Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen onderweg

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jan 2014 16:57

Wat doen onderweg

Wij moeten zaterdag op en neer naar den bosch om mijn moeder op te halen. En omdat we geen zin hebben om de hele dag maar in de auto te zitten willen we onderweg iets leuks doen maar wat?

We rijden vanuit friesland door de polder, bij utrecht lang.

Liefst niet te ver van de snelweg vandaan. Wie heeft er tips
Afbeelding
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 23 Jan 2014 20:19

Re: Wat doen onderweg

Kun je niet gewoon Den Bosch de stad in? Is wel een leuk centrum, ook om gewoon doorheen te lopen zonder iets te kopen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 23 Jan 2014 20:51

Re: Wat doen onderweg

is toch wat lastig en erg brede vraag: hoe laat moet je bij je moeder zijn? Wil je onderweg ergens lunchen? Of juist een wandeling maken? natuur in of een stad(je)? Een museum in? of ergens winkelen? Als ik op google map kijk dan kun je via 3 routes naar 's Hertogenbosch die niet zo veel in kilometer uit maken. Dus volgens mij kun je als het met de tijd uit komt zo'n beetje elke stad pakken die in de buurt van die snelwegen ligt? De Primark in Almere, Amersfoort, Utrecht, andere route kom je bij Zwolle, Deventer, Apeldoorn en Arnhem in de buurt. Andere route Zwolle Amersfoort Utrecht: zijn in de buurt ook genoeg plaatsen om even te kijken, door heen te lopen, koffie te drinken of te lunchen. Je kunt in Amersfoort nog een Ikea pakken.

Ik zou volgens mij wel heel veel dingen kunnen bedenken wat even leuk was op zo'n dag maar hangt wel erg van je eigen interesses af.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem16

Bericht 23 Jan 2014 21:07

Re: Wat doen onderweg

Ik weetniet of het in de winter open is maar anders een rondvaart door de Binnen Diezen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jan 2014 21:09

Re: Wat doen onderweg

hoe laat we mijn moeder op moeten halen weten we niet. Want ze gaat er lopen. Zal in ieder geval einde van de middag zijn

Hebben geen zin om te winkelen. Ergens wandelen of leuke stadje kijken is leuk
Afbeelding
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 284

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 23 Jan 2014 21:38

Re: Wat doen onderweg

Is Paleis Soestdijk misschien een idee? Dat ligt volgens mij op de route en je kunt wandelen en rondkijken.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Anoniem16

Bericht 23 Jan 2014 22:59

Re: Wat doen onderweg

Of ga geocachen.. dat kan overal en altijd. Je zit vrijwel nooit met openingstijden bedoel ik dan.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Jan 2014 14:15

Re: Wat doen onderweg

En wat is het geworden?
2014 2016

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers