Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Puistjes..

<<

Anoniem 52

Bericht 22 Jan 2014 13:41

Puistjes..

Wat doen jullie er tegen?!

Op zich heb ik een goede huid, denk ik. Soms wat onenigheid rondom m'n neus, maar dat komt omdat ik zo'n stom klein neusje heb dat veel ruimte biedt voor drama rondom. Maar verder valt 't mee, maar nu heb ik opeens een een puistje op m'n kaaklijn en hij valt niet héél erg op, maar het voelt voor mij alsof ik braille op m'n gezicht heb!

Iemand nog een ultieme tip ontdekt door de jaren heen om er z.s.m vanaf te komen?
<<

Anoniem17

Bericht 22 Jan 2014 13:53

Re: Puistjes..

Ik wou dat ik je kon helpen, mijn huid is zo onzuiver als de pest :( Ellende alom!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 22 Jan 2014 13:58

Re: Puistjes..

Hier ook hopeloos. Bij mij is het een bijwerking van Vitamine B12 injecties. Heb al van alles geprobeerd, tea tree facewash, tonic, cremes. Biodermal Acne creme, zelfs Clearasil rommel maar niks werkt. Het zijn ook geen kleine puitjes bij mij maar van die grote pijnlijke onderhuidse dingen. Ze zitten zelfs in mn hals en op mijn rug. :(

Toen ik het een keer vroeg aan de doktersassistente die de injecties zet zei ze ja das een bekende bijwerking, enige oplossing is dan stoppen met de injecties. :nopompom:

Ja als dat een oplossing was had ik het al lang al gedaan. Had gelukkig vorige keer een andere DA en zij had het over Vitamine A creme, of een soort tonic waarmee je die puistjes aan kan stippen. Mocht er over nadenken zei ze maar ga volgende keer vragen of ik het mag proberen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 22 Jan 2014 14:05

Re: Puistjes..

Bazinga ik weet niet welke anticonceptie je gebruikt? Ik had er altijd aardig last van (wel met mate) maar altijd op mijn kin en kaaklijn. Zodra de pil plaatst maakte voor een spiraal was ik er vanaf!! :banaan:
Ook moet ik zeggen dat ik toen erg puur ben gaan eten dus veel groentensappen, water en geen meuk meer eigenlijk. wellicht heeft dat ook geholpen haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Jan 2014 14:11

Re: Puistjes..

Hier is ook een topic over bij Persoonlijk (pil tegen acne). Ik heb er dus ook last van, at the moment ook weer twee puisten midden op mn wang :laughcry: Ben het zo zat, dat ik vanmorgen de huisarts heb gebeld. Ga er volgende week woensdag heen en dan wil ik graag antibiotica ofzo. Heb nu wel een gel met antibioticum, maar dat helpt niet. Pff ben het zo zat om op mn 30e nog met pukkels rond te lopen! (De Diane 35 werkt er perfect tegen trouwens, maar daar ben ik juist vorig jaar mee gestopt omdat het troep is.)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem65

Bericht 22 Jan 2014 14:16

Re: Puistjes..

Beachgirl schreef:Hier ook hopeloos. Bij mij is het een bijwerking van Vitamine B12 injecties. Heb al van alles geprobeerd, tea tree facewash, tonic, cremes. Biodermal Acne creme, zelfs Clearasil rommel maar niks werkt. Het zijn ook geen kleine puitjes bij mij maar van die grote pijnlijke onderhuidse dingen. Ze zitten zelfs in mn hals en op mijn rug. :(

Toen ik het een keer vroeg aan de doktersassistente die de injecties zet zei ze ja das een bekende bijwerking, enige oplossing is dan stoppen met de injecties. :nopompom:

Ja als dat een oplossing was had ik het al lang al gedaan. Had gelukkig vorige keer een andere DA en zij had het over Vitamine A creme, of een soort tonic waarmee je die puistjes aan kan stippen. Mocht er over nadenken zei ze maar ga volgende keer vragen of ik het mag proberen.


Hoe lang krijg je al injecties? Ik nu een jaar of 7, elke 6 weken. Mijn huid is ook heel slecht geweest, denk het eerste jaar wel. Nu heb ik wel af en toe ontstekingen, maar het is al een stuk minder.

Voor mij werkt de lichtblauwe lijn van Shiseido goed (pureness geloof ik). Daarnaast begin ik elke dag met een shot glaasje tarwegras en een shot glaasje bietensap. Niet lekker maar het hielp al heel snel. Eerst kreeg ik het heel erg, dat schijnt het ontgiften te zijn , maar daarna wordt het stukken beter!

Wat ik bij enorme ontstekingen meestal doe is er 's nachts zinkzalf op te doen en een pleister (een stukje verband en anti allergene tape, anders krijg ik weer pukkels van de pleister).
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 22 Jan 2014 14:19

Re: Puistjes..

SuzieQ schreef:
Beachgirl schreef:Hier ook hopeloos. Bij mij is het een bijwerking van Vitamine B12 injecties. Heb al van alles geprobeerd, tea tree facewash, tonic, cremes. Biodermal Acne creme, zelfs Clearasil rommel maar niks werkt. Het zijn ook geen kleine puitjes bij mij maar van die grote pijnlijke onderhuidse dingen. Ze zitten zelfs in mn hals en op mijn rug. :(

Toen ik het een keer vroeg aan de doktersassistente die de injecties zet zei ze ja das een bekende bijwerking, enige oplossing is dan stoppen met de injecties. :nopompom:

Ja als dat een oplossing was had ik het al lang al gedaan. Had gelukkig vorige keer een andere DA en zij had het over Vitamine A creme, of een soort tonic waarmee je die puistjes aan kan stippen. Mocht er over nadenken zei ze maar ga volgende keer vragen of ik het mag proberen.


Hoe lang krijg je al injecties? Ik nu een jaar of 7, elke 6 weken. Mijn huid is ook heel slecht geweest, denk het eerste jaar wel. Nu heb ik wel af en toe ontstekingen, maar het is al een stuk minder.



Ik krijg ze nu bijna 2 jaar om de 5 a 6 weken. Standaard een week na de injectie zit mijn gezicht weer vol. En tegen de tijd dat ik mijn injectie weer moet halen is alles weer zo goed als weg, en dan begint het feest dus weer opnieuw.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Jan 2014 14:20

Re: Puistjes..

Poeke schreef:Bazinga ik weet niet welke anticonceptie je gebruikt?


Condooms, maar die wrijf ik niet tegen m'n gezicht of zo...

Voel me nu wel een beetje een zeikerd omdat 't maar om één puistje gaat en ik verder 'gezegend' ben met een gave huid, maar ze vallen wel gelijk zo op :/ Vroeger had je van die tandpasta-tips en zo, maar omdat ik verder wel een gevoelige huid heb, durf ik er niet random shizzle op te smeren. Heb namelijk nog een soort puistje op m'n wang, maar dat komt omdat ik mam een kus gaf en zij haar make-up wang, tegen mijn wang aandrukte en ik ben allergisch voor make-up en dagcrèmetjes..
<<

Anoniem14

Bericht 22 Jan 2014 14:25

Re: Puistjes..

Als het er maar eentje is, zou ik er geen shizzle op gaan smeren. Die verdwijnt vanzelf wel weer.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 22 Jan 2014 15:25

Re: Puistjes..

Bazinga schreef:
Poeke schreef:Bazinga ik weet niet welke anticonceptie je gebruikt?


Condooms, maar die wrijf ik niet tegen m'n gezicht of zo...

Voel me nu wel een beetje een zeikerd omdat 't maar om één puistje gaat en ik verder 'gezegend' ben met een gave huid, maar ze vallen wel gelijk zo op :/ Vroeger had je van die tandpasta-tips en zo, maar omdat ik verder wel een gevoelige huid heb, durf ik er niet random shizzle op te smeren. Heb namelijk nog een soort puistje op m'n wang, maar dat komt omdat ik mam een kus gaf en zij haar make-up wang, tegen mijn wang aandrukte en ik ben allergisch voor make-up en dagcrèmetjes..


Hahahhahahaha nee daar zal het niet aan liggen dan :smile:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron