Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afspraak huisarts gemist

<<

Anoniem122

Bericht 23 Jan 2014 17:42

Re: Afspraak huisarts gemist

Maar hoe kan het dan dat je er 16 minuten over gedaan hebt, terwijl je er normaal maar 5 min over doet?

En natuurlijk ben je ziek, maar het feit is wel dat je thuis zit, en dus flexibeler bent dan iemand die vrij moet vragen op zijn of haar werk..
<<

Anoniem50

Bericht 23 Jan 2014 17:50

Re: Afspraak huisarts gemist

Ik ben inderdaad flexibeler, maar ik vind de combinatie van zinnen niet heel erg geslaagd.

Ik heb werkelijk waar geen idee wat er verkeerd is gegaan. Als ik om 11.00u een afspraak heb, dan loop ik om 10.45u mijn voordeur uit. Normaal ga ik lopen, nu ging ik met de auto. Beiden is gewoon 5 minuten. Er stond geen vrachtwagen voor mijn auto, ik stond niet vast op een rotonde, niets. En toch was ik te laat. En ik weet van mezelf dat als ik te laat uit mijn bed kom, dat ik het sowieso niet red, maar ik was een uur voor de deur uitgaan uit bed. Ik heb zelfs nog twee koppen koffie gedronken. Eén voor ik onder de douche stapte en één terwijl ik mijn make-up deed. Ik weet het echt niet.
<<

Anoniem130

Bericht 23 Jan 2014 18:02

Re: Afspraak huisarts gemist

Hmm, ik wilde het net voor je op gaan nemen maar overduidelijk ben je prima zelf in staat fel te reageren. :')
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 23 Jan 2014 18:03

Re: Afspraak huisarts gemist

Of je er nu achter komt hoe het gebeurd is of niet, het is gebeurd en je kunt er niets meer aan doen. Probeer je er niet al te druk meer om te maken en probeer je te richten op dingen die belangrijker zijn. Kan je stappen zetten nu je telefonisch contact hebt gehad?
<<

Anoniem50

Bericht 23 Jan 2014 18:05

Re: Afspraak huisarts gemist

Whatever schreef:Hmm, ik wilde het net voor je op gaan nemen maar overduidelijk ben je prima zelf in staat fel te reageren. :')


Ja, sorry. Soms heb ik zo'n bui. Vandaag heb ik 'm kennelijk.

Kowalski, ja. Ik word doorgestuurd naar het epileptisch centrum in de grote stad. Dat zal een paar duiten kosten, maar dan is de eerste stap wel weer gezet. En dan kijken wat er nog meer aan de hand is. Maar er is een stap gezet.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 23 Jan 2014 18:06

Re: Afspraak huisarts gemist

Goed zo! Probeer je daaraan vast te houden en dit te vergeten, het is het niet waard om je er zo druk over te maken :)
<<

Anoniem16

Bericht 23 Jan 2014 19:56

Re: Afspraak huisarts gemist

Ik vind het ook erg flauw van je huisarts. Bij ons roepen ze een naam om zeg maar.. wanneer diegene niet komt gaat de huisarts terug en roept degene die erna komt. Degene die dus te laat is kan dan weer daarna.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 23 Jan 2014 21:00

Re: Afspraak huisarts gemist

Zo bedoelde ik de opmerking niet. Ik zie nu van heel dichtbij dat thuiszitten hard werken is als je aan jezelf moet werken. Succes met alles.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers