Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ineens koorts

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 22 Jan 2014 20:46

Ineens koorts

E heeft nu al 2-3x in korte tijd ineens flinke koorts (39,5), in de middag, terwijl er 'sochtends geen enkel teken is. Ze is dan heel warm, en ontzettend hangerig/slaperig, echt ziek. Flesje melk drinkt ze dan wel gewoon op. En de volgende dag gaat het stukken beter.
Moet ik hier iets achter zoeken, of kan dit gewoon zijn?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem16

Bericht 22 Jan 2014 20:49

Re: Ineens koorts

Van wat ik hier altijd lees/ en i de omgeving ook hoor kunnen kinderen ineens koorts krijgen. Maar wanneer het te lang duurt ( lees voor mij een paar dagen) dan zou ik gewoon even naar de dokter bellen. Is ze verkouden?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 22 Jan 2014 21:00

Re: Ineens koorts

Meestal is het de dag erna wel stukken beter, dus dat is het het niet. Wist niet dat ze idd ineens koorts konden krijgen. Is het ook normaal dat dit vaker voorkomt? Een week of 2-3 was dit ook al. Ze is wel verkouden, daar komt ze volgens mij gewoon niet van af
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem16

Bericht 22 Jan 2014 21:04

Re: Ineens koorts

Ja volgens de huisarts, maar dat lees ik hier ook, kunnen kinderen om 'niets' ( zoals huilen/ boos worden/ moe zijn) al koorts krijgen. Als je je zorgen maakt zou ik morgen gewoon even bellen.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 22 Jan 2014 21:09

Re: Ineens koorts

Y. had het de laatste keer toen hij oorontsteking had. Tot een uur of 15/16 uur was er niets aan de hand en was hij helemaal het ventje. Dan stortte hij als een pudding in elkaar: alleen maar hangen, huilen en gloeiend heet. Ik ben persoonlijk niet zo van de thermometer en voel wel aan zijn lichaamstemperatuur of hij koorts heeft.
Bij de huisarts bleek hij dus oorontsteking te hebben en daardoor kreeg hij die koorts.
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 23 Jan 2014 09:21

Re: Ineens koorts

Dat had Yrsa als baby ook vaak, dat ze uit het niets opeens een middagje koorts had. Ik belde dan meestal wel even voor de zekerheid, meestal kreeg ik het advies om haar gewoon luchtig te kleden en verder niks te doen, en terug te bellen als ze bijvoorbeeld suf werd of vlekjes kreeg.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 23 Jan 2014 10:09

Re: Ineens koorts

En zoals ik dus idd al dacht, nu is er weinig meer aan de hand. Vanmorgen lichte verhoging, heel klein beetje hangerig. Het staat zo tegen contrast met gisteren, en vooral omdat deze 'aanval' niet de eerste x is vroeg ik me af of dat iets wil zeggen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers