Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kantoorergernissen

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 25 Jan 2014 22:20

Re: Kantoorergernissen

- Naar de printer lopen en er achter komen dat je nog niet op het printknopje hebt gedrukt.
- Ik doe met een paar andere collega's baliewerk (soort beurtrol) en als we dan moeten printen moeten we een heel stuk lopen. Het lopen opzich vind ik niet erg maar wel als er een lid of leden staan te wachten. Niet dat ze denken dat we koffie gaan drinken ofzo haha.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem168

Bericht 26 Jan 2014 13:29

Re: Kantoorergernissen

-Mensen die geleende spullen niet terugzetten en je erom moet smeken of ze het terug willen zetten op de juiste plek.
-Mensen die niet even de moeite nemen om de vaatwasser aan te zetten of leeg te ruimen en dan gewoon hun beker/ bord in de gootsteen pleuren.
-Mensen die hun etenswaren net zolang in de koelkast laten liggen tot het gaat rotten.
-Mensen die het lege wc-rolletje niet gewoon weggooien in de prullenbak 50 cm verderop maar gewoon ergens neerleggen.
-Mensen die te lui zijn om hun sleutel tevoorschijn te halen en aanbellen en dan net zolang tot jij je werk neerlegt en open doet.
<<

Anoniem321

Bericht 27 Jan 2014 14:53

Re: Kantoorergernissen

Brooke schreef:
-Mensen die te lui zijn om hun sleutel tevoorschijn te halen en aanbellen en dan net zolang tot jij je werk neerlegt en open doet.


Oja! Heel herkenbaar!
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 27 Jan 2014 15:40

Re: Kantoorergernissen

Ragazza schreef:
Brooke schreef:
-Mensen die te lui zijn om hun sleutel tevoorschijn te halen en aanbellen en dan net zolang tot jij je werk neerlegt en open doet.


Oja! Heel herkenbaar!


Ja deze is ook herkenbaar! Of mensen die maar blijven bellen terwijl je allang op een knop hebt gedrukt maar geen tijd hebt om iets via de intercom te zeggen.
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 27 Jan 2014 16:57

Re: Kantoorergernissen

haha, geweldig om te lezen dit allemaal! Zo herkenbaar :yes:
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 27 Jan 2014 18:56

Re: Kantoorergernissen

Ragazza schreef:
Brooke schreef:
-Mensen die te lui zijn om hun sleutel tevoorschijn te halen en aanbellen en dan net zolang tot jij je werk neerlegt en open doet.


Oja! Heel herkenbaar!


Dat vind ik echt asociaal zeg. Als ze toch een sleutel hebben kunnen ze de deur toch net zo goed zelf open doen, echt hoe lui kan je zijn om dan maar aan te bellen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 28 Jan 2014 19:41

Re: Kantoorergernissen

Inderdaad de temperatuur bij ons. Het is een vloerkoeling/verwarming systeem dat heel langzaam op gang komt.

En het feit dat een aantal collega's heel goed werk van zich af kunnen schuiven.
Als iets niet hun taak is kwakken ze het zo bij mij op de werkplek.
Maar als ik iets aanneem dat mijn taak niet is, kan ik het niet bij hen kwijt. Dan doen ze net alsof ik overal vanaf moet weten.
Nee zo werkt het niet.
2016
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers