Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

<<

Anoniem301

Bericht 22 Jan 2014 17:21

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik weet niet of ik dit blijf doen hoor! Ik heb nu nog ergere spierpijn dan gisteren. Als ik loopt lijkt het wel alsof ik houten benen heb, zo loop ik. En dan vanvond dit weer doen? Oh wat een watje lijk ik zo toch! Maar we hebben ook een nieuwe crosstrainer thuis staan, dan doe ik dat wel 45 minuten. En buikspieroefeningen daarna.
<<

Anoniem12

Bericht 22 Jan 2014 17:23

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Carrie schreef:Ik weet niet of ik dit blijf doen hoor! Ik heb nu nog ergere spierpijn dan gisteren. Als ik loopt lijkt het wel alsof ik houten benen heb, zo loop ik. En dan vanvond dit weer doen? Oh wat een watje lijk ik zo toch! Maar we hebben ook een nieuwe crosstrainer thuis staan, dan doe ik dat wel 45 minuten. En buikspieroefeningen daarna.

Zo voel ik me ook. Ik ging net proberen om 1 squad te doen. Maar ik kwam niet eens met m`n kont richting de grond. :face:

Ik ga vanavond denk ik op de fiets naar de supermarkt om wat kleine boodschapjes en ik probeer wel wat setjes jumping jacks en push ups. Squads gaat m niet worden.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Jan 2014 17:44

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

De spierpijn is op de 2de dag altijd het ergste. Misschien dat je het morgen weer kan doen. En eigenlijk ook opbouwen.
Ik heb gisteren een deel van het programma gedaan na het tennissen. Ik heb minder gedaan dan ze willen, omdat ik geen zin heb in overbelastingen. Plus ik heb er buikspieroefeningen bij gedaan.
Misschien vanavond toch iets doen, maar dan minder vaak maar wel 3 herhalingen.
Dus bijvoorbeeld 10 push ups ipv 20.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem29

Bericht 22 Jan 2014 18:31

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik ga er gewoon weer voor hoor. Watjes ;)

Ik had gisteren spierpijn aan de achterkant van mijn lijf, net waar alles lossig hangt haha. Vandaag heb ik alleen nog pijn aan mijn billen, maar die kunnen wel wat hebben.

Heb nu net mijn eten op, dus ga nu niet zitten springen. Maar tegen 19:00 uur is het wel tijd om weer te gaan.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Jan 2014 18:34

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Super goed Toxi! Ik heb zo te horen meer spierpijn dan jij. Benieuwd wat ik dan verkeerd heb gedaan :(
<<

Anoniem29

Bericht 22 Jan 2014 18:38

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik moet wel zeggen dat ik de afgelopen 2 weken weer begonnen ben met de dingen in onze 'homegym' haha. Ik heb de ergste spierpijnfase (na maanden niets te doen) vorige week al gehad. Toen kon ik mezelf niet eens bewegen.
<<

Anoniem166

Bericht 22 Jan 2014 21:09

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik heb het vanavond ook eens gedaan, maar het viel mij alleszins mee.
Bij de derde keer vond ik het iets zwaarder, vooral de push ups, maar die star jumps en squats kosten me helemaal geen moeite. Misschien omdat ik een tijd de 30 days shred van Jillian heb gedaan. Dat vond ik pittiger dan dit.
<<

Anoniem273

Bericht 22 Jan 2014 21:18

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik maak eerst m'n 30 Days Shred af! Ben morgenochtend bij dag 5 van level 1. Ik doe het nog niet elke dag.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 23 Jan 2014 00:50

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik heb vanmorgen in de woonkamer een poging gedaan met de star jumps, maar die heb ik snel weer vervangen voor jumping jacks. Eind vd middag wel star jumps gedaan op de trampoline, dat vonden mijn knieen heel wat prettiger.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Jan 2014 10:35

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik heb zoveel spierpijn in mijn buik, dat is gewoon niet gezond meer.
R. 2013
D. 2016
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 23 Jan 2014 11:50

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik ook in mijn buik! Vooral onderin. Zelfs lachen is niet meer leuk.
<<

Anoniem97

Bericht 23 Jan 2014 17:31

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik moet vandaag weer maar heb zoveel spierpijn dat ik nog even wacht haha
<<

Anoniem166

Bericht 23 Jan 2014 21:27

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik heb het vandaag ook weer gedaan, maar wel met 30-40 sit ups erbij, want die mis ik wel in het programma. Merk wek dat het nu voor de tweede keer toch al wat zwaarder voelt in mijn spieren.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 24 Jan 2014 00:22

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik ben vandaag ook begonnen, want dinsdag was niet gelukt helaas. Ik heb wel een aangepaste versie gedaan, ik dacht als ik gelijk te zwaar begin ga ik het vast niet nog een keer doen. Zwaarder maken kan straks altijd nog. Ik heb in plaats van Star Jumps Jumping Jacks gedaan. Het opdrukken heb ik er maar helemaal uitgedaan voor nu omdat ik nog geen polsvriendelijke variant heb bedacht die ook goed werkte. Ik heb het vervangen door sit-ups. Ik heb nu gedaan: 50 jumping jacks, 20 squads, en dat drie keer herhalen, en aan het eind nog 100 sit-ups. Ik vond het echt goed te doen zo, een beetje te makkelijk zelfs (en dan had ik een uur daarvoor om er even in te komen ook al 50 jumping jacks, 20 squads, 50 sit-ups en 50 andere beenoefeningen gedaan). Blijkbaar is mn conditie dus beter dan ik dacht. :razz: Volgende keer toch maar die star jumps proberen!
<<

litllejoy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 106

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:58

Bericht 24 Jan 2014 12:43

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik ga vanaf vanavond ook beginnen. Ben benieuwd!
Mijn Blog: JoY over Eten, Reizen, Huisje'Boompje'Beestje, Sporten, DIY
<<

Anoniem29

Bericht 26 Jan 2014 12:24

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik ga maandag ook weer beginnen. Vorige week maar 1x gedaan haha.

Ik wil het 3x per week doen. Maandag, woensdag en vrijdag. Die zaterdag gaat mij iets te ver.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 26 Jan 2014 19:20

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik ga vanavond ook weer. Ik vind 4 keer per week ook te veel, dat lukt gewoon niet qua tijd. Ik wil het doen op zondag, dinsdag en donderdag. En mocht ik zin/tijd hebben misschien een extra keer op zaterdag, maar inderdaad, dat is gewoon geen fijne dag. En op maandag en vrijdag sport ik bijna altijd al dus dan ook niet.
<<

litllejoy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 106

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:58

Bericht 27 Jan 2014 09:05

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik heb het afgelopen vrijdag gedaan en ga het vanavond weer doen.
Het viel best tegen haha, had niet verwacht dat het zo zwaar was!
Mijn Blog: JoY over Eten, Reizen, Huisje'Boompje'Beestje, Sporten, DIY
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 27 Jan 2014 14:09

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Is iedereen al weer gestopt ofzo? :P
Ik heb het gisteren weer gedaan, en iets zwaarder gemaakt dan de eerste keer (toen had ik het gemakkelijker gemaakt om niet meteen gedemotiveerd te raken, maar dat was juist weer te makkelijk). Maar OMG wat zijn die star jumps zwaar zeg!
Wat ik nu heb gedaan:
50 star jumps
20 squads
50 jumping jacks
20 squads
50 jumping jacks
20 squads
100 sit ups
Ik heb de tijd niet echt bijgehouden, maar ik heb er ongeveer 10-15 minuten over gedaan geloof ik. De komende paar keer wil ik steeds meer jumping jacks gaan vervangen door star jumps, al ben ik bang dat ik de 150 niet ga halen!
De push-ups heb ik nog een keer geprobeerd, maar ik knakte bij de eerste keer alweer gelijk door mijn pols, dus die schrap ik definitief.
<<

Anoniem29

Bericht 27 Jan 2014 17:25

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ohja ik moet weer.. Hahaha.

Ik ben net klaar met werken en heb geen zin. Ik doe het wel onder het koken hahaha :D

Als ik de starjumps maar doe. Die zijn naar mijn idee het meest inspannend :D
<<

Anoniem12

Bericht 27 Jan 2014 17:26

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik heb vrijdag en zaterdag alleen squads gedaan en opgedrukt. Die starjumps zijn echt killing. Ik ga het denk ik maar met jumping jacks doen voor nu.
<<

Anoniem9

Bericht 27 Jan 2014 17:30

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik doe alleen buikspieroefeningen :P Mag dat ook? Haha.
<<

Anoniem44

Bericht 27 Jan 2014 17:52

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Toet schreef:Ik ben eigenlijk best verbaasd over sommige reacties en dingen niet kunnen. Geen push-ups, daar kan ik me nog enigszins iets bij voorstellen maar geen 50 jumping jacks of 20 star jumps.. Hoe dan? Wordt het dan niet eens tijd dat je iets aan sport gaat doen? Of hecht je er dan geen waarden aan dat je fit bent?

Dit vroeg ik mij ook af tijdens het lezen van dit topic. Hoe kun je als jonge vrouw zó slecht in conditie zijn? Kijk, als we hier nu op een 65+ forum zatten, ok, maar iedereen die hier schrijft is qua leeftijd toch zo ongeveer tussen de 20 en 35, ofzo? En ik neem aan dat als je kinderen hebt dat je ook behoorlijk wat moet sjouwen en doen, speel je dan nooit met je kind? Ik ben weer eens ontzettend verbaasd tijdens het lezen van dit forum, haha!
<<

Anoniem38

Bericht 27 Jan 2014 18:10

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

-ED- schreef:
Toet schreef:Ik ben eigenlijk best verbaasd over sommige reacties en dingen niet kunnen. Geen push-ups, daar kan ik me nog enigszins iets bij voorstellen maar geen 50 jumping jacks of 20 star jumps.. Hoe dan? Wordt het dan niet eens tijd dat je iets aan sport gaat doen? Of hecht je er dan geen waarden aan dat je fit bent?

Dit vroeg ik mij ook af tijdens het lezen van dit topic. Hoe kun je als jonge vrouw zó slecht in conditie zijn? Kijk, als we hier nu op een 65+ forum zatten, ok, maar iedereen die hier schrijft is qua leeftijd toch zo ongeveer tussen de 20 en 35, ofzo? En ik neem aan dat als je kinderen hebt dat je ook behoorlijk wat moet sjouwen en doen, speel je dan nooit met je kind? Ik ben weer eens ontzettend verbaasd tijdens het lezen van dit forum, haha!


Je kunt toch gewoon niet zo sterk zijn? Dan ben je niet meteen in slechte conditie..
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Jan 2014 18:30

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik heb 1 hele gespierde arm van het kind tillen, de rest is hartstikke slap. Ik ben ook zo lui he!
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers