Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gewoon zomaar

<<

Anoniem27

Bericht 20 Jan 2014 13:38

Gewoon zomaar

Een cadeautje geven aan iemand. Je vriend, een vriendin, ouders, broer of zus. Doen jullie dat weleens? En wat geef je dan?

Ik koop weleens iets voor mijn vriend. Een lief kaartje of een kleinigheidje.
<<

Anoniem168

Bericht 20 Jan 2014 13:43

Re: Gewoon zomaar

Nee eigenlijk niet. Ben best wel krenterig als het om geld gaat (ook naar mezelf toe, koop bijna nooit wat leuks voor mezelf en als ik wat koop dan moet het wel flink afgeprijsd zijn haha). En ik denk er eigenlijk ook nooit aan om iets zomaar voor iemand te kopen. Maar met verjaardagen en andere speciale gebeurtenissen sta ik er wel bij stil. Maar koop dus niet echt zomaar iets.
<<

Anoniem50

Bericht 20 Jan 2014 13:50

Re: Gewoon zomaar

Jawel, dat doe ik weleens. Maar daar heb ik vervolgens weken over nagedacht en dan nog achteraf spijt als de reactie mij tegenvalt. Ik ben denk ik gewoon te krenterig. Kan er niet echt van genieten.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 20 Jan 2014 13:51

Re: Gewoon zomaar

Ik koop regelmatig zomaar iets voor mijn ouders, schoonouders en mijn man. Voor mijn ouders/ schoonouders meestal een bloemetje of een doosje bonbons. Voor mijn man zijn dat vaak kleinere dingen. Ik had vorige week bijvoorbeeld met boodschappen doen een salade voor op brood voor hem meegenomen en een KitKat. Het zijn maar simpele dingen maar hij waardeert dat altijd enorm.
<<

Anoniem 53

Bericht 20 Jan 2014 13:52

Re: Gewoon zomaar

Ja ik doe dat wel eens. Voor mijn zusje, ouders of neefje best best regelmatig eigenlijk.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 20 Jan 2014 13:52

Re: Gewoon zomaar

Ja, dat doe ik regelmatig. Zeker mijn neefjes en nichtje worden door mij verwend. Ik vind het leuk om cadeautjes te kopen voor anderen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 20 Jan 2014 13:53

Re: Gewoon zomaar

Oh en vriendinnen trakteer ik wel eens op een lunch of een thee met gebak in de stad als we aan het winkelen zijn. Maar daar koop ik niet echt zomaar een cadeautje voor.

Ik bedenk me trouwens dat ik bijvoorbeeld met 1+1 gratis aanbiedingen van make-up vaak maar 1 artikel zelf houd en dan de ander aan mijn zus geef. Dat vind ik dan niet echt een cadeau eigenlijk omdat ik dan voor dat ene artikel niet betaald heb. Mijn zus heeft wat minder breed dan ik en op deze manier heeft zij toch regelmatig nieuwe luxeproducten. En voor mijn neefjes/nichtjes koop ik regelmatig een kleinigheidje. Ik vind dat zelf leuk om te geven haha
Laatst gewijzigd door Isabel_ op 20 Jan 2014 13:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Jan 2014 13:54

Re: Gewoon zomaar

Niet echt cadeautjes maar stuur af en toe weleens een kaartje naar iemand die het op dat moment kan gebruiken.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 20 Jan 2014 14:16

Re: Gewoon zomaar

Mijn financiën laten het niet altijd toe, maar als het kan dan koop ik regelmatig een kleinigheidje voor iemand. Is toch leuk!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Jan 2014 14:23

Re: Gewoon zomaar

Voor mijn man deed ik dat wel eens en ook wel eens als ik bij een vriendin oid op bezoek gaan waar ik lang niet ben geweest.
Meestal gewoon omdat ik daar zin in heb. En ik vind het ook eigenlijk altijd leuk om mensen te verrassen.
<<

Anoniem38

Bericht 20 Jan 2014 14:24

Re: Gewoon zomaar

Marley schreef:Jawel, dat doe ik weleens. Maar daar heb ik vervolgens weken over nagedacht en dan nog achteraf spijt als de reactie mij tegenvalt. Ik ben denk ik gewoon te krenterig. Kan er niet echt van genieten.


Maar dan verwacht je iets. Als je niks er van verwacht, maar het doet omdat JIJ het leuk vindt...kun je ook niet teleurgesteld raken.
<<

Anoniem193

Bericht 20 Jan 2014 14:27

Re: Gewoon zomaar

Ja een doosje chocola, een tijdschrift, bloemen oid.
Als we met vrienden afspreken na een hele tijd, na een rot tijd, en bij mijn beste vriendin ook gewoon tussendoor, dat zet ik dan gewoon in haar huis neer (ik heb haar sleutel)
<<

Anoniem50

Bericht 20 Jan 2014 14:31

Re: Gewoon zomaar

Jip83 schreef:
Marley schreef:Jawel, dat doe ik weleens. Maar daar heb ik vervolgens weken over nagedacht en dan nog achteraf spijt als de reactie mij tegenvalt. Ik ben denk ik gewoon te krenterig. Kan er niet echt van genieten.


Maar dan verwacht je iets. Als je niks er van verwacht, maar het doet omdat JIJ het leuk vindt...kun je ook niet teleurgesteld raken.


Dat is wel zo, maar ik wil toch op zijn minst merken dat een ander het leuk vindt. Bij het laatste wat ik voor een ander had gekocht was de reactie: "Leuk hoor", vervolgens werd het aan de kant gelegd en is er nooit meer naar omgekeken. Dan heb ik toch echt zoiets van, waarom zou ik het nog doen? Hij/zij hoeft me ook niet om de nek te springen, het maanden erna nog over te hebben en me 100x bedanken, maar wil wel het gevoel hebben dat ik het goed heb gedaan. En dat kreeg ik de laatste keer echt niet.
<<

Anoniem 53

Bericht 20 Jan 2014 14:35

Re: Gewoon zomaar

Ik geef trouwens ook geen grote cadeaus zomaar even tussendoor. Maar soms zie ik wat kleins, denk ik; oh, dat is echt wat voor papa en dan neem ik het mee.
<<

Anoniem75

Bericht 20 Jan 2014 15:41

Re: Gewoon zomaar

Ja en dan vooral voor mijn kind. Ik heb net toevallig bij de Trekpleister Sesamstraat Electro gekocht. Daar heb ik vroeger veel plezier van gehad dus ik kon het niet laten liggen. Ik denk dat ik het morgen aan hem geef. Gewoon zomaar. Mijn moeder geef ik vaak tussendoor een keer een bloemetje of plantje. Laatst heb ik haar ook een paar nieuwe handdoeken gegeven en over een paar weken krijg ze er weer een stel.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jan 2014 17:02

Re: Gewoon zomaar

Ik koop zo nu en dan een chocolaatje of bosje bloemen voor mijn ouders. Zij komen bij mij ook nooit met lege handen aan, dus doe ik dat andersom ook niet.

Als ik in de stad ben wezen slenteren, kom ik vaak met ondergoed, sokken, een geurtje, deo of een dvd'tje voor mijn man thuis.

En als ik iets zie dat ik echt bij iemand vind passen (bv. een boek of een leuke kaart), dan koop ik dat.
<<

Anoniem12

Bericht 20 Jan 2014 17:03

Re: Gewoon zomaar

Een beetje hetzelfde als Exo hier! Ik koop regelmatig iets kleins voor een ander, vooral voor m`n vriend of voor m`n moeder.
<<

Anoniem9

Bericht 20 Jan 2014 17:14

Re: Gewoon zomaar

Regelmatig voor mijn vriend en soms ook wel eens voor mijn ouders. Voor mijn zussen neem ik niet vaak wat mee, maar laatst kwam ik iets tegen dat ik echt iets vond voor mijn oudste zus, dan neem ik het wel mee.
<<

Anoniem 52

Bericht 20 Jan 2014 17:45

Re: Gewoon zomaar

Ja, zo vaak :D Vind ik heel leuk om te doen :) M'n beste vriendin heb ik gister nog verrast met treinkaartjes naar Amsterdam, we gaan naar de 100 jaar reclame tentoonstelling, samen dagje uit. M'n broertje krijgt ook regelmatig kleinigheidjes of uitjes en ik neem graag wat lekkers mee voor m'n moeder.

Meestal zijn 't dingetjes waarvan ik weet dat iemand blij wordt. Voor m'n beste vriendin zijn dat vaak kleine dingetjes van uiltjes bijv. Dan weet ik gewoon precies waar ze dat kan neerzetten en kan ik 't niet toch weer niet laten ;) Mam is 't best te verrassen met een mooi boek of iets lekkers en m'n vriend is overal blij mee, dus hij krijgt lunches mee en lieve kaartjes..
<<

Anoniem156

Bericht 20 Jan 2014 18:50

Re: Gewoon zomaar

Ik doe dat weleens, als ik iets tegenkom wat ik echt iets voor diegene vind.
Ik heb van de week voor mijn ouders en voor m'n zus en zwager een pakketje gemaakt met allemaal lekkere dingen erin, omdat zij altijd klaarstaan voor me en heel veel voor me doen.
<<

Anoniem 49

Bericht 20 Jan 2014 19:02

Re: Gewoon zomaar

Ik ben meer van spontaan een kaartje sturen.
Ik trakteer wel eens op een drankje op het terras oid, m'n zusje krijgt wel met regelmaat wat extra's van me.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 20 Jan 2014 19:40

Re: Gewoon zomaar

Ik vind dat ook erg leuk! Of een kaartje sturen if een berichtje.

Bloemetje, tijdschrift, voor mn opa een visje of iets lekkers. Of soms zie je iets passends dat neem ik dan ook mee.
<<

Anoniem57

Bericht 20 Jan 2014 21:23

Re: Gewoon zomaar

Ja dat doe ik wel eens, meestal als iets van een bedankje of een opsteker voor iemand.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 20 Jan 2014 21:26

Re: Gewoon zomaar

Ja eigenlijk wel vaak. Verschilt heel erg, probeer ook wel iets passends of persoonlijks te geven.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 20 Jan 2014 21:41

Re: Gewoon zomaar

Ja wel regelmatig!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Suus