Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe was jouw vakantie?

<<

Anoniem205

Bericht 31 Aug 2013 21:59

Hoe was jouw vakantie?

Ik vind het altijd leuk om vakantie-verhalen/ervaringen te lezen!
Dus: vertel, hoe was jouw vakantie? Heb je foto's die je wilt delen?

Mijn verhaal volgt nog... dat is een beetje lang :)
<<

Anoniem 63

Bericht 31 Aug 2013 22:15

Re: Hoe was jouw vakantie?

Te kort *laughcry*. Maar echt super!

We zijn in het voorjaar al (nouja juni) naar Zuid-Spanje geweest, Andalusië. De eerste week hebben we met een auto een stedentrip gedaan: Torremolinos, Granada, Cordoba, Sevilla en Jerez de la Frontera. De tweede week hebben we in La Viñuela lekker in een hotel met zwembad gezeten, aan een meer, met heerlijk eten en lekker niksen. Hele goede combi zo hebben we ontdekt en wat een gave streek!
<<

Anoniem205

Bericht 31 Aug 2013 22:33

Re: Hoe was jouw vakantie?

Klinkt goed! Wij zaten twee jaar geleden in Fuengirola, niet zo ver van Torremolinos, en zijn toen naar Sevilla en Ronda gegaan. Idd is zo'n combi heel prima!

Onze huidige vakantie was wel een stukje verder weg :D 3 weken USA. Zo fijn!
Onze route was Amsterdam - Los Angeles - Palm Springs - Kingman - Flagstaff (Grand Canyon) - Page - Las Vegas - Death Valley - Yosemite Park - San Francisco - Amsterdam

In het fotografietopic staan nog meer foto's!
<<

Anoniem66

Bericht 31 Aug 2013 22:38

Re: Hoe was jouw vakantie?

Oreo, wat leuk dat je terug bent!
<<

Anoniem205

Bericht 31 Aug 2013 22:39

Re: Hoe was jouw vakantie?

Thx Luce!
<<

Anoniem 63

Bericht 31 Aug 2013 22:47

Re: Hoe was jouw vakantie?

Gaaf Oreo! Heb de foto's gezien ja, zag er indrukwekkend uit! Om de een of andere reden trekt Amerika mij nooit zo. Al wil ik wel graag nog een keer naar New York. Maar ach, er zijn nog zoveel plekken die ik wil zien.
<<

Anoniem9

Bericht 31 Aug 2013 22:49

Re: Hoe was jouw vakantie?

Kort :cry:

We zijn een weekje wezen kamperen in het prachtige Zuid-Limburg. Echt een heerlijke week gehad, elke dag wel wat gezien en 1 dag lekker gerelaxed! Geen spannende vakantie verhalen dus vanaf deze kant, maar ik heb genoten ;)
<<

Snirp

Bericht 01 Sep 2013 07:22

Re: Hoe was jouw vakantie?

Heerlijk!
Eerst een week actief gedaan, bij de Nijmeegse Vierdaagse.
Daarna zijn we doorgereden naar de Franse Alpen, waar we nog 2 weken hebben gekampeerd.
Hebben daar ook nog 3 wandelingen gemaakt, wat steden bezocht en een ochtend geraft.
En verder lekker croissantjes gegeten, kaasjes gegeten en wijn gedronken 8-)
<<

Anoniem4

Bericht 01 Sep 2013 08:09

Re: Hoe was jouw vakantie?

In mei ben ik een paar dagen naar Barcelona geweest met mijn ouders, broertje en zijn vriendinnetje. Mooie stad, alleen werkte het weer niet zo mee.
Heb alle bekende dingen daar wel gezien.

Eind mei een weekje Kreta met een vriendin: echt een relaxvakantie.

In juli een cruise naar Noorwegen met dezelfde vriendin als ik naar Kreta ben geweest. Prachtige reis, mooie omgeving en zo'n cruise is me eigenlijk best goed bevallen.

Heb nu sowieso nog een vakantie in het verschiet (Curacao eind september) en misschien in december ook nog (bestemming nog onbekend).

Gave reis Oreo! Ben zelf 3 jaar geleden die kant op geweest. En welkom terug natuurlijk!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 01 Sep 2013 08:10

Re: Hoe was jouw vakantie?

Niet :( maar, als 'beloning' wonen mijn vriend en ik nu samen :D
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Sep 2013 10:04

Re: Hoe was jouw vakantie?

Wow Lacey, jij bent lekker aan het reizen!

Wij hebben er ook nog ééntje in het verschiet: volgende maand een lang weekend naar Zurich :D **ikmisechtsmileyshier**
<<

Anoniem321

Bericht 01 Sep 2013 10:06

Re: Hoe was jouw vakantie?

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Samen met mijn vriend wezen kamperen in Frankrijk. We zijn iets meer dan 2 weken weg geweest. Eerst een week in de Chartreuse bij Grenoble in de buurt en daarna nog een week in de Cevennen bij Florac. we hebben mooie bergwandelingen gemaakt maar ook lekker gezwommen en relaxt bij meren en riviertjes. Ik ben wel heel pijnlijk 2 x door mijn enkel gegaan waardoor we noodgedwongen rustdagen moesten nemen maar al met al fijne vakantie gehad.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 01 Sep 2013 10:46

Re: Hoe was jouw vakantie?

Onze huwelijksreis naar Bali was geweldig. Het is zo'n mooi eiland. Alles is anders dan in Nederland: de mensen, de natuur, de cultuur, het geloof: echt prachtig om te zien! We hebben lekker gerelaxed, gezwommen, gelezen, maar ook veel gezien en gedaan, zoals tempels bekijken, raften, snorkelen, olifant rijden, een boottocht gemaakt, een vulkaan gezien, een paar Balinese dansen gezien en het drukke Kuta, waar de Australiers uitgaan.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 01 Sep 2013 11:42

Re: Hoe was jouw vakantie?

Heel kort helaas. We zijn alleen een paar daagjes wezen varen in Friesland.
Komt omdat we aan het verbouwen zijn, dus het is wel voor het goede doel.. maar toch is het gek en ben ik ook wel weer een beetje blij dat ik morgen weer aan het werk kan.
2016
<<

Anoniem 77

Bericht 01 Sep 2013 12:16

Re: Hoe was jouw vakantie?

Onze 1e vakantie als gezin was heerlijk. We zijn met de auto naar spanje, costa brava geweest. De auto reis ging erg goed, ons zoontje sliep de hele reis zowat. Y paste zich snel aan aan het ritme daar. We hebben veel gezwommen, naar het strand geweest, gewandeld over de boulevard, treintje gepakt, andere badplaats geweest, dieren/water park geweest.
Vooral heerlijk vond ik dat we in een hotel zaten en ik niet hoefde te koken of schoonmaken. ;)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 01 Sep 2013 12:41

Re: Hoe was jouw vakantie?

Mijn vakantie was ook heerlijk. Morgen helaas weer aan het werk :(
Mijn man en ik zijn twee weken naar Estland en Letland geweest en hebben daar een beetje rondgereisd. Heel veel gezien en gedaan, echt genoten. En daarna had ik heerlijk nog 3 weken vrij (mijn man helaas maar 1) en toen gewoon een beetje in en rond huis geweest en ook nog wel wat leuke dingetjes in eigen land bezocht enzo.
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Sep 2013 13:17

Re: Hoe was jouw vakantie?

Mizz_S schreef:Mijn vakantie was ook heerlijk. Morgen helaas weer aan het werk :(
Mijn man en ik zijn twee weken naar Estland en Letland geweest en hebben daar een beetje rondgereisd. Heel veel gezien en gedaan, echt genoten. En daarna had ik heerlijk nog 3 weken vrij (mijn man helaas maar 1) en toen gewoon een beetje in en rond huis geweest en ook nog wel wat leuke dingetjes in eigen land bezocht enzo.


Oh, daar wil ik ook nog zo graag heen! Is het een aanrader? Mooie steden/natuur/cultuur?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 01 Sep 2013 15:28

Re: Hoe was jouw vakantie?

Kenya: ja ik vind het wel echt een aanrader. Wij waren er al wel eens eerder geweest hoor, maar dat was al weer een tijd geleden. Toen waren we eigenlijk alleen in Tallinn en Riga geweest, en nu juist in wat kleinere stadjes en bijvoorbeeld ook op het eiland Saaremaa. Beide landen zijn ook zo mooi qua natuur/landschap en ook zo interessant qua cultuur en geschiedenis enzo. Wij zijn dit keer overigens met name in Estland geweest en maar een paar daagjes in Letland. Maar vooral Estland heb ik echt in mn hart gesloten en ik zou graag nog eens terug willen.
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Sep 2013 17:15

Re: Hoe was jouw vakantie?

Klinkt goed! Is het erg duur in die hoek?
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Sep 2013 19:45

Re: Hoe was jouw vakantie?

Niet lullig bedoeld, maar vind het altijd zo fijn om pas later te gaan als iedereen onderhand al geweest is en wij gaan dan lekker nog. Dus wij gaan nog over een aantal weken.
<<

Anoniem205

Bericht 01 Sep 2013 20:17

Re: Hoe was jouw vakantie?

Tsja, niet iedereen heeft die mogelijkheid...
<<

Anoniem85

Bericht 01 Sep 2013 20:18

Re: Hoe was jouw vakantie?

Wij gaan morgen, naar center parcs, niet heel bijzonder maar het beloofd mooi weer te worden. Eerste vakantie alleen met zn drietjes! Ik heb er zin in.
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Sep 2013 21:16

Re: Hoe was jouw vakantie?

caribbeanlover schreef:Niet lullig bedoeld, maar vind het altijd zo fijn om pas later te gaan als iedereen onderhand al geweest is en wij gaan dan lekker nog. Dus wij gaan nog over een aantal weken.


Kan ik me voorstellen, maar ja, sommige mensen moeten de schoolvakanties/bouwvak aanhouden...
Waar gaan jullie heen?
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Sep 2013 21:39

Re: Hoe was jouw vakantie?

Mexico
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 02 Sep 2013 16:53

Re: Hoe was jouw vakantie?

Mijn vakantie was geweldig! Samen met m'n vriend drie weken rondgereisd door West Amerika. Echt van alles gezien en gedaan. Vooral het fietsen door San Fransisco en het bezoeken van Death Valley en Yosemite national park waren echt hoogtepunten!
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers