Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 21 Jan 2014 08:27

Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Als geld geen probleem zou zijn, waar zou jij dan wonen? Een moderne loft, landelijke woonboerderij, grote villa of misschien wel een woonboot?
Of ergens anders?
Plaatjes mogen :)
Ik zal straks even op zoek naar de mijne.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem29

Bericht 21 Jan 2014 10:13

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Ik zou dan een oude boerderij willen opknappen naar een modern loft, maar met nog wat wat authentieke elementen van de boerderij.

(Wonen in een fabriek trekt mij trouwens ook heel erg). Als het maar ruime kamers zijn met de mogelijkheid om hoogte te creeeren. (Bijvoorbeeld plafond eruit in bepaalde plekken bij een boerderij en dan een woonkamer hebben van 5 a 6 mtr hoog.)

Verder zou ik kiezen voor veel wit, omdat ik dat mooi vindt bij een open boerderij (wit en ruimte passen voor mij bij elkaar).
Afbeelding

En dan dat authentieke boerderij sfeertje combineren met gietijzeren scheidingsramen. Echt zo tof!
Afbeelding

Qua fabriekspand lijkt zoiets me echt leuk! Al die ramen, geweldig!
Afbeelding


Of zo'n oude trap in een oude boerderij of fabriek. Helemaal geweldig!
Afbeelding

Dit bedoelde ik net ook. Ineens een modern element in een oude boerderij.
Afbeelding

Een witte boerderij vind ik ook heel leuk.
Afbeelding
<<

Anoniem 43

Bericht 21 Jan 2014 10:17

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:38, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 21 Jan 2014 10:21

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Ik zou echt nooit kunnen kiezen. M'n vriend en ik hebben het vaak over het laten bouwen van ons droomhuis, maar ik kom elke keer tot de conclusie dat we dan minstens 3 huizen moeten bouwen. Mijn smaak is té divers om in 1 ontwerp te proppen.

Dit vind ik bijvoorbeeld heel mooi, maar dan moet je wel echt vrij kunnen wonen:

Afbeelding

Maar dit vind ik ook erg mooi.
Man, ik kan wel 20 plaatjes plaatsen hier :palm:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 21 Jan 2014 10:38

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

http://m.funda.nl/koop/dalen/huis-48718 ... s-4/fotos/

Dit vind ik echt een prachtig huis. Alleen zou ik nooit op deze locatie willen wonen.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 21 Jan 2014 10:50

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Ik vind heel veel soorten huizen mooi. Maar ik kan niet wonen in een groot huis. Ons huidig appartement is al een grote stap.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Jan 2014 11:00

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Als geld echt helemaal geen issue is zou ik een oud, vrijstaand huis met een heel grote tuin kopen en helemaal laten moderniseren. Ik heb wel wat huizen op het oog hier in de buurt. Op zich zou ik wel buiten willen wonen, ergens in de bossen, maar ik denk dat ik me dan toch geïsoleerd zou gaan voelen op den duur, dus uiteindelijk blijf ik toch liever hier in de stad, of in een aangrenzend dorp. Ik wil dan in elk geval een grote speelruimte, een snoozelruimte, een fotostudio voor mezelf, een werkkamer, een mooie luxe badkamer en een binnenzwembad, en gewoon slaapkamers, huiskamer, et cetera, mooie logeerkamer er nog bij. En buiten in de tuin lekker veel speelruimte en een gaaf groot speelhuis.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Jan 2014 11:02

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Oh, en ik wil een Playmobilzolder.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 21 Jan 2014 11:40

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Absoluut dit. Het staat dan wel in de UK. Maar dat vind ik dan ook weer niet zo erg hahaha.
Afbeelding
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem16

Bericht 21 Jan 2014 12:44

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Ik ga nog een plaatje zoeken maar ik ga dan voor een Amerikaans huis met veranda...... echt ALS ik rijk was.. dan kocht ik zo'n huis. Schommelstoel erbij (L)


Edit;
dit idee dus..
Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 21 Jan 2014 12:49

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Dan ga ik voor een heel herenhuis ergens aan de Amsterdamse grachten, het liefst met oude details en een tuin, lijkt me top! Wel graag een schoonmaakster erbij!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Jan 2014 13:05

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Dan zou ik een grote bouwgrond kopen en zelf een huis bouwen, absoluut!
2012 & 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11579

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Jan 2014 13:09

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Mijn schoonvader woont in mijn droomhuis dus foto's plaatsen is wat lastig. Mijn droomhuis heeft in ieder geval een mooie grote open landelijke keuken waar een grote eettafel staat. Daarnaast ruime slaapkamers en veel ruimte om je te bewegen. Een beetje zoals de link van prosecco.
2015 💙
<<

Anoniem23

Bericht 21 Jan 2014 13:45

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Dan zou ik voor een grachtenpand in Amsterdam gaan, met tuin.
Zoiets: http://www.funda.nl/koop/amsterdam/appa ... s/#foto-20

En dan alle klassieke elementen laten zitten maar er verder een heel industriele draai aan geven. Bijvoorbeeld aan de achterkant een muur vervangen voor zoiets Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Jan 2014 14:25

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Hier verderop staat een mooi huis (niet te koop nu) en ik roep wel is als ze het gaan kopen zou ik het graag willen kopen (wat denk ik echt onmogelijk is) Er is daar een stuk land bij, een stal voor paarden, alles is daar op berekend, helemaal geweldig lijkt me dat, het is vrijstaand, wel gewoon in de buurt van alles. Er zit een hele grote kelder wat die mensen bewoonbaar hebben gemaakt, zo gaaf. Leuke keuken, niet te groot maar ik heb ook niet zoveel met koken en keukens, wel mooie grote kamer, veel ramen. Ik vind het daar leuk :dance:
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem119

Bericht 21 Jan 2014 14:52

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Oh, I'll play :smile:

Als geld én locatie echt geen rol zouden spelen, dan droom ik hier van, een glazen huis aan een meer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind dat zo mooi, dat licht, die natuur.

Maar eigenlijk zou ik ook zo'n soort klassieke bibliotheek willen:

Afbeelding

Dat past weer beter in zo'n soort huis (deze huizen staan hier echt te koop, loooove it)

Afbeelding

Afbeelding


En last but not least, natuurlijk een prachtige moderne strakke keuken.

Afbeelding

Afbeelding

Of modern industrieel
Afbeelding

En eindig ik toch weer met zo'n glazen wand he.
<<

Anoniem119

Bericht 21 Jan 2014 14:56

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Eigenlijk somt Harrison's plaatje t ook vrij goed op.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 21 Jan 2014 15:05

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Wij zouden graag gelijkvloers willen wonen. Mijn man zou graag half in een heuvel willen wonen, zoals gezien in Grand Designs. Als we zelf zouden bouwen, dan zo groen mogelijk, dus met alternatieve isolatie bijvoorbeeld. We willen in de toekomst ook graag een regenwater opvangsysteem, waar het toilet mee doorgespoeld kan worden en de was gedaan (zit een filtratiesysteem bij). We moeten eigenlijk nog beginnen aan een boek met onze wensen.
L2014 & H2017
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Jan 2014 15:11

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Een vrijstaand huis zouden we beide wel graag willen.
Ik hoef geen megagroot huis, ruime woonkamer met leefkeuken, 3 slaapkamers en een ruime zolder dan ben ik al tevreden. Mooie tuin erbij en een garage. Niet teveel onderhoud ;)
Een gemoderniseerde boerderij lijkt me ook wel wat.
<<

Anoniem75

Bericht 21 Jan 2014 15:43

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Snoes schreef:Dan zou ik een grote bouwgrond kopen en zelf een huis bouwen, absoluut!



Ik ook. En dan een beetje achteraf. Niet helemaal in de middle of nowhere maar net op het randje.
En dan zou het zoiets worden met een hele lang grond eromheen met een zwembad, mini kinderboerderij met beestjes, tennisveld, paardenstallen etc

Afbeelding
<<

Anoniem29

Bericht 21 Jan 2014 15:50

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

@ Marin, dat laatste plaatje is van een woning in de Jordaan. Die stond een aantal jaren geleden in de Elle Decoration.


Ik heb trouwens wel mijn Nederlandse stijl huis laten zien. Als ik een NYC loft zou hebben zou ik hem weer anders inrichten. Of zo'n glazen huis in Japan op een berg haha.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 21 Jan 2014 16:16

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Wat leuk om al die verschillen te zien! Wat Toxi laat zien, daar houd ik ook heel erg van. Oude elementen in een gemoderniseerd huis.
Voor nu zou ik al heel blij zijn als ik gewoon de deur uit kan lopen met de kids i.v.m. mijn bekkenklachten. (wonen 2 hoog, zonder lift) Ook een tuin en voldoende ruimte voor mijn spulletjes zou mij echt gelukkig maken.
Als ik echt onbeperkt geld tot mijn beschikking heb dan wordt het waarschijnlijk zoiets:
Er moet in ieder geval voldoende ruimte zijn om meubeltjes op te knappen (schuurtje of atelier), een leuke speelzolder/kelder, mooie tuin, lekkere woonkeuken, lichte woonkamer en voldoende slaapkamers. Oh, en een fijne badkamer! Wel vrijstaand maar niet te afgelegen van alles.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sorry beetje veel plaatjes, ik zo oneindig door kunnen gaan..
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 21 Jan 2014 21:12

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Razz dat huis wat jij hebt gepost komt mij enorm bekend voor. Volgens mij staat het ergens bij mij in de buurt,
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 21 Jan 2014 21:59

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Mij ook LS! :) misschien uit een serie ofzo?
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 22 Jan 2014 00:02

Re: Als geld geen issue is - Jouw droomhuis

Funk dat zou heel goed kunnen.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers