Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shopstop

<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 29 Jan 2014 08:20

Re: Shopstop

Ik doe sowieso mee! Ik was het al van plan ook, even een aantal weken niets kopen. Puur financiële reden omdat ik het ook eventjes niet kwijt kan.
<<

Anoniem40

Bericht 29 Jan 2014 09:38

Re: Shopstop

Ik doe ook mee. Kan me al niet meer herinneren wanneer de laatste keer is dat ik iets gekocht heb en het idee is om het een heel jaar vol te houden! Op mijn werk heb ik toch een uniform aan, dus ik heb maar voor 2 dagen per week kleding nodig en dat heb ik wel.
Ik heb wel een uitzondering; ik mag wel dingen kopen die ik nodig heb voor mijn wereldreis. Ik moet bijvoorbeeld een linnen broek en nog wat andere reisdingen. Die mag ik dus wel kopen dit jaar.
<<

Anoniem199

Bericht 29 Jan 2014 11:30

Re: Shopstop

Ik doe ook mee. Heb nog wel nieuwe wintersportkleding besteld, maar dat is ook nodig. Ik ga ook tot 1 maart niet meer shoppen en misschien verleng ik het wel tot 1 april.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 29 Jan 2014 13:40

Re: Shopstop

Ik zou ook wel mee willen doen maar ik ben al vaker gefaald met dit doel :P. Ik moet sowieso nog wel nieuwe hardloopschoenen kopen (maar daar wil ik mijn VVV bonnen voor gebruiken), en verder heb ik eigenlijk ook niets nodig.

Eigenlijk wil ik het proberen tot 26 maart, want dan ga ik naar Boedapest :). Moet op zich wel lukken, 2 maanden.

Oke ik ga ervoor :ja:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jan 2014 11:57

Re: Shopstop

Nog 1 dag om snel allemaal dingen te kopen haha

heb het ook al aan mijn ouders verteld, dus kunnen zij me ook tegenhouden en de pakketjes allemaal al retour doen :D
<<

Anoniem12

Bericht 31 Jan 2014 12:08

Re: Shopstop

Haha Tabbie!

Ik ga vandaag nog stofjes en naaispulletjes kopen. Oh en haarverf om highlights te maken. Zou naar de Primark, maar dat ging helaas niet door.

Dus. Vanaf vanavond een koopverbod haha!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jan 2014 12:15

Re: Shopstop

Oh ja haarverf! Ojeej, dat word flink uitgroei hebben in maart :palm:

Verder heb ik volgens mij alles wel om me de komende tijd goed te vermaken. Hoop ik dan :smile:

Morgen gaat mijn portomonnee op slot! (behalve voor boodschappen natuurlijk, a girl has to eat)
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 31 Jan 2014 14:12

Re: Shopstop

Ik wil graag meedoen!
Heb deze week een vakantie geboekt, kookcursus betaald en een rekening van de ziektekostenverzekering gekregen. Nou de komende maand maar even geen geld uitgeven, behalve aan boodschappen en een klein cadeautje voor een vriendin.
Gek dat je ineens allemaal leuke dingen ziet als je dit voornemen hebt.
<<

Anoniem156

Bericht 04 Feb 2014 11:39

Re: Shopstop

Ik ga vanavond eten in Rotterdam en had bedacht om daarvoor nog even de stad in te gaan. Maar dat kan natuurlijk niet, crap!
Nu ga ik maar online windowshoppen vanmiddag.
<<

Anoniem173

Bericht 04 Feb 2014 12:41

Re: Shopstop

Weet je wat goed helpt? Het hebben van een alternatief om je geld aan uit te geven :D. Ik geef op dit moment al mn geld uit aan de verbouwing van ons nieuwe huis. Dan is het kopen van kleding ineens niet meer zo boeiend!
<<

Anoniem12

Bericht 04 Feb 2014 12:51

Re: Shopstop

Haha Atelier Madame, slim! Ik 'geef' mijn geld uit aan de spaarrekening. Dat is ook veel leuker dan aan de H&M ofzo.
<<

Anoniem173

Bericht 04 Feb 2014 12:51

Re: Shopstop

Rush schreef:Haha Atelier Madame, slim! Ik 'geef' mijn geld uit aan de spaarrekening. Dat is ook veel leuker dan aan de H&M ofzo.

Ik word anders wel blijer van shoppen bij de H&M dan mijn spaarrekening zien groeien. Jullie spaarplan is trouwens ook wel heel mooi!
<<

Anoniem12

Bericht 04 Feb 2014 12:53

Re: Shopstop

Haha, ik niet. Ik word heel blij van m`n spaarrekening zien groeien. Daar kan geen leuke kleding of haakspulletjes tegenop!

*Dagobert Duck*

Ja de 52-week money challenge is wel heel leuk. En ook dat er mensen meesparen op een andere manier is heel leuk!
<<

Anoniem129

Bericht 04 Feb 2014 13:03

Re: Shopstop

Ik wil altijd het liefst beide, shoppen en spaarrekening zien groeien...waarom gaat dat nu niet samen! Maargoed ik moet ook echt even aan mijn spaarrekening denken want we gaan een ander huis kopen en trouwen dus dat geld is hard zat nodig!
<<

Anoniem156

Bericht 04 Feb 2014 13:29

Re: Shopstop

Atelier Madame schreef:Weet je wat goed helpt? Het hebben van een alternatief om je geld aan uit te geven :D. Ik geef op dit moment al mn geld uit aan de verbouwing van ons nieuwe huis. Dan is het kopen van kleding ineens niet meer zo boeiend!



Ja dat had ik ook! Ik zou naar New York gaan. Maar dat gaat niet door.
Dus dan denk ik 'Nou, dan kan ik m'n geld wel gewoon gaan uitgeven!'
Maar dat doe ik niet hoor :p
<<

Anoniem29

Bericht 04 Feb 2014 19:39

Re: Shopstop

Nee wat jammer!! Ik wil wel naar NYC haha. Ik zag laatst via Ticketspy weer mega goedkope deals. Vliegen vanaf Dusseldorf of Antwerpen voor €230 euro retour!

Maar ik heb een ander spaardoel op het moment. Te jammer, anders hadden we een mega leipe trip naar NYC kunnen maken. Als ik nou een meevaller krijg de aankomende maanden dan weet ik je te vinden hahaha LOL :D
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 06 Feb 2014 23:49

Re: Shopstop

Oh dit is niets voor mij. Ik heb weer een jurkje en een trui gekocht in de sale (dat wel). :nopompom:
En dan heb ik ook nog een Ipad en TV op mn wishlist staan. Dat moet dan maar in maart. Hoe gaat het bij de rest?
<<

Anoniem129

Bericht 06 Feb 2014 23:56

Re: Shopstop

Ik had zomaar schoenen besteld...maar braaf geweest en terug gestuurd. Wel met het geluk dat ik ze toch niet zo mooi vond :laughcry:
<<

Anoniem40

Bericht 06 Feb 2014 23:59

Re: Shopstop

Ik heb een beetje gefaald... Ik heb een paar wollen sokken gekocht, ze waren in de aanbieding voor maar 2 euro. Altijd handig dacht ik, ik kan ze nu al gebruiken en ze zijn voor mijn wereldreis, dus eigenlijk mocht het wel ;) Ik heb ook even getwijfeld of ik zo'n bananenclip zou kopen, maar toch niet gedaan. Dan maar een saai elastiekje.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Feb 2014 13:27

Re: Shopstop

Ik hou nog goed vol :D

Nog niets gekocht behalve natuurlijk boodschappen. Een mens moet toch eten.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 07 Feb 2014 13:39

Re: Shopstop

Ik hou het ook goed vol. Wel met de gedachte dat ik de reis naar Boedapest moest betalen dus dat ik sowieso niet zoveel geld meer heb :P
<<

Anoniem12

Bericht 07 Feb 2014 13:45

Re: Shopstop

Ik wil eigenlijk een mandala kleurboek kopen. Nog geen eens een euro bij de Action, maar ja....
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Feb 2014 15:02

Re: Shopstop

Rush schreef:Ik wil eigenlijk een mandala kleurboek kopen. Nog geen eens een euro bij de Action, maar ja....


:good:
<<

Anoniem152

Bericht 15 Feb 2014 17:24

Re: Shopstop

Qua kleding gaat het nog steeds goed! Was vandaag in de stad en ben geen enkele kledingwinkel binnengelopen :banaan:
Wel moest ik nieuw beddengoed hebben, omdat ik een nieuw, groter bed heb nu.
<<

Anoniem215

Bericht 15 Feb 2014 17:28

Re: Shopstop

Hier gaat het ook goed. Het blokkeren van de sites helpt enorm.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers