Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Internet snelheid

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 25 Jan 2014 13:37

Internet snelheid

Ik ben naar ons abonnement aan het kijken en heb de keuze tussen 120 en 200mb download. Het scheelt 15 euro. Onze beide mobiel staan op de WiFi voor whatsapp, hiernaast browsen we beiden op een tablet. Soms gebruiken we de huiscomputer en maken we bijvoorbeeld een fotoalbum.

Welke snelheid past bij ons?
L2014 & H2017
<<

Anoniem193

Bericht 25 Jan 2014 13:40

Re: Internet snelheid

120 mb/seconde?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 25 Jan 2014 13:45

Re: Internet snelheid

Ja! Dat ja! :)
L2014 & H2017
<<

Anoniem122

Bericht 25 Jan 2014 14:11

Re: Internet snelheid

Ik zou voor de 120 gaan. Grote kans dat je toch die 200mb niet gaat halen. Dat is het maximale wat die verbinding zou moeten kunnen halen maar dat is geheel afhankelijk van waar je woont etc.
<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 14:28

Re: Internet snelheid

Ik zou het gewoon lekker bij 120mb houden. Met het internetgebruik wat jullie hebben kunnen jullie het best redden. Ikzelf heb 'slechts' 20mb, maar heb hetzelfde internetgebruik als jullie en daar red ik het prima mee. Iemand die ik ken heeft zijn smarttv aangesloten op internet, heeft 20mb internet en bij hem gaat het fout. Voor hem zou het dus absoluut geen overbodige luxe zijn om naar 120 mb te gaan, omdat hij zijn verbinding/snelheid aardig nodig heeft om en fatsoenlijk tv te kijken en verder nog iets op internet te doen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 25 Jan 2014 17:00

Re: Internet snelheid

Ooh okee! Nou dan gaan we ons pakket aan laten passen. Onze provider is wel goedkoop, maar we hebben naast internet ook even gesproken over de zenders die we kijken. We kunnen makkelijk met een pakketje lager, toch een besparing van 180 euro p/j!
L2014 & H2017
<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 17:12

Re: Internet snelheid

Dat is altijd lekker! Met jullie verbruik zou je erover na kunnen denken om nog een tandje lager te gaan dan de 120mb. Maar dat is gewoon een persoonlijke keuze. Besparing van zoveel op jaarbasis is al heerlijk.
<<

Anoniem170

Bericht 26 Jan 2014 18:14

Re: Internet snelheid

Het zegt me weinig, maar heb op de site van mijn provider gekeken:

Af en toe gebruik: 3mbps
Regelmatig gebruik:10 mbps
Populairste keuze:60 mbps
Gevorderd gebruik: 120 mbps
Beste van het beste 200 mbps

Ik heb zelf die van 10 mbps, en die is echt prima, ik kijk ook uitzending gemist enzo terug en gaat allemaal prima. Ik download alleen geen muziek/films, dus weet niet hoe de snelheid dan zou zijn. Pagina's laden ook echt wel snel. Ik denk dat 120 echt heel erg veel is en zonde van je geld..

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers