Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shopstop

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Feb 2014 21:43

Re: Shopstop

Ik ook nog steeds niets geshopt! Gaat goedhoed!
<<

Anoniem152

Bericht 18 Feb 2014 14:07

Re: Shopstop

Ik heb gezondigd:

Was in mijn pauze net bij de Hema en daar hing hij: het laatste leren jasje in mijn maat.
En ik heb toch nog een nieuwe jas voor het voorjaar nodig.

Nu maar weer volhouden tot 1 april dan.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Feb 2014 14:10

Re: Shopstop

haha, ik hou me nog zeer goed in.

Maar dat leren jasje is inderdaad wel zeer aantrekkelijk..
<<

Anoniem304

Bericht 18 Feb 2014 14:34

Re: Shopstop

Ik heb ook gezondigd. Ik heb garen gekocht om een deken te haken voor m`n neefje.

Maar, ik heb ook garen teruggebracht, dus uiteindelijk heeft het me nog niet eens €5 gekost. :laughcry:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Feb 2014 14:36

Re: Shopstop

Elke euro telt :ja:


hahahaha
<<

Anoniem304

Bericht 18 Feb 2014 14:42

Re: Shopstop

Ja, maar hee. Ik heb niet dat mandala kleurboek voor €1 gekocht. :P
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Feb 2014 14:45

Re: Shopstop

Cotton schreef:Ja, maar hee. Ik heb niet dat mandala kleurboek voor €1 gekocht. :P


:good:
<<

Anoniem156

Bericht 18 Feb 2014 15:33

Re: Shopstop

Ik heb keihard gefaald.
leren jasje van de hema, bomberjackie, tas (ok die was maar 3 euro) en een jurkje en tshirt.
maar ik had 2 paar schoenen via marktplaats verkocht dus dat compenseert.. :laughcry:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Feb 2014 15:36

Re: Shopstop

Haha Poubelle, het was nog wel jouw idee :banaan:
<<

Anoniem156

Bericht 18 Feb 2014 15:41

Re: Shopstop

I know! I'm a failure
<<

Anoniem173

Bericht 18 Feb 2014 15:45

Re: Shopstop

Poubelle schreef:Ik heb keihard gefaald.
leren jasje van de hema, bomberjackie, tas (ok die was maar 3 euro) en een jurkje en tshirt.
maar ik had 2 paar schoenen via marktplaats verkocht dus dat compenseert.. :laughcry:

Jij moet gewoon balansen! Geld wat je verkoopt mag je ook besteden aan kledimg. Mss motiveert dat veel verkopen is ook weer veel kopen :p.
<<

Anoniem156

Bericht 18 Feb 2014 16:21

Re: Shopstop

Atelier Madame schreef:
Poubelle schreef:Ik heb keihard gefaald.
leren jasje van de hema, bomberjackie, tas (ok die was maar 3 euro) en een jurkje en tshirt.
maar ik had 2 paar schoenen via marktplaats verkocht dus dat compenseert.. :laughcry:

Jij moet gewoon balansen! Geld wat je verkoopt mag je ook besteden aan kledimg. Mss motiveert dat veel verkopen is ook weer veel kopen :p.


Ja dat is best een goede, AM! Het geld wat ik had verdiend is nu op dus moet ik weer wachten op m'n volgende verkoopjes.
<<

Anoniem129

Bericht 18 Feb 2014 16:33

Re: Shopstop

Ik heb ook gefaald, vakantie is niet goed voor mij! Mijn neefje is morgen jarig dus moest een cadeautje kopen. Schade voor mij shirt met lange mouwen en een riem :palm:
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 19 Feb 2014 23:12

Re: Shopstop

Poubelle welk jasje heb je? Heb je misschien zin om een aan-foto te maken? Ik heb de illusie dat ze nog binnen komen..maar als ik er niet meteen heel verliefd op ben hoef ik er ook niet rouwig om te zijn als dat niet zo is.
<<

Anoniem156

Bericht 19 Feb 2014 23:20

Re: Shopstop

PlugInBaby schreef:Poubelle welk jasje heb je? Heb je misschien zin om een aan-foto te maken? Ik heb de illusie dat ze nog binnen komen..maar als ik er niet meteen heel verliefd op ben hoef ik er ook niet rouwig om te zijn als dat niet zo is.


Ik heb het bikerjasje. Foto ervan staat in het topic over de jasjes.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 19 Feb 2014 23:25

Re: Shopstop

Oh pardon ik heb met m'n neus gekeken..
<<

Anoniem215

Bericht 15 Mrt 2014 22:31

Re: Shopstop

Ik had vandaag een moeilijk moment. Ik vermijd de stad en winkelstraten om niet in de verleiding te komen.
Maar vandaag liep ik met mijn moeder langs een winkelstraat en ze wilde even naar binnen bij een kledingzaak.
Ik heb met een jasje in mijn handen gestaan en getwijfeld om te gaan passen. Ik heb het jasje maar gauw terug gehangen in het rek. Als ik het jasje had gepast was de verleiding nog groter om het te kopen.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Aug 2014 14:54

Re: Shopstop

Dit was een leuk topic. Wie gaat er mee doen en ook een Shopstop houden in september?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Aug 2014 16:12

Re: Shopstop

Ik Ik Ik! Ik heb net bij de H&M wat dingetjes gekocht voor de herfst/winter en mag nog één paar winterschoenen en een nieuwe jas (mocht wel eens na 3 jaar), maar verder gaat mijn bankrekening op slot!
Ik ga morgen beginnen met het uitmesten van mijn kast en alle overbodige kleren te verkopen. Al het geld wat ik daaraan verdien gaat vast op de spaarrekening voor de bruiloft :) En ik ga dus niks meer uitgeven. Zo moet ik snel m'n bruiloft bij elkaar gespaard hebben, toch? Ik wil eigenlijk het volledige bedrag 'opnieuw' sparen, zodat ik mijn huidige reserves niet hoef aan te spreken.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 26 Aug 2014 16:19

Re: Shopstop

Ik heb ook net bij de H&M nog een bestelling geplaatst voor de herfst. Misschien moet ik eind dit jaar nog wel wat jeans bestellen, want alles zakt me af, maar dat is niet heel erg.

Ik wil sowieso in september niks uitgeven aan kleding en hobby. Misschien plak ik oktober er wel achteraan. :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Aug 2014 16:31

Re: Shopstop

Ik doe sowieso september en oktober, in november en december moet ik wel shoppen omdat ik dan voor de feestdagen cadeautjes moet kopen.
Januari, februari en maart worden ook shopstop maanden voor mij!

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 26 Aug 2014 16:40

Re: Shopstop

Cadeautjes vind ik niet onder de Shopstop vallen, want dan kan ik net zo goed nooit Shopstop houden haha. Iedere maand wel dat er cadeautjes gekocht moeten worden.
<<

Anoniem215

Bericht 26 Aug 2014 16:41

Re: Shopstop

Jaaa, ik doe weer mee.
Voor mij een shopstop voor de maanden september en oktober voor kleding.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 26 Aug 2014 17:06

Re: Shopstop

Ik hou al sinds januari vol! Heb wel een regenjas en -broek gekocht (was duur, maar alvast voor onze wereldreis) en 2 lange en 1 korte broek bij Vero Moda voor 25 euro, omdat ik die echt nodig had voor de zomer (ik had geen dunne broeken en t was 30 graden). Make-up koop ik ook gewoon, maar verder dus het hele jaar nog geen kleding gekocht. Het geeft rust, ik hoef nooit meer de stad in, etalages te kijken, etc. En ik bespaar veel geld. Het is wel makkelijker als je een doel hebt denk ik, dat motiveert mij in ieder geval heel erg!

Volgende maand ga ik wereldreis-inkopen doen, maar ik heb van mijn ouders 500 euro gekregen daarvoor, heel lief! Dus hopelijk hoef ik dan alsnog niet zo veel van mijn eigen geld uit te geven daaraan.
<<

Anoniem156

Bericht 26 Aug 2014 18:59

Re: Shopstop

Ik ben echt een faler wat dit betreft, heb volgens mij al twee keer een shopstop-topic geopend om na een week of twee alweer iets te kopen. :palm:
Ik had eerst bedacht om tot Londen (eind oktober) niks meer te kopen maar als ik mezelf zoiets opleg dan gaat het geheid mis.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers