Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(Variant op) Hutspot?

<<

Anoniem313

Bericht 23 Jan 2014 18:26

Re: (Variant op) Hutspot?

Maar had je het dan nog nooit gegeten?
Ik vind er persoonlijk ook geen klap aan hoor, flauwe hap. Op de Veluwe doen ze er dan ook nog bruine bonen door, brrr.
<<

Anoniem50

Bericht 23 Jan 2014 19:46

Re: (Variant op) Hutspot?

Jawel, vroeger. Ik zag het alleen de laatste weken continu op tv voorbij komen en toen leek het me zo lekker. Maar het is gewoon echt niet lekker. Echt niet, zelfs. Maar goed, hoef ik me ook nooit meer schuldig te voelen dat ik het nooit maak. :laughcry:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Jan 2014 22:39

Re: (Variant op) Hutspot?

Getsie, stroop er doorheen? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Brrr :thumbdown:
Dan snap ik dat het niet lekker is haha!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 23 Jan 2014 22:48

Re: (Variant op) Hutspot?

Oh ja nee met stroop lijkt het mij ook niet lekker joh.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 24 Jan 2014 13:50

Re: (Variant op) Hutspot?

Ik vind het sowieso niet lekker maar ik kan mij voorstellen dat het met stroop niet lekker is. Ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand stroop in de hutspot doet en het wordt in mijn omgeving toch vaak gegeten. Mijn moeder maakt het met uien, wortels, aardappels en een scheutje warme melk om het te stampen. Verder peper en zout en speklapjes. Die knipt ze in stukjes, bakt ze en stampt ze er doorheen. Daarnaast ook altijd nog rookworst. Heel mijn familie is er gek op behalve ik haha.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Jan 2014 14:27

Re: (Variant op) Hutspot?

Ik ben er ook niet dol op, maar het moet absoluuut niet te nattig zijn. Dan wordt het gewoon drab. Ik doe er naar in verhouding wat minder aardappels door dan dat 'hoort'.

Stroop er door daar heb ik nog nooit van gehoord, zou ook niet weten waarom je dat zou doen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem51

Bericht 24 Jan 2014 14:33

Re: (Variant op) Hutspot?

Ik vind hutspot sowieso niet lekker, er zit naar mijn idee te weinig smaak aan. Gewoon een geprakt bord met wortels, uien en aardappels, droge meuk. De stroop kan ik wel begrijpen trouwens, nooit gedaan overigens, maar wortel is een wat zoetere groente waar stroop best bij zou kunnen smaken en stroop met spek is zoooo lekker. Dus als je spekjes door je hutspot hebt klinkt die combi me ook wel wat logischer.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 24 Jan 2014 17:38

Re: (Variant op) Hutspot?

Oei met stroop erbij lijkt mij ook echt vies! Wortel is al vrij zoet, daar vind ik juist een zoute tegenhanger lekker bij, dit lijkt mij echt niet lekker!

Als je hutspot droog is dan doe je echt iets verkeerd overigens Dundas. Met een scheutje melk en een klontje boter, of bijvoorbeeld spekjes met een klein beetje vet erbij heb je dat echt niet. Als ik het maak dan zorg ik ook dat we er altijd jus bij hebben.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem51

Bericht 24 Jan 2014 18:22

Re: (Variant op) Hutspot?

Ik at het toen ik thuis woonde wel eens, nu ik op mezelf woon niet meer. Maar ik vond het nooit droog qua structuur, maar meer qua smaak. Lastig uitleggen. Ik ben gek op stamppotten, maar hutspot kan ik niet waarderen. Gelukkig aten we het maar eens per jaar ofzo, op 3 oktober :) Ik hou ook niet zo van gewone ui, en gekookte wortelen vind ik nou ook niet het allerlekkerst. Niet vies ofzo hoor, maar je kunt er veel lekkerdere dingen mee doen.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 26 Jan 2014 23:40

Re: (Variant op) Hutspot?

Caulfield schreef:Maar had je het dan nog nooit gegeten?
Ik vind er persoonlijk ook geen klap aan hoor, flauwe hap. Op de Veluwe doen ze er dan ook nog bruine bonen door, brrr.



Indd wij doen er ook bruinebonen door..
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers