Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij lid van een club?

<<

Anoniem21

Bericht 22 Jan 2014 19:34

Ben jij lid van een club?

Ben jij lid van een club/vereniging? Zoja, vertel er eens iets over?

Ik zou mij graag buiten werktijd willen aansluiten bij een club oid. Nu vind ik het erg lastig om iets te vinden wat bij mij past. Sowieso weet ik niet zo goed waar ik moet zoeken wat er allemaal mogelijk is... Misschien doe ik zo ideeen op!
<<

Anoniem185

Bericht 22 Jan 2014 19:39

Re: Ben jij lid van een club?

Ik ben een stichtingslid, mag dat ook? Bij een stichting die de zomer speelweek organiseert (en 3e Kerstdag speeldag en de 'Koningsspelen'). Niet alleen een stichting die dingen organiseert voor de kinderen, maar we hebben ook stichtingsuitje, doen een walking dinner en doen zijn dus ook meer een vriendengroep buitenom dat we ook nog iets moeten presteren. Verder ben ik niet lid van clubs of verenigingen.
<<

Anoniem9

Bericht 22 Jan 2014 19:39

Re: Ben jij lid van een club?

Sinds zaterdag in 15 jaar niet meer.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Jan 2014 19:40

Re: Ben jij lid van een club?

Ik tennis bij twee verenigingen. Daar ga ik wekelijks met een stel mensen tennissen.
Verder probeer ik geregeld met activiteiten mee te doen die worden georganiseerd.
Verder zit ik nog bij een motorvereniging. Dit is nu vooral een vriendengroep aan te het worden met een gemeenschappelijke hobby, motorrijden.

Je moet eerst bedenken wat voor club zoek je. Wil je gaan sporten en wat voor sport wil je dan doen?
Wil je debateren, zoek een debat vereniging. Je kan bijna alles tegenwoordig wel vinden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 22 Jan 2014 19:54

Re: Ben jij lid van een club?

Ik zit bij een carnavalsclub. Het hele jaar door hebben we wel activiteiten, in de zomer zeer beperkt, maar van oktober t/m maart wel regelmatig met als hoogepunt natuurlijk (de weken voor) carnaval :cheering: We doen ook geregeld wat buiten de club om in sub-groepen zeg maar. Altijd gezellig!

Hebben jullie geen, digitale, gemeentegids? Daar staan bij ons alle plaatselijke verenigingen in. Of kijk op de site van accomodaties die voor verenigingen gebruikt worden.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem21

Bericht 22 Jan 2014 19:57

Re: Ben jij lid van een club?

Het is lastig omdat ik nog niet precies weet wat ik wil. Goede tip Angela, om bij accomodaties te kijken. Ik ga eens op speurtocht :)
<<

Anoniem58

Bericht 23 Jan 2014 16:42

Re: Ben jij lid van een club?

Forti schreef:Sinds zaterdag in 15 jaar niet meer.


Huh?

Ik ben al sinds mijn 8e lid van een muziekvereniging.
<<

Anoniem17

Bericht 23 Jan 2014 16:50

Re: Ben jij lid van een club?

Ik ben sinds mijn 9e lid van een orkest en sinds sinds 3 jaar ook in het bestuur.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 23 Jan 2014 17:29

Re: Ben jij lid van een club?

Mijn koor is officieel geen vereniging, maar ik ben dus lid van een koor. Ik ben een keer naar een instroomavond gegaan en was gelijk enthousiast.
<<

Anoniem50

Bericht 23 Jan 2014 17:55

Re: Ben jij lid van een club?

Ja, van een plaatselijke voetbalvereniging. Ik heb in 2006 mijn SvH voor hun gehaald en sindsdien ben ik lid.
<<

Fleur

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 43

Geregistreerd: 23 Nov 2013 20:49

Bericht 23 Jan 2014 23:31

Re: Ben jij lid van een club?

Ik ben sinds mn 3e lid van de gymnastiek vereniging in mijn woonplaats.
Ik sport er zelf nog en geef les.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 23 Jan 2014 23:34

Re: Ben jij lid van een club?

Ik ben lid van een sportvereniging. Al is dat een beetje lastig om er tussen te komen als je de sport nog nooit hebt gedaan. Bij bepaalde sporten heb je toch een bepaalde techniek.
Misschien is er wel een scouting of handwerk iets. Ik denk dat je ook moet zoeken naar activiteiten die jij leuk vindt om te doen.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 24 Jan 2014 10:39

Re: Ben jij lid van een club?

Ik ben bijna 4 jaar lid van een fotoclub. Inmiddels zit ik binnen de fotoclub nog bij een commissie die het jaarprogramma maakt. Als club hebben we iedere week een avond dat we samen komen. We hebben een wisselend programma van fotobesprekingen en doe avonden(dit kan op onzevaste meetingpoint zijn maar ook daarbuiten). Ook hebben we jaarlijks in juni een expositie.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 24 Jan 2014 12:39

Re: Ben jij lid van een club?

Ik ben lid bij het bloemencorso hier. Wij werken in een bepaald thema en daarbij maken wij een wagen die op de 2de zondag in september meerijd in de dahliaparade. De vrijdag voor de parade starten we met het prikken van heeeeeeeeel veel dahlia`s op de wagen en hierbij helpen ook de buurtbewoners mee. De bouw van de wagen start altijd 2de weekend van juni en dan tot het 2de weekend van september. Daarbij zit ik nog in de ontwerpcommissie en de sponsorcommissie. Daarbij ben ik het gehele jaar hier mee bezig door het mee bedenken na een wagen en het zoeken naar nieuwe sponsors of te zorgen dat huidige sponsors ook dit jaar weer een bijdrage willen doen. Het is supergezellig altijd en voel me daar ook echt thuis.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 24 Jan 2014 12:52

Re: Ben jij lid van een club?

Ik zit nu niet bij een club, maar ik heb wel eens bij een club gezeten.

Ik heb een keer een kookcursus gedaan. Dat was niet echt een club, maar zij hebben ook kookclubs die eens in de zoveel tijd samen koken.

Verder heb ik een tijdje bij de atletiekclub gezeten om te trainen voor de halve marathon, maar nu loop ik weer gewoon zelf hard in mijn eentje.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron