Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wifi en Samsung Galaxy S4

<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 16:27

Wifi en Samsung Galaxy S4

Sinds een week heb ik een Samsung S4. Helemaal blij, want het is echt een top telefoon. Ik heb alleen een probleem met Wifi. Via google kom ik niet bij het probleem uit, dus misschien dat iemand hier weet wat het probleem is en of het te verhelpen valt?

Als ik mijn telefoon een tijd niet aanraak, dan valt Wifi weg. Als ik mijn telefoon aanraak, dan maakt hij gelijk weer verbinding met Wifi. Als ik thuis ben zet ik de mobiele diensten uit, omdat mijn internetverbinding buiten mijn woonkamer niet altijd stabiel is, dus ik heb soms avonden zonder internet gezeten en kreeg berichten dan ook veel later binnen. Heb ik een instelling op de telefoon gemist of is er een kans dat hij een defect heeft?
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 25 Jan 2014 20:32

Re: Wifi en Samsung Galaxy S4

Ik heb een Samsung galaxy ace (een hele oude) en bij mij doet hij dat ook. Dus als ik een tijd niet erop zit, valt de wifi weg, en zoekt/pakt hij hem gelijk weer als ik mijn telefoon gebruik. Misschien iets van Samsung of van jouw internetleverancier?
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 25 Jan 2014 20:49

Re: Wifi en Samsung Galaxy S4

Volgens mij is dat een instelling; Wifi-slaapbeleid. Bij mijn Samsung zit die hier: instellingen / wifi-instellingen / en dan via de instellingen-knop naar 'geavanceerd'.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 21:14

Re: Wifi en Samsung Galaxy S4

Angela, held! :hulde: :yes:

Hij stond inderdaad op slaapstand. Wat bijzonder irritant. Maar nu niet meer! Jeej! :banaan:
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 25 Jan 2014 21:45

Re: Wifi en Samsung Galaxy S4

:bounce: :cheering: :dance: Altijd al eens een held willen zijn!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 26 Jan 2014 12:35

Re: Wifi en Samsung Galaxy S4

Ik heb ook een S4 en loop tegen hetzelfde probleem aan! Heb er net even naar gekeken zoals Angela zei, maar krijg het njet aangepast. :(
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem50

Bericht 26 Jan 2014 13:26

Re: Wifi en Samsung Galaxy S4

Nee, het is even zoeken.

Eh... Zal even kijken waar ik het precies heb gevonden.
<<

Anoniem50

Bericht 26 Jan 2014 13:30

Re: Wifi en Samsung Galaxy S4

Instellingen ---> Wifi ---> linker knopje onder op telefoon ---> Geavanceerd ----> Wifi ingeschakeld laten in slaapstand.

En dan kun je kiezen tussen Altijd, Altijd indien ingeschakeld, Nooit (verhoogt gegevensverbruik). Hij stond bij mij dus op nooit en nu op altijd. Moet alleen even kijken of dat werkt buiten wifi. Anders ga ik straks over op Altijd indien ingeschakeld.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 26 Jan 2014 14:05

Re: Wifi en Samsung Galaxy S4

Het is idd niet makkelijk te vinden! En ik heb geen S4 dus wellicht werkt het ook weer net iets anders.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers