Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dringende vraag (DUO)

<<

Anoniem73

Bericht 20 Jan 2014 21:14

Dringende vraag (DUO)

Eind 2013 ben ik gestopt met een opleiding en per 1 januari ben ik ergens anders begonnen . Nou heb ik over november en december geen recht gehad op stufi en die moet ik terug betalen ok prima dat wordt gewoon verrekend. Nou zegt duo alleen dat ik pas eind februari weer mijn eerste studiefinanciering krijg. En vorige week heb ik gebeld om te vragen of ik dat van eind januari nou wel krijg want ik moet deze maand gewoon mijn lesgeld betalen. Die vrouw aan de telefoon zei trouwens dat het gewoon doorloopt maar bij betalingen staat januari er niet tussen.
Ik zit um best te knijpen nu!

Iemand een idee?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Jan 2014 21:32

Re: Dringende vraag (DUO)

Wat voor opleiding heb je hiervoor gedaan en wat doe je nu voor niveau?
En je opleiding nu, ben je daar echt per 1 januari voor ingeschreven of toch later?
Kan allemaal meespelen voor je stufi..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem73

Bericht 20 Jan 2014 22:00

Re: Dringende vraag (DUO)

Het is hetzelfde niveau (hbo). Ik ben per 1-1-14 overgeggaan maar duo heeft het op 4-1 veranderd.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Jan 2014 22:30

Re: Dringende vraag (DUO)

Hmm, die maanden geen recht klopt dan iig wel.
Als de begindatum nu op 4-1 staat, krijg je inderdaad pas in februari weer stufie, maar wanneer heb je die wijziging doorgegeven?
Ik zou denk ik morgen even bellen om het uit te laten zoeken. Stel dat je per ongeluk zelf die datum van 4-1 hebt doorgegeven, heb je 6 weken de tijd om dat nog te laten veranderen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem73

Bericht 20 Jan 2014 22:34

Re: Dringende vraag (DUO)

Ik sta per 1-1 ingeschreven en heb het de 2e doorgeveven aan duo. Tja het zal wel geen stufi worden flink balen ik moet toch exht gewoon eind deze maand collegegeld betalen. Echt helemaal stom dat die vrouw zegt dat ik gewoon stufi krijg.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Jan 2014 22:38

Re: Dringende vraag (DUO)

Juist omdat ze zegt dat je het wel krijgt, zou ik echt nog even bellen om het na te vragen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 21 Jan 2014 00:25

Re: Dringende vraag (DUO)

Kan het niet zo zijn dat ze het niet snel genoeg kunnen verwerken dat je nog een betaling krijgt in januari, ook al heb je daar wel recht op?

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers