Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoping, wishing, waiting..

<<

Anoniem315

Bericht 29 Jan 2014 13:01

Re: Hoping, wishing, waiting..

Hahahaha! Grappig he, zo'n verschil in baby-gevoelens.
Ik vind baby's ook heel eng en houd baby's van anderen liever ook niet vast. Terwijl ik nu met de mijne loop te zeulen alsof ik nooit anders heb gedaan. En enerzijds kijk ik erg uit naar de leeftijd 3-4 jaar, anderzijds vind ik dat het nu al véél te snel gaat. Ze verandert met de dag! Mijn man zei ook altijd: 'Sla dat eerste jaar maar over'. En dan zie je hem nu... pratend en spelend met N. En trots dat 'ie is!

Ennuhh... Printje, nooit geen baby meer? Dat is een dubbele ontkenning... :P
<<

Anoniem51

Bericht 31 Jan 2014 12:37

Re: Hoping, wishing, waiting..

Wij willen ook niet lang meer wachten, wij zijn beiden 30+, mijn vriend wordt van het voorjaar 36. Onze situatie is niet stabiel, er wegen best wel wat factoren mee, onder andere dat ik momenteel erg hard met mezelf aan de slag ben, maar we willen toch niet veel langer wachten omdat dat ook de nodige risico's mee brengt. Zoals mijn vriend gisteravond zei: straks wachten we zo lang, dan is mijn zoon 10 en dan ben ik al 50. Moest toen zo hard lachen, hij gaat er al zomaar vanuit dat hij een zoon krijgt :D
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jan 2014 12:39

Re: Hoping, wishing, waiting..

Ik zou heel heel heel graag een kindje willen. Alleen dat is zo lastig zonder vent :laughcry:

Vroeger was dat prima bespreekbaar met mijn ex. Nu denk ik dat ik het nog maar niet noem op een eerste date :ja:
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 31 Jan 2014 14:14

Re: Hoping, wishing, waiting..

Tabbie schreef:Ik zou heel heel heel graag een kindje willen. Alleen dat is zo lastig zonder vent :laughcry:

Vroeger was dat prima bespreekbaar met mijn ex. Nu denk ik dat ik het nog maar niet noem op een eerste date :ja:


Het is meestal geen eerste date materiaal, haha, maar je hoort snel genoeg wel hoe hij erin staat.
Laatst gewijzigd door _Lana_ op 01 Feb 2014 23:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jan 2014 15:10

Re: Hoping, wishing, waiting..

Ja klopt Lana. *weg*
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Feb 2014 23:53

Re: Hoping, wishing, waiting..

Ik heb het nog gelezen hoor Tabbie, ik heb mijn vraag ook even weggehaald voor de zekerheid.
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Feb 2014 10:52

Re: Hoping, wishing, waiting..

Dank je Lana. :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Feb 2014 17:44

Re: Hoping, wishing, waiting..

Heel slecht, mijn moeder Vroeg me van de week of mijn nichtjes weer zwanger was nav een foto op fb en het eerste wat ik dacht was nee dat mag niet ik wil eerst. Best slecht dat ik dat dacht want bij mijn nichtje zou het een stuk logischer al zijn.
2015 💙
<<

Anoniem29

Bericht 04 Feb 2014 20:12

Re: Hoping, wishing, waiting..

Ik heb gewoon echt niets met kinderen. Maar wil ze zelf wel, of tenminste 1tje haha.

Ik vind foto's leuk om te kijken, geniet van lieve filmpjes, grappige uitspraken etc. Geniet ook van de kindjes van mijn zus als mijn zus/ouders erbij zijn. Schattige kindjes aan de kassa vind ik ook leuk. Maar oppassen heb ik nooit leuk gevonden, zou het ook nooit doen. Ik begrijp andersmans kinderen gewoon niet. Vind het frustrerend als ze niet kunnen zeggen wat ze willen maar wel hard kunnen krijsen (leeftijd 1 tot 2 jaar, lijkt mij echt hell).

Sowieso hou ik echt niet van huil/schreeuw kinderen haha. Mijn vriend zegt altijd 'Ik denk dat iedereen dat vervelend vindt'. Maar mijn zus hoort andere kinderen niet eens meer huilen, terwijl bij mij mijn nek haren overeind gaan als er een kind loopt te krijsen en schreeuwen.

Nu lijkt ik echt zo'n mega gemene vrouw volgens mij. Maar toch ergens diep van binnen vind ik een eigen kindje heel leuk :D haha. Egoïsme denk ik :D
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mei 2014 22:27

Re: Hoping, wishing, waiting..

Hoe gaat het hier nu? In mijn omgeving is het een soort van ontploft met zwangeren. Mijn nichtje is dus weer zwanger, een vriendin van mijn vriend, een nichtje van mijn vriend en vandaag vertelde een vriend van hem dat zijn vriendin bijna 8 wkn zwanger is. Veel in een keer dus. Spiraal zit er nu nog in maar het begint dan wel te kriebelen hoor. Vandaar toch maar weer ff een upje.
2015 💙
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 21 Mei 2014 06:21

Re: Hoping, wishing, waiting..

Hier ook veel zwangeren om mij heen. Maar ook veel die nu klaar zijn. Dus er wordt van alle kanten al spullen aangeboden. Alles rammelt en kriebelt. Maar als wij in november trouwen gaan wij er of dit jaar nog voor of begin volgend jaar. Vriend wil alles stapje voor stapje. :smile: Ik wil liever gisteren dan vandaag nog. :love: Hahahaha
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem315

Bericht 21 Mei 2014 08:51

Re: Hoping, wishing, waiting..

Ik wil wel een tweede. Liefst nu. Maar ja, dat zijn hormonen die de overhand nemen en gelukkig werkt mijn verstand nog.
<<

Anoniem73

Bericht 21 Mei 2014 14:03

Re: Hoping, wishing, waiting..

Wij hebben echt besloten het bij 1 te laten. We vinden het prima zo.
<<

Anoniem 52

Bericht 21 Mei 2014 14:04

Re: Hoping, wishing, waiting..

Exogenesis schreef:Ik wil wel een tweede. Liefst nu. Maar ja, dat zijn hormonen die de overhand nemen en gelukkig werkt mijn verstand nog.


Huh vond jij eentje niet meer dan genoeg?!
<<

3Musketiers

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:13

Bericht 21 Mei 2014 14:59

Re: Hoping, wishing, waiting..

Wij hebben altijd gezegd 3 kinderen dan is het genoeg. Toen de derde geboren was hadden we beide ook het gevoel het is klaar zo. Maar toen de jongste ongeveer 10 maanden was kreeg ik soms weer kriebels en soms ook weer niet, toch begon de kant van de kriebels het zo langzamerhand te winnen maar dit durfde ik eerst niet uit te spreken naar mijn vriend want we zouden het er tenslotte bij 3 laten, dat hadden we "afgesproken". Toch heb ik rond de eerste verjaardag van de jongste mijn stoute schoenen aangetrokken en het hem verteld. En gek genoeg reageerde hij anders dan ik verwacht had......hij zou het wel willen, maar nu nog niet. We hebben nu zoiets waarschijnlijk vanaf eind dit jaar... Maar ik heb nu nog meer kriebels sinds dat ik het hem verteld heb, en hij heeft aangegeven het ook wel te willen.
Afbeelding

Zoon 2008, Dochter 2010, Dochter 2013
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Mei 2014 18:31

Re: Hoping, wishing, waiting..

Ergens zijn die kriebels ook wel leuk. Gister hoorden wij dus van die vriend van mijn vriend dat hij vader zou worden. Een andere vriend van mijn vriend kwam toen bij ons eten en toen die ff naar zijn auto was kwam mijn vriend ook ff knuffelen en zei hij. Ja hun baby is dan straks als alles bij ons gaat zoals we willen niet heel veel jonger. En aan de ene kant is die gedachte best eng en aan de andere kant ook wel leuk.
2015 💙
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers