Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar wil je nooit meer naar toe?

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 21 Jan 2014 11:54

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Istanbul, ik vond het echt een verschrikkelijke stad.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem321

Bericht 21 Jan 2014 11:55

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Ik ben eigenlijk nog nooit ergens geweest waar ik nooit meer naartoe wil.

Er zijn wel plaatsen waar ik ben geweest waar ik nu niet weer naartoe hoef, zoals Málaga en Geneve, maar als ik er weer naartoe zou moeten, zou dat op zich geen straf zijn. Ik zou dan wel een andere accommodatie kiezen, want daar had ik in beide steden enorm pech mee.
<<

ChiQ

Bericht 21 Jan 2014 12:15

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Ooh La La! schreef:Barcelona.

Iedereen vindt het daar fantastisch, ik vond het behoorlijk tegenvallen.


Ik ook! Ik vond 't qua bouwstijl met die leuke luikjes etc erg leuk, maar ik vond 't maar een drukke vieze stad waar je nergens fatsoenlijk kon eten! En je moest Paella met zijn tweeen eten en mijn man vind dat niet lekker, en toen zeiden we dat ik dat toch wilde en mijn man nog een ander gerecht en dan zouden we wel betalen voor 3 personen geen probleem, kregen we 't gewoon niet! Nam ik risotto met garnalen, zat er 2 garnalen in. Bah vreselijke kutstad!
<<

Anoniem199

Bericht 21 Jan 2014 12:16

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Alanya, Turkije: Vond het veel te toeristisch en helemaal niets aan. Zou ook nooit weer een zonvakantie naar Turkije boeken. Heb ook een slecht beeld van Turkije gekregen, wat eigenlijk zonde is. Er is namelijk zoveel moois te ontdekken zoals Cappadocië!
<<

Anoniem313

Bericht 21 Jan 2014 13:12

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Wat grappig, Praag, istanbul en Barcelona horen bij mijn favoriete steden juist, heb me daar gek vermaakt. Ik heb geloof ik niet echt plekken waar ik nooit meer naar toe wil. Bepaalde plaatsen in Nigeria vond ik niet zo tof, maar als ik er weer eens heen moet heb ik daar geen problemen mee.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 21 Jan 2014 13:16

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Ja ik wilde ook Alanya zeggen! Niet boeiend, en toen ik er was veel te heet om iets anders te ondernemen dan in de schaduw liggen en 's avonds maar een beetje op de boulevard lopen met alle opdringerige verkopers. Meh. Istanbul vond ik daarentegen geweldig, dus ik schrijf niet heel Turkije af!

Verder kan ik even niks verzinnen. Oh ja; Playa del Carmen in Mexico. Na een fantastische reis door Mexico en Guatemala eindigden we daar, en ik vond het echt een deceptie. Ze hadden in een soort pretpark alles nagebouwd wat we eerder die reis in het echt hadden gezien. Ik vond er ook niet veel sfeer hangen, iedereen zit in z'n eigen all inclusive resort.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 21 Jan 2014 13:27

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

- Brussel en Cork.. Beide vrij grijze steden.
- Dublin.. St. Patrics Kathedral was nog wel mooi en het Templebar (pubs) ook wel, maar het heeft zoveel Engelse invloeden. Dan is Galway en Dingle (ook al zijn beide steden vele malen kleiner) sfeervoller en proef je de Ierse lokale sfeer beter.

Overigens vond ik Venetië wel mooi (met name als je niet de toeristische route loopt, maar de kleine straatjes in loopt waar de gemiddelde toerist niet komt) en het ijs was spot goedkoop ten opzichte van andere plekken in Italië al is het overal het ijs wel vrij goedkoop en lekker. Het stonk er ook niet (tenminste 2 jaar geleden).
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 21 Jan 2014 13:31

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Stoke-on-Trent, vreselijk industrieel. Maar ik geloof niet dat iemand ooit zou overwegen daarheen te gaan.

Ik vond Wadi Rum ook niet leuk, maar dat kwam grotendeels omdat we de eerste warme dag/nacht van het seizoen hadden en het kamp waar we verbleven, vergeven was van de vliegen. Bah!
L2014 & H2017
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 21 Jan 2014 14:17

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Gümbet, niks te beleven, heet en lelijk.
Make happy memories
<<

Anoniem133

Bericht 21 Jan 2014 14:24

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Fuerteventura. Veel (luidruchtige) Engelsen, overal kakkerlakken en op het strand werden we gezandstraald. Nu weet ik wel dat dat ook anders kan zijn, maar voor ons een enorme afknapper.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 21 Jan 2014 14:32

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Haha wat grappig, ik vond Brussel, Praag, het zuiden van Spanje, Wadi Rum en Barceloan juist wel heel leuk. Zo zie je maar dat smaken kunnen verschillen! Al maakt het natuurlijk inderdaad wel uit of je net pech hebt met het weer, accommodatie etc.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 21 Jan 2014 15:09

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Mons. Nog erger dan Brussel. Brrrr.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 21 Jan 2014 15:14

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

@ Susan: In Gran Canaria zwarte stranden? Ik heb ze niet gezien!

Ikzelf heb niet echt de behoefte om terug te gaan naar Turkije. Vond het niet echt denderend, zeker niet wat omgeving betreft.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 21 Jan 2014 16:42

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Ik heb tot nu toe nog niets waar ik per sé nooit meer naar toe wil. Wel plekken waar ik (voorlopig) niet meer heen hoef, zoals Mallorca, Corfu, Gran Canaria en Tenerife. Prima vakanties gehad hoor, maar alles wel gezien wat er te zien viel. Ik snap ook echt niet als ik Zoover lees: "We komen nu al 8 jaar in dit appartementencomplex op Mallorca".
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 21 Jan 2014 16:48

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Het was niet gitzwart maar wel heel donker en grauw, je handdoeken zagen eruit alsof je in tuinaarde had gelegen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Jan 2014 18:19

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Ik vind Brussel juist wel leuk!
Barcelona vond ik wel leuk, maar niet zo geweldig als veel mensen zeggen. Ik vond dat je er wel lekker kon eten trouwens.
<<

Anoniem168

Bericht 21 Jan 2014 18:37

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Het drielandenpunt. Man, wat was dat boring. Er viel niks bijzonders te zien.

En Brussel, veel te massaal en te weinig gezelligheid.
<<

Anoniem85

Bericht 21 Jan 2014 20:26

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Op combi vakantie naar Rome en strand. Strand was eind in de bus en alles mega duur, geen goede restaurants, alles echt Italiaans georiënteerd waardoor alles alleen in het Italiaans was. Rome is mooie stad maar heb dat nu wel gezien.
Brussel vond ik ook mega saai en lelijk, het regende toen ook dus nog grauwer.
Ook zou ik nooit meer naar gumbet gaan, lelijk strand.
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 275

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:26

Bericht 21 Jan 2014 21:47

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Silke schreef:Fuerteventura. Veel (luidruchtige) Engelsen, overal kakkerlakken en op het strand werden we gezandstraald. Nu weet ik wel dat dat ook anders kan zijn, maar voor ons een enorme afknapper.


Oh, haha. Ben benieuwd. Ik ben er over een paar maanden te vinden. Maar we gaan buiten het seizoen om even de zon op te zoeken, dus hopelijk valt het mee met de kakkerlakken. Volgens mij zie je ze meer naarmate de temperatuur stijgt.

Het noorden van Gran Canaria is trouwens erg mooi qua natuur. Totaal niet te vergelijken met de drukke badplaatsen.
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 275

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:26

Bericht 21 Jan 2014 21:51

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Zelf hoef ik trouwens niet zo nodig meer naar Egypte. Ik heb gezien wat ik graag wou zien. Ik vond de bevolking erg opdringerig, de sfeer niet altijd even fijn (buiten de hotels dan).
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 21 Jan 2014 21:59

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Ik ben ooit in Brussel geweest in de wintermaanden met slecht weer: wat een deprimerende stad, ik vond het absoluut niet leuk op een van de eerste lange weekenden weg die ik alleen deed. Ik ben er ook jaren niet weer geweest maar toen nog eens in het voorjaar en met mooi weer en dan ziet zo'n stad er weer heel anders uit en heb ik echt genoten.

En verder weet ik het eigenlijk niet. Ik vind eigenlijk alle plekken waar ik geweest ben wel wat hebben, is alleen dit ik naar bepaalde dingen niet weer toe zal gaan omdat ik dan liever andere plekken bezoek.

Oh, de huishoudbeurs: daar wil ik nooit meer naar toe, mijn moeder noemde dat net omdat ze gratis kaartjes via Kruidvat kunnen krijgen oid maar dat heb ik meteen afgekapt. Dat vind ik echt verschrikkelijk en niets voor mij.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem27

Bericht 23 Jan 2014 13:55

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Detroit! Ben daar ooit als tiener geweest. Wat een troosteloze en deprimerende stad. Erg crimineel en toen in 2003 werd ik gek van dat patriottistische gedoe en de vlag die overal in your face was. Stickers op auto's over 9/11 en constant de vraag of Nederland in Denemarken ligt haha. Wat is dat toch?
<<

Sheels

Noob

Berichten: 48

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:52

Bericht 23 Jan 2014 18:51

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Blanes, daar ben ik ooit als feestvakantie geweest. Enorm leuk gehad maar zal hier nooit meer heen gaan. Wel grappig om terug te zien met Britt en Ymke op tv, maar het bevestigd alleen maar dat ik daar nooit meer heen zal gaan :P
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 23 Jan 2014 19:50

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Applegreen schreef:Detroit! Ben daar ooit als tiener geweest. Wat een troosteloze en deprimerende stad. Erg crimineel en toen in 2003 werd ik gek van dat patriottistische gedoe en de vlag die overal in your face was. Stickers op auto's over 9/11 en constant de vraag of Nederland in Denemarken ligt haha. Wat is dat toch?


Floortje Dessing was hier laatst ook. Ik was best geschrokken van het trieste straatbeeld. Echt een spookstad.
Volgens mij kon je voor een paar honderd euro al een huis kopen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Jan 2014 08:35

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Valencia. Mooie stad, zeker te weten. Maar na 3 dagen daar rondlopen heb ik alles wel gezien. Dus hoef daarom niet meer terug. Toch is het wel een stad die ik iedereen kan aanraden.
Verder Charkiv ( Oekraine), eigenlijk hetzelfde als met Valencia. Indrukwekkende stad, dat zeker, maar na 3 dagen daar rondlopen heb je het ook wel gezien.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers