Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

<<

Anoniem 53

Bericht 27 Jan 2014 18:30

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik ben misschien heel dom, en heb geen zin om het hele topic door te lezen, maar wat zijn star jumps? En squats? :redface:
<<

Anoniem44

Bericht 27 Jan 2014 18:47

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Jip83 schreef:
-ED- schreef:
Toet schreef:Ik ben eigenlijk best verbaasd over sommige reacties en dingen niet kunnen. Geen push-ups, daar kan ik me nog enigszins iets bij voorstellen maar geen 50 jumping jacks of 20 star jumps.. Hoe dan? Wordt het dan niet eens tijd dat je iets aan sport gaat doen? Of hecht je er dan geen waarden aan dat je fit bent?

Dit vroeg ik mij ook af tijdens het lezen van dit topic. Hoe kun je als jonge vrouw zó slecht in conditie zijn? Kijk, als we hier nu op een 65+ forum zatten, ok, maar iedereen die hier schrijft is qua leeftijd toch zo ongeveer tussen de 20 en 35, ofzo? En ik neem aan dat als je kinderen hebt dat je ook behoorlijk wat moet sjouwen en doen, speel je dan nooit met je kind? Ik ben weer eens ontzettend verbaasd tijdens het lezen van dit forum, haha!


Je kunt toch gewoon niet zo sterk zijn? Dan ben je niet meteen in slechte conditie..

Ik vind niet dat je sterk hoeft te zijn voor die oefeningen eigenlijk?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Jan 2014 18:51

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik vind van wel. Ik zak zo door mijn arm heen met opdrukken, ik kan mijn gewicht gewoon niet houden. En ik ben niet gigantisch zwaar ofzo.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem44

Bericht 27 Jan 2014 18:57

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Echt? Ok... ik kan me dat echt niet voorstellen eigenlijk. Ik doe nooit aan krachttraining of iets en train mijn armen helemaal niet, maar toen ik het vandaag probeerde lukte die 4x 20 keer wel gewoon aardig makkelijk. De laatste sessies krijg ik het wel wat zwaarder, maar niet zo zwaar dat ik echt niet meer kan ofzo.

Ik zwem wel 1x in de week en doe 3x per week aan hardlopen (train voor mijn tweede halve marathon). Verder ben ik gewoon lui, ik hoef nooit iets te tillen voor mijn werk ofzo.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Jan 2014 18:58

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Tillen doe ik wel vaak, daar heb ik dan weer geen moeite mee. Maar ach, ik scheur niet uit mijn broeken en voel me ook niet heel ongezond ofzo, dus ik hijg lekker door.
R. 2013
D. 2016
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 27 Jan 2014 18:59

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Maar jij bent dan ook wel heel speciaal ED! :thumbup:
<<

Anoniem301

Bericht 27 Jan 2014 19:29

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

-ED- schreef:Echt? Ok... ik kan me dat echt niet voorstellen eigenlijk. Ik doe nooit aan krachttraining of iets en train mijn armen helemaal niet, maar toen ik het vandaag probeerde lukte die 4x 20 keer wel gewoon aardig makkelijk. De laatste sessies krijg ik het wel wat zwaarder, maar niet zo zwaar dat ik echt niet meer kan ofzo.

Ik zwem wel 1x in de week en doe 3x per week aan hardlopen (train voor mijn tweede halve marathon). Verder ben ik gewoon lui, ik hoef nooit iets te tillen voor mijn werk ofzo.


Ik loop ook hard, nu minder vaak maar gemiddeld 3 keer per week, ongeveer 50 minuten tot een uur per keer. Niks mis met mijn conditie dus, maar nogmaals, dit zijn heel andere spiergroepen en bewegingen die je maakt die je lichaam nog niet gewend is. De meeste mensen moeten dat opbouwen. Dit heeft ook niet zóveel met conditie te maken, maar met krachttraining en dat zijn mijn armen gewoon nog niet gewend.
<<

Anoniem29

Bericht 27 Jan 2014 19:39

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik kan mezelf max 35x opdrukken en alleen als er iets tegenover staat hahaha.

We hadden een keer beide geen zin in de afwas (vriend en ik) en toen zei ik heel droog als ik mezelf 35x kan opdrukken was jij af (het was mijn beurt). Hij zei meteen 'is goed!' (meestal lukte het maar 15x) en HOPPAA 35x perfect uigevoerd haha.

Dus ik moet gewoon een trigger hebben. En die afwas had ik echt geen zin in :D
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Jan 2014 19:42

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Intoxicated schreef:Ik kan mezelf max 35x opdrukken en alleen als er iets tegenover staat hahaha.

We hadden een keer beide geen zin in de afwas (vriend en ik) en toen zei ik heel droog als ik mezelf 35x kan opdrukken was jij af (het was mijn beurt). Hij zei meteen 'is goed!' (meestal lukte het maar 15x) en HOPPAA 35x perfect uigevoerd haha.

Dus ik moet gewoon een trigger hebben. En die afwas had ik echt geen zin in :D


Herkenbaar! Toen ik moest afzwemmen (op het Cios hoor, niet toen ik 5 was) moest ik perse het bad heen en weer half terug onder water zwemmen, maar dat was me nog nooit gelukt, ook niet bijna. Dus ik stelde het maar uit tot ik overbleef met een meisje wat ik echt stom vond. Ik dacht, als het haar lukt, moet ik het ook kunnen. Ze haalde het net niet, ik net wel :banaan: Ik wilde zo graag het halen dat ik gewoon vergat dat ik het niet kon :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem38

Bericht 27 Jan 2014 19:54

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik heb vanmorgen bijna 5km gezwommen waarbij ik menig kerel/jongen eruit zwem en ik zwem echt niet zo zachtjes...maar opdrukken kan ik echt niet. Dus dat je 1 keer per week zwemt zegt echt niks.. Ook ben ik geen explosieve sporter, maar een duursporter daarom kan ik die springoefeningen ook niet zo best. Dus...je hebt gewoon geluk dat je het zo makkelijk kunt, ondanks dat ik iets meer train dan jou in de week..
Laatst gewijzigd door Anoniem38 op 27 Jan 2014 19:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem38

Bericht 27 Jan 2014 19:55

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Kowalski schreef:Maar jij bent dan ook wel heel speciaal ED! :thumbup:



:hulde:
<<

Anoniem44

Bericht 30 Jan 2014 18:55

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Mwa, eigenlijk nooit iets van gemerkt verder hoor, dat ik nu zo sterk zou zijn. Daarom vind ik het juist zo apart!
<<

Anoniem313

Bericht 30 Jan 2014 21:14

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik doe naast hardlopen zelfs aan krachttraining en toch kan ik mij (nog) niet opdrukken. Ik wil het wel gaan trainen, zo gauw ik mijn 30 day plank challenge heb afgerond.
<<

Anoniem181

Bericht 01 Feb 2014 00:01

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Leuke uitdaging! Ik maak eerst de 30 days shred af en dan doe ik deze tussendoor. Leuk voor de afwisseling :D
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Feb 2014 13:46

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik heb het vandaag voor het eerst gedaan, want ik heb vorige week met griep op bed gelegen. Ik vond het uiteindelijk wel te doen. Het is wel pittig, vooral die starjumps, maar ik heb het wel gered. Ik doe het dan wel drie keer, niet vier. Ik ga proberen het op alle doordeweekse ochtenden te doen, in het weekend gaat het wat lastiger.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Feb 2014 13:55

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Mijn buik is nu al zo gespierd geworden, niet normaal. Ik ga wel helemaal kapot als ik het doe, ik slaap zo slecht en dan dat bewegen.. Maar goed, ik sta nog op mijn benen :)
R. 2013
D. 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Feb 2014 13:56

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ah, dus het werkt wel. Goed om te weten. Ik ben natuurlijk pas net begonnen, dus logisch dat ik nog geen effect zie, maar ik ben benieuwd hoe ik er over vier weken bij loop.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Feb 2014 10:27

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ja het doet wel echt wat. Mijn benen lijken ook gespierder, vooral als ik het net gedaan heb. En mijn bovenbuik.

Maar de plek waar het gespierd moet worden, mijn onderbuik, is nog niet strakker helaas.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mrt 2014 09:59

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Carool, zie je inmiddels al meer effect? :D
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 06 Apr 2014 21:37

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Mida4you, is dit wat?
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Apr 2014 21:41

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ja dat is wel wat Annemie.

Voor degenen die er mee aan de slag zijn gegaan:Hoe bevalt het jullie?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem304

Bericht 07 Apr 2014 08:55

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik vond het zwaar en had de eerste keer na 4 dagen nog spierpijn, dus heb het niet doorgezet.

In je topic heb ik een andere geplakt die ik nu doe, dat gaat wel goed en ik heb we spierpijn, maar niet zo lang.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Apr 2014 09:06

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik had ook echt heel veel spierpijn, ik kon de trap haast niet meer op en af, dus ik heb het ook niet doorgezet, ben in plaats van dit de 30 Day Shred gaan doen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers