Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Relatieverslaafd?

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9779

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Jan 2014 12:08

Relatieverslaafd?

<<

Anoniem50

Bericht 23 Jan 2014 14:30

Re: Relatieverslaafd?

Kan ik het daar mee oneens of eens zijn?

Een vriendin van mij is relatieverslaafd. Ik heb vaak het idee gehad dat ze niet alleen kon zijn en daarom de eerste de beste jongen 'nam' die haar wel zag zitten en zelf beaamde ze dit ook. Ze kan gewoon niet alleen zijn. Soms vind ik het wel grappig. Dan denk ik dat ze nog helemaal in to persoon a is en dan blijkt ze alweer weekenden bij persoon b te zijn. En als persoon b haar niet meer wil, dan gaat ze naar persoon c. Tja... Daar zou ik niet gelukkig van worden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Jan 2014 19:01

Re: Relatieverslaafd?

Ik denk idd dat er genoeg mensen zijn die gewoon niet alleen kunnen zijn en van de ene naar de andere relatie hoppen. Vind dat altijd een beetje triest ofzo, je stelt je dan erg afhankelijk op. Zelf lijd ik meer aan het tegenovergestelde :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem130

Bericht 23 Jan 2014 19:26

Re: Relatieverslaafd?

Hmm, ik vind het een beetje een suf artikel. De afhankelijkheidspersoonlijkheidsstoornis is al lang en breed beschreven in de DSM en volgens mij is dit een populistisch aftreksel.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Jan 2014 19:46

Re: Relatieverslaafd?

Ja ik vond het ook al een raar artikel, ik keek al even of het niet van De Speld was ofzo :wink: De basis klopt natuurlijk wel, maar dit is niet echt nieuws ofzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9779

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Jan 2014 20:02

Re: Relatieverslaafd?

Nee klopt, was wel benieuwd naar de meningen hier. Ik heb ook echt bij sommige: dump die gast! Maar dan zijn ze te bang om alleen over te blijven ofzo..
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 23 Jan 2014 21:36

Re: Relatieverslaafd?

Dit artikel gaat toch niet persé over mensen die van relatie naar relatie hoppen? Het artikel gaat over mensen (vooral vrouwen) die in een relatie blijven bij een man die destructief is door bijv een verslaving of die emotioneel beschadigd is?Ik denk dat daar wel zeker een kern van waarheid in zit. Ik heb twee vriendinnen die beide een tijdje bij me hebben gewoond omdat ze bij de keel gegrepen waren, geslagen of emotioneel de grond ingeboord waren door hun (zwaar jaloerse) mannen. En telkens gaan ze weer naar hun vriendjes terug. Met allerlei excuses voor hem, de loser. Het zijn beide super sterke vrouwen. Vriendin 1 was altijd zo boos op vriendin 2 dat ze steeds terug naar haar vriend ging en nu zit ze in precies dezelfde situatie. Ik hoop gewoon dat ze ooit gaan beseffen dat hun mannen niet zullen veranderen na al deze jaren. Ik blijf er voor hun zijn, advies geven, een slaapplaats aanbieden enzovoort maar het zuigt mijn energie enorm op.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers