Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

<<

applestar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Woonplaats: Ergens in het Westland

Bericht 21 Jan 2014 18:45

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik ga het vanavond ook proberen!
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw!
<<

Anoniem38

Bericht 21 Jan 2014 20:40

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Toet schreef:Ik ben eigenlijk best verbaasd over sommige reacties en dingen niet kunnen. Geen push-ups, daar kan ik me nog enigszins iets bij voorstellen maar geen 50 jumping jacks of 20 star jumps.. Hoe dan? Wordt het dan niet eens tijd dat je iets aan sport gaat doen? Of hecht je er dan geen waarden aan dat je fit bent?


Tja...ik kan 13uur sporten achter elkaar, maar dit kan ik ook niet. Ik ben gewoon niet explosief genoeg hiervoor!
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 21 Jan 2014 21:17

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ja ik doe mee. Het lijkt op 30 days shred dit.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem318

Bericht 21 Jan 2014 21:39

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik denk dat ik het wel zou kunnen, maar behalve de armspieroefeningen, zijn de andere elementen niet goed voor mijn bouw. Ik heb sterke en stevige beenspieren en ik probeer ze juist "lean" te krijgen. Met star jumps en squats krijg ik helaas binnen no time enorm gespierde kuiten en dijbenen, daar heb ik aanleg voor :thumbdown:
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 21 Jan 2014 21:58

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik moet even kijken wanneer ik er mee begin. Mijn vriend zal mij nu raar aan kijken als ik het doe. Misschien zo op de slaapkamer even doen hahah.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 21 Jan 2014 22:02

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Die starjumps ken ik van de 30 days shred. En die zijn echt zwaar. En dan 150 keer. Push ups kan ik alleen op mijn knieën want ik krijg mijzelf echt niet omhoog. Merkt er iemand al wat? Voel je al wat aan je lichaam?
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem273

Bericht 21 Jan 2014 22:43

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Lady starstruck schreef:Die starjumps ken ik van de 30 days shred. En die zijn echt zwaar. En dan 150 keer. Push ups kan ik alleen op mijn knieën want ik krijg mijzelf echt niet omhoog. Merkt er iemand al wat? Voel je al wat aan je lichaam?


De star jump wordt soms genoemd als vervanging voor de jumping jack maar in het filmpje dat Tox plaatste is de star jump een stuk pittiger dan een jumping jack.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 21 Jan 2014 23:58

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Aziraphale schreef:
Lady starstruck schreef:Die starjumps ken ik van de 30 days shred. En die zijn echt zwaar. En dan 150 keer. Push ups kan ik alleen op mijn knieën want ik krijg mijzelf echt niet omhoog. Merkt er iemand al wat? Voel je al wat aan je lichaam?


De star jump wordt soms genoemd als vervanging voor de jumping jack maar in het filmpje dat Tox plaatste is de star jump een stuk pittiger dan een jumping jack.

ja dat klopt. Maar in de 30 day shred level 3 zitten starjumps. Ik heb het filmpje verderop even gekeken in dit topic, en die waren exact hetzelfde als in 30 day shred l. 3. En die waren vreselijk zwaar.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem301

Bericht 22 Jan 2014 09:28

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ja vind ik ook LS! Oh meisjes vanavond moeten we weer.
<<

Anoniem12

Bericht 22 Jan 2014 09:39

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik heb nog steeds verschrikkelijk spierpijn in m`n benen. Ik denk dat ik niet eens 5 squads kan doen zonder om te vallen haha.

Maar, ik ben op de fiets naar m`n werk gegaan!
<<

Anoniem23

Bericht 22 Jan 2014 09:45

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Goed bezig Rush!
Dat vind ik echt zo relaxt, naar mijn werk fietsen. Kom ik altijd lekker fris en wakker aan haha.
<<

Anoniem12

Bericht 22 Jan 2014 09:46

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ja, het was steeds zulk vies flutterig herfstweer, dan wil ik echt niet fietsen. Maar volgens mij begint het winterweer nu een beetje te komen, dat is heerlijk op de fiets.

En idd. Je bent lekker wakker dan!
<<

Anoniem23

Bericht 22 Jan 2014 09:50

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ja in de regen fietsen is echt het stomste wat er is.
<<

Anoniem199

Bericht 22 Jan 2014 11:39

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Misschien dat ik dit volgende week wel een keer ga proberen, ben wel benieuwd wat mn tijd zou zijn. Doe op donderdag ook zoiets bij de sportschool. Grit Plyo/Strength, een half uur lang springen, opdrukken en met gewichten slepen. Super zwaar. Dit ook, vooral door de star jumps. Knap van jullie!
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 22 Jan 2014 11:39

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Harrison schreef:Ja in de regen fietsen is echt het stomste wat er is.


Ik weet nog wat ergers. Fietsen met tegenwind en regen. :thumbdown:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Jan 2014 12:34

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Whoop whoop ik gooi een was in de machine en dan doe ik poging twee. Als ik binnen een uur niet terug ben svp de ambulance bellen.
R. 2013
D. 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Jan 2014 12:51

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Hoi, ben ik weer. Ik heb het 2 keer gedaan en met jumping jack ipv star jumps. Lig nu op apengapen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem12

Bericht 22 Jan 2014 12:54

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Carool schreef:Hoi, ben ik weer. Ik heb het 2 keer gedaan en met jumping jack ipv star jumps. Lig nu op apengapen.

Haha. Het helpt wel dat jij op je werk veel loopt denk ik. Als ik na mijn oefening van maandag jou werk had moeten doen, dan had ik nu geen benen meer. :eyes:
<<

Anoniem14

Bericht 22 Jan 2014 12:57

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Gympie schreef:Voor welke lichaamsdelen is dit goed? Of is het gewoon voor de conditie? En is het niet slecht voor je lijf om zoveel opeens te doen? Moet het niet opgebouwd worden?


Iemand die mijn vragen kan/wil beantwoorden?
<<

Anoniem12

Bericht 22 Jan 2014 12:58

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Ik weet het niet Gympie. Het 'fat burning' trok me wel, dus ik ben maar gewoon begonnen, haha.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Jan 2014 13:05

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Rush schreef:
Carool schreef:Hoi, ben ik weer. Ik heb het 2 keer gedaan en met jumping jack ipv star jumps. Lig nu op apengapen.

Haha. Het helpt wel dat jij op je werk veel loopt denk ik. Als ik na mijn oefening van maandag jou werk had moeten doen, dan had ik nu geen benen meer. :eyes:


Ja en ik cross ook overal heen op mijn fiets (en nu ook nog met 10 kilo baby erbij!), dat helpt wel. Maarrr toen ik nog aan hardlopen deed was mijn conditie een stuk beter!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem273

Bericht 22 Jan 2014 13:48

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Lady starstruck schreef:
Aziraphale schreef:
Lady starstruck schreef:Die starjumps ken ik van de 30 days shred. En die zijn echt zwaar. En dan 150 keer. Push ups kan ik alleen op mijn knieën want ik krijg mijzelf echt niet omhoog. Merkt er iemand al wat? Voel je al wat aan je lichaam?


De star jump wordt soms genoemd als vervanging voor de jumping jack maar in het filmpje dat Tox plaatste is de star jump een stuk pittiger dan een jumping jack.

ja dat klopt. Maar in de 30 day shred level 3 zitten starjumps. Ik heb het filmpje verderop even gekeken in dit topic, en die waren exact hetzelfde als in 30 day shred l. 3. En die waren vreselijk zwaar.


Haha, dan heb ik dat vast verdrongen! Ik herkende ze nl niet van 30DS.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:35

Bericht 22 Jan 2014 14:01

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Gympie schreef:
Gympie schreef:Voor welke lichaamsdelen is dit goed? Of is het gewoon voor de conditie? En is het niet slecht voor je lijf om zoveel opeens te doen? Moet het niet opgebouwd worden?


Iemand die mijn vragen kan/wil beantwoorden?


Ik ben geen deskundige maar in mijn ogen is dit goed voor je arm en borstspieren (opdrukken) de squats voor je bil en beenspieren en de star jumps weet ik eigenlijk even zo niet, lijkt me conditie en beenspieren.

Ik ga het vanavond voor het eerst doen, ben benieuwd. Lukt het jullie om echt zo vaak op te drukken? :hulde:
<<

Anoniem14

Bericht 22 Jan 2014 14:18

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Oké, thanks voor je antwoord Poeke.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Jan 2014 16:11

Re: Wie doet er mee? Kost niks! 30 day fat burning circuit

Vanochtend heb ik als testje of je het springen erg hoort 50 jumping jacks gedaan. Toen had ik nog niet alles gelezen en dacht ik dat dat de star jump was. 50 JJ's hield ik goed vol, maar ik probeerde net de star jump en... dat KAN toch niet echt goed voor je knieën zijn?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers