Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Broadchurch

<<

anoniem203

Bericht 31 Mei 2015 18:48

Re: Broadchurch

Over een kwartiertje begint de eerste aflevering van seizoen 2 op rtl4! Wie gaat er kijken?
<<

Anoniem255

Bericht 31 Mei 2015 21:49

Re: Broadchurch

Ja ik!!!!
Mijn man kan er niet maar kijken dus ik neem het op. Kan ik morgenmiddag lekker op mijn gemak terug kijken maar volgens mij is het weer rete spannend.
<<

xChanel

Noob

Berichten: 108

Geregistreerd: 20 Mrt 2015 10:35

Bericht 01 Jun 2015 05:01

Re: Broadchurch

Ik keek de eerste aflevering maar ik was er weer helemaal uit! Denk dat ik komende week maar even terug ga kijken hoe het precies eindigde, want het is zeker de moeite waard om te kijken als je het snapt!

Wat vonden jullie ervan?
<<

Anoniem255

Bericht 02 Jun 2015 12:02

Re: Broadchurch

Nou, dat had ik ook hoor. Ook omdat er zoveel nieuwe personages bij zijn gekomen.
Het is echt een serie waar je niet even 2 minuten van weg moet kijken want dan snap je er niks meer van.
Ik vond het tof dat er twee afleveringen na elkaar komen. Dan zit je er echt helemaal in.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 02 Jun 2015 12:19

Re: Broadchurch

Ik heb het ook gister even teruggekeken. Moest inderdaad even graven in mijn geheugen bij bepaalde personen.
Moet zeggen dat ik erg benieuwd was wat ze gingen doen omdat voor mijn gevoel de vorige serie gewoon af was dus vond het erg verrassend om te zien dat ze toch verder gingen met de zaak. En ben ook wel benieuwd wat er gaat gebeuren met die Sandbrook-verhaallijn.
<<

anoniem203

Bericht 02 Jun 2015 17:37

Re: Broadchurch

Afgelopen week hebben ze heel de serie 1 herhaald op rtl 8 geloof ik.

Maar ik vond het weer 2 goede afleveringen en idd fijn dat ze er gelijk 2 uitzenden.

Wie denken jullie dat het gedaan heeft? Wel Joe of toch iemand anders? Ik heb heb het idee dat die priester er iets mee te maken heeft.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 02 Jun 2015 18:48

Re: Broadchurch

Ik denk dat Joe het wel heeft gedaan.
<<

Anoniem148

Bericht 06 Jun 2015 21:33

Re: Broadchurch

Ik had een heel complot. Joe, de priester en die collega van de vader.
Of dat joe zijn zoon beschermde.
<<

Anoniem164

Bericht 07 Jun 2015 12:01

Re: Broadchurch

Ik vind het echt een fantastische serie, ik denk dat Joe het wel gedaan heeft, maar misschien niet alleen.....
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:14

Bericht 07 Jun 2015 13:48

Re: Broadchurch

volgens mij denkt Joe dat zoon een aandeel in de moord gehad heeft en daarom zichzelf heeft aangegeven.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jun 2015 11:00

Re: Broadchurch

Ik moet de afleveringen van gisteren nog terugzien, maar ik vind het ook een hele goede serie!
Ik heb het vage idee dat de compagnon van Mark er misschien iets mee te maken heeft.
En die priester vind ik ook een beetje verdacht, omdat hij er bij Joe zo op aandrong om schuld te bekennen.
<<

Anoniem255

Bericht 08 Jun 2015 14:20

Re: Broadchurch

Ze hebben allemaal wel iets verdachts! Ik zal niks verklappen van gisteren maar nu krijgt het weer een andere (zeer aparte) wending!
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jun 2015 14:42

Re: Broadchurch

Ik kan niet wachten! :popcorn:
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:27

Bericht 08 Jun 2015 15:39

Re: Broadchurch

Gister vergeten op te nemen, weet iemand of het herhaalt word?
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jun 2015 15:59

Re: Broadchurch

Volgens mij kun je het tot een week na de uitzending gratis terugkijken op RTLxl.

Tenminste, ik heb vorige week per ongeluk maar 1 aflevering opgenomen, had niet door dat er 2 afleveringen achter elkaar aan kwamen. Toen heb ik aflevering 2 later nog teruggekeken via de app.
<<

Anoniem147

Bericht 11 Jun 2015 12:13

Re: Broadchurch

Wij hebben afgelopen week seizoen 1 er in 2 dagen doorheen geknald (gedownload). Wat mega spannend zeg! Ik zat uren aan de tv gekluisterd. Nu zijn we bezig met seizoen 2 (ook gedownload dus). Volgens mij zijn we bij aflevering 4.

Ik denk ook echt wel dat Joe een aandeel heeft in de moord. Toch vind ik die priester ook niet te vertrouwen. Ik geloof echter niet dat Ellie er ook maar iets mee te maken heeft.
<<

Anoniem255

Bericht 22 Jun 2015 15:45

Re: Broadchurch

Het was alweer de laatste aflevering gisteren, of niet?
<<

Anoniem148

Bericht 22 Jun 2015 19:57

Re: Broadchurch

Ja helaas wel!
<<

Anoniem148

Bericht 22 Jun 2015 20:00

Re: Broadchurch

Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers