Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Endometriose

<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 07 Mrt 2016 15:44

Re: Endometriose

Hoe is het meiden?
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Mrt 2016 15:58

Re: Endometriose

Het gaat wel. Heb het onderzoek gehad en daarna 2 weken gevloeid. Toen één week niet en nu is het weer begonnen :-( Moet a.s. donderdag naar de gyn en heb besloten om een Mirena te nemen. Met veel pijn in mijn hart, want ik ben 29 en heb een kinderwens, maar door psychische problemen is dat nu echt niet verstandig. Ik weet wel dat een Mirena er zo uit is, maar zo voelt het niet.
Ik krijg donderdag ook de uitslagen van de onderzoeken. Wil wel nog goed bespreken wat de schouderpijn/pijn in mijn zij nou kan betekenen. Heb nu een andere gyn dan de eerste keer en ze was heel aardig.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 17 Mrt 2016 14:37

Re: Endometriose

Hoe is het gegaan bij de gyn scandic?

Sabje, hoe is het met jou??

Bij mij met ups en downs helaas, krijg dinsdag de laatste injectie. Ene moment ben ik blij dat het half jaar er op zit, maar ook de angst en onzekerheid hoe nu verder.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 20 Mrt 2016 21:24

Re: Endometriose

Anousch: sterkte met de injectie! Ik snap heel goed dat je 'bang' bent over hoe nu verder. Weet je al iets? Is er al meteen een kinderwens of nog niet?

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ik heb vrij weinig last van de overgang. Ik slaap wel slechter, maar gelukkig niet iedere nacht.
Ik ben alleen het wachten op de operatie zat. Ik weet dat ze hebben gezegd dat het in het voorjaar is, maar duurt wel lang. Vorige week weer gebeld, maar waarschijnlijk komende maand nog niet. Nu moet ik volgende maand weer bellen.
Over ongeveer een maand krijg ik weer de volgende injectie.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 25 Mrt 2016 09:08

Re: Endometriose

Zo kan ik begrijpen ja dat schiet ook niet op.
Hoop dat je snel aan de beurt bent!!

Mijn injectie is goed gegaan dinsdag. Arm deed wel weer ff flink zeer.

De kinderwens is er zeker, nu dus maar afwachten hoe of wat.
Er moet natuurlijk eerst weer een cyclus zijn.
Bij de een schijnt het heel snel te zijn en lees ook verhalen daar duurt het 3 jaar bij :-(
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 16 Apr 2016 12:07

Re: Endometriose

Hoe gaat het meiden?

Ik ben nu 4 weken verder na de laatste injectie, ik moet nu dus wachten tot ik weer ga menstrueren.
Afgelopen week weer ontzettend veel pijn gehad, omdat mijn lichaam nu eigenlijk die injectie verwacht natuurlijk.

Ik heb wel besloten om van de week afspraak bij de gynaecoloog te maken, hij heeft mij geadviseerd om zo snel mogelijk proberen zwanger te worden omdat het nu nog stil staat.
Dus voor mijn eigen gemoedsrust wil ik even weten hoe of wat.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers