:Ik probeer dit elke maand, en faal ook elke maand keihard. Ik ga deze maand gewoon mijn pinpas thuis laten als ik de stad in moet, zodat ik niets kan kopen.


Het is bij mij niet eens de aankopen die ik in het echt doe, maar online shoppen is gewoon zo makkelijk!
Er zou gewoon een pop-up scherm moeten komen wat zegt 'Poubelle, NEE, doe het niet!!'

Je kan natuurlijk eventueel je favoriete sites blokkeren. :thumbup:


Haha ja dat is ook wel een goede. Of gewoon m'n paypalrekening opheffen (zodra ik het geld van m'n Asos bestelling terug heb gekregen dan).
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Jan 2014 13:11

Re: Shopstop

Ik doe met je mee! Vind het een uitstekend goed idee :)
<<

Anoniem12

Bericht 28 Jan 2014 13:12

Re: Shopstop

Ik doe trouwens niet mee. Ga vrijdag naar de Primark. Sorry :P
<<

Anoniem129

Bericht 28 Jan 2014 13:16

Re: Shopstop

Ik doe mee! Ben thuis deze week en de schade is al een h&m bestelling gedaan. Dit gaat helema mis natuurlijk haha. Die h&m bestelling is dan het laatste!

Ik heb teveel kleding en blijf kopen. Kan nu beter sparen voor ons nieuwe huis!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Jan 2014 13:20

Re: Shopstop

Rush schreef:Ik doe trouwens niet mee. Ga vrijdag naar de Primark. Sorry :P


Het is ook pas vanaf 1 maart :banaan:
<<

Anoniem12

Bericht 28 Jan 2014 13:23

Re: Shopstop

Tabbie schreef:
Rush schreef:Ik doe trouwens niet mee. Ga vrijdag naar de Primark. Sorry :P


Het is ook pas vanaf 1 maart :banaan:

Poubelle stopt 1 maart.
<<

Anoniem12

Bericht 28 Jan 2014 13:25

Re: Shopstop

Maar ik zou de hele maand februari wel shopstop kunnen houden. Als in; in februari koop ik helemaal niks leuks voor mezelf. Niets qua kleding, maar ook niets voor de hobby.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Jan 2014 13:52

Re: Shopstop

Dat is toch ook een prima plan :)
<<

Anoniem156

Bericht 28 Jan 2014 13:53

Re: Shopstop

Nee ik stop nu, en vanaf 1 maart 'mag' ik weer shoppen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Jan 2014 13:54

Re: Shopstop

Oh zo!

Ik ga de maand februari ook heerlijk een shopstop houden en misschien in maart ook nog wel

:wtf: zei ik dat?
<<

Anoniem156

Bericht 28 Jan 2014 13:55

Re: Shopstop

Haha dat is ook wat ik ga doen, Tabbie!
Ik krijg nu nog 2 pakketjes binnen en als dat wat is mag ik het houden want ik heb het toch al betaald, en als het niks is stuur ik het weer terug en is het een meevaller.
<<

Anoniem12

Bericht 28 Jan 2014 13:58

Re: Shopstop

Ik doe mee, vanaf zaterdag 1 feb!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Jan 2014 14:00

Re: Shopstop

Dan ga ik voor zaterdag nog snel een yogamat scoren en dan stop ik ook! Lekker geld besparen en niet besteden aan dingen die ik eigenlijk niet nodig heb.

Goed plan dit eigenlijk.
<<

Anoniem215

Bericht 28 Jan 2014 14:04

Re: Shopstop

Ik doe mee vanaf vandaag. Goede tip Rush om de sites te blokkeren! Ik heb het meteen gedaan. Ook op mijn tablet de H&M app verwijderd. Online shoppen is mijn grootste valkuil. Voor mij geld de shopstop voor kleding, schoenen, tassen, make-up en accessoires. Ik wil het volhouden tot koningsdag.
<<

Anoniem14

Bericht 28 Jan 2014 15:29

Re: Shopstop

Ik heb de afgelopen twee maanden op twee shirtjes na (vorige week) niks geshopt. Ik was al aan het budgetteren, maar nu moet ik de komende tijd echt even goed op mijn geld letten i.v.m. verhuizing. Ik doe dus mee!
<<

Anoniem129

Bericht 28 Jan 2014 15:33

Re: Shopstop

Madam schreef:Ik doe mee vanaf vandaag. Goede tip Rush om de sites te blokkeren! Ik heb het meteen gedaan. Ook op mijn tablet de H&M app verwijderd. Online shoppen is mijn grootste valkuil. Voor mij geld de shopstop voor kleding, schoenen, tassen, make-up en accessoires. Ik wil het volhouden tot koningsdag.


Ik wacht tot mijn bestelling binnen is en dan verwijder ik ook de h&m app. Goede tip!
<<

Anoniem152

Bericht 28 Jan 2014 18:30

Re: Shopstop

Ik doe ook mee!
Laatste keer dat ik wat gekocht heb was 24 december, al een maand geleden dus.
Ik kan trouwens ook niks meer kopen, want mijn kledingkast zit vol.

Alle mailtjes van webshops doe ik ongelezen in de prullenbak.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 28 Jan 2014 20:13

Re: Shopstop

Ik doe mee!
Heb in december echt te veel gekocht, dus mezelf een shopstop opgelegd vanaf januari en dan zo lang mogelijk, liefst tot de zomer of zo, haha. Maar of ik dat volhoud..
Er is 1 uitzondering: een goede vriendin trouwt in de zomer en daar mag ik een leuke outfit voor kopen.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik al wel gefaald heb deze maand.. In de sale bij de H&M een nieuwe spijkerbroek, een rokje en 2 truien gekocht. De broek was ook wel wat nodig, de truien ook nog wel, maar het rokje totaal niet..

Heb trouwens wel ook al mijn nieuwsbrieven van webshops opgezegd, kan ik daardoor tenminste niet in de verleiding komen!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 28 Jan 2014 20:30

Re: Shopstop

Ik doe ook mee! Ik mag alleen van mezelf nog een korte broek kopen, alvast voor de zomer. En ik verwacht nog schoenen. M'n eerste sportschoenen sinds héél lang, ben benieuwd of het iets voor me is. En dan stop ik ook echt tot 1 maart.

@P: weet je al wat voor pakjes het zijn?
<<

Anoniem156

Bericht 28 Jan 2014 21:48

Re: Shopstop

Lara schreef:
@P: weet je al wat voor pakjes het zijn?


Van twee pakjes weet ik het zeker, de 1 is van River Island en de ander van Bestseller.
De derde zouden m'n handschoenen van Lambok (haha ik weet t merk niet meer precies, het is een leren handschoenen merk iig) maar dat zou wel erg snel zijn. Ik hoop het morgen te zien ;)

Oh het handschoenen merk is Laimböck
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers