Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wasmachine: bevalt hij?

<<

Anoniem168

Bericht 23 Jan 2014 13:20

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Wij hebben een Beko. Echt verschrikkelijk ding, ik raad hem niet aan. De draaiknop van de temperatuur/tijdsduur deed het na een poosje al niet meer goed. Wilde je bijv. je was op 40 graden wassen, dan gaf hij 60 graden aan. Ook start hij op de een of andere manier, soms niet goed op, dan draait de trommel niet mee en moeten we weer "resetten.'' Bovenblad liet als snel los. Soms blijf je daarmee aan de gang voordat de was goed draait, dus volgende keer kopen we een andere wasmachine.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 23 Jan 2014 13:38

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Heb ik ook naar gekeken maar mijn moeder/broers zeiden zou het niet doen, gelukkig maar ;)
Beko zou volgens verkoper van bosch afkomen, bosch weet van niks!
Verkopers smeren je echt van alles aan bijv. everglades koelkast (1 verkoper was zo eerlijk om te zeggen zou ik niet kopen want die word in Verweggistan gemaakt en als er wat mee is heb je een probleem)

Laat je niet verleiden door verkooppraatjes en ga het internet op om goed te zoeken en te vergelijken en lees reviews van andere gebruikers.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 23 Jan 2014 13:42

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Siemens, perfect ding!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem 43

Bericht 23 Jan 2014 14:55

Re: Wasmachine: bevalt hij?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 14:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 23 Jan 2014 17:18

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Wij hebben een Samsung EcoBubble, we hebben hem nog niet zolang maar hij bevalt zo goed! Maakt niet veel lawaai, heeft veel programma's, echt fijn!
Hiervoor hadden we een Indesit maar die begaf het steeds meer en maakte op den duur zo'n lawaai.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem26

Bericht 23 Jan 2014 19:47

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Wij hebben een miele. Heel fijn ding.
<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 23 Jan 2014 22:35

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Ik heb een AEG, bevalt prima. Heb er ongeveer € 600 voor betaald. Woon alleen en was niet superveel, maar wel een trommel van 7 kg ivm beddengoed. Ik gebruik vaak een kort programma voor de 'normale' kleding, hij staat niet een uur ofzo te draaien voor een klein wasje van 6 kledingstukken.
<<

Anoniem12

Bericht 24 Jan 2014 10:36

Re: Wasmachine: bevalt hij?

expressob schreef:Beko zou volgens verkoper van bosch afkomen, bosch weet van niks!

Beko is een Turks witgoed merk en heeft idd niets met Bosch te maken.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 24 Jan 2014 14:43

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Nou dat dus haha
Zo zie je dat verkopers je erin luizen
<<

Anoniem12

Bericht 24 Jan 2014 14:44

Re: Wasmachine: bevalt hij?

expressob schreef:Nou dat dus haha
Zo zie je dat verkopers je erin luizen

Ik vind dat echt heel raar. Wat nou als je als verkoper iemand treft die dat weet, dan sta je toch vet voor lul. :palm:
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 24 Jan 2014 16:06

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Wij hebben er 1 van het merk Blomberg, al 2,5 jaar zeer tevreden mee.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 24 Jan 2014 23:54

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Rush schreef:
expressob schreef:Nou dat dus haha
Zo zie je dat verkopers je erin luizen

Ik vind dat echt heel raar. Wat nou als je als verkoper iemand treft die dat weet, dan sta je toch vet voor lul. :palm:


Hahahaha had ik het maar eerder geweten dan had ik het zeker gezegd!
die man zag er al totaal niet snugger uit... Kwam ik vd week voor een koelkast stond hij daar weer (ik was weer snel vertrokken)
<<

Anoniem185

Bericht 24 Jan 2014 23:57

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Oh god, het is tijd om te slapen. Ik zat aan bevallen van een kind te denken en zag een beeld voor me dat er een wasmachine een kind baarde.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 24 Jan 2014 23:59

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Zo wat space jij hem dan? Hahaha
Of droomde je al ;p
<<

Anoniem185

Bericht 24 Jan 2014 23:59

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Haha, ik weet het zelf ook niet. Misschien moet ik niet 10 dingen tegelijk willen doen om 00.00?
<<

Anoniem50

Bericht 25 Jan 2014 00:25

Re: Wasmachine: bevalt hij?

expressob schreef:
Marley schreef:Waarom denk je dat 1200 toeren perfect is voor kleding, EB?


omdat mijn vorige wasmachine wel op 1200 kon centrifugeren


De mijne ook hoor. Maar nu ik wel kan wassen en centrifugeren op 1400 toeren is mijn was een stuk sneller droog.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 25 Jan 2014 00:47

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Ja dat begrijp ik! Maar je kleren draaien meer in de kreuk en slijten ook harder.
<<

Anoniem170

Bericht 26 Jan 2014 10:58

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Ik heb een Zanussi, met btw actie gekocht bij Mediamarkt voor 240 euro. Echt een heel fijn ding, ik heb niet heel veel opties, maar die zou ik toch niet gebruiken.Is wel een kleine trommel, 5 kg. Maar ik woon alleen en vind dat juist wel fijn. Als je met zn 2en woont of een gezin hebt zou ik deze niet aanraden vanwege de maat trommel.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 26 Jan 2014 12:16

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Ik heb een AEG met een 7kg trommel. Ben er redelijk tevreden over, al vind ik een uur voor een normaal wasje wel lang duren. Er zit wel een kort programma op, maar dat is alleen om te spoelen. Er zit ook startuitstel op, maar dat gebruik ik weinig. De grote trommel vind ik wel heel erg fijn. Ik was niet zo heel veel en gooi veel bij elkaar, ik heb altijd een volle wasmachine. Bij een kleinere trommel zou dat niet passen.
Als ik er trouwens minder in doe, bijvoorbeeld een halve trommel, dan gebruikt 'ie ook minder water. Dat vind ik wel ideaal.
<<

Anoniem50

Bericht 26 Jan 2014 12:34

Re: Wasmachine: bevalt hij?

expressob schreef:Ja dat begrijp ik! Maar je kleren draaien meer in de kreuk en slijten ook harder.


Ah, so. Tja, bij mij gaat ook alles nog een keer in de droger. Dus zal sowieso wel sneller slijten. Maar luiheid dient de mens.
<<

Anoniem205

Bericht 26 Jan 2014 12:40

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Ik heb ook een Siemens. trommel van 7kg (handig voor beddengoed of veel handdoeken), 1400 toeren, startuitstel (dat was mijn enige vereiste) en een kort programma. Was rond de 500 euro. Op 30-12 gekocht en op 31-12 bezorgd.

We hadden daarvoor een Zanussi, perfect ding. Alleen de verhuizers hadden de trommel niet vastgezet, dus de wasmachine deed het niet meer. GRMBL
<<

Anoniem173

Bericht 26 Jan 2014 14:58

Re: Wasmachine: bevalt hij?

Ik heb nu sinds 3 jaar een Bosch! Was een showroommodel en kostte geloof ik 450 euro. Zitten veel programma's op waar ik eigenlijk altijd het korte programma van gebruik. En startuitstel. Hij doet het iig al drie jaar perfect.

Overigens heb ik de Rekenkamer eens gezien een tijd terug http://tvblik.nl/de-rekenkamer/wat-kost-een-wasmachine interessant dat je beter dus een goedkopere A++ wasmachine kunt kopen ipv een miele.
<<

Anoniem186

Bericht 02 Feb 2014 10:09

Re: Wasmachine: bevalt hij?

We moeten ook op zoek naar een nieuwe wasmachine. Mijn whirlpool van ruim 7 jaar oud, voor een prikkie gekocht in m'n studententijd heeft het zojuist bijna begeven. Ik heb hem wel echt héél veel gebruikt, dus het was een goede koop!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers