Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gewoon zomaar

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 20 Jan 2014 20:43

Re: Gewoon zomaar

Ikzelf ben nogal van de briefjes en de kaartjes.
<<

Anoniem9

Bericht 20 Jan 2014 20:43

Re: Gewoon zomaar

Majira schreef:Ik ben meer van spontaan een kaartje sturen.
Ik trakteer wel eens op een drankje op het terras oid, m'n zusje krijgt wel met regelmaat wat extra's van me.


Ja, jouw kaartjes zijn altijd super lief!! :hug:
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 20 Jan 2014 21:32

Re: Gewoon zomaar

Ik doe dat wel eens, maar niet zo vaak. Voornamelijk voor mn vriend of zoon, maar mn neefje en nichtje krijgen ook af en toe een kleinigheidje. Vandaag heb ik toevallig nog 2 repen marsepein meegenomen voor mn vriend, omdat hij dat zo lekker vindt.
Voor kerst heb ik mn oom een flink pakket gestuurd. Hi heeft het financieel erg zwaar momenteel. Heb toen een verrassingspakket samengesteld met dagelijkse boodschappen, zoals koffie en koffiefilters, spaghetti met een pot saus, en wat luxere dingen, zoals een paar flesjes bier, lekkere zoutjes enz. Er zijn maar 2 mensen die weten dat ik hem dat heb gestuurd, maar voor zover ik weet, weet mn oom het nog steeds niet :) Ik vind het juist wel leuk dat hij niet weet dat het van mij af komt.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:25

Bericht 20 Jan 2014 22:44

Re: Gewoon zomaar

Ik doe dat eigenlijk te vaak. Vaker dan dat ik voor mezelf iets koop haha!
<<

Anoniem73

Bericht 21 Jan 2014 11:28

Re: Gewoon zomaar

Ja doe ik weleens als het financieel toelaat.
<<

Anoniem 43

Bericht 21 Jan 2014 11:35

Re: Gewoon zomaar

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 14:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 21 Jan 2014 14:52

Re: Gewoon zomaar

Als ik naar een vriendin toe ga die ik niet zo vaak zie neem ik vaak wel wat mee.
Laatst ging ik de vriend van een vriendin ontmoeten en heb ik voor allebei wat lekkers mee genomen.
Ook heb ik gisteren thee en chocolaatjes via de post naar een vriendin gestuurd. Zij stuurt ook wel eens een cadeautje naar ons. De laatste keer stuurde ze haarspeldjes voor mijn dochter en een maskertje voor mij.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 21 Jan 2014 15:32

Re: Gewoon zomaar

Als ik tegen iets aanloop wat ik echt wat voor die persoon vind, dan koop ik dat. Gebeurt niet heel vaak, maar soms vind ik dat wel erg leuk.
Kaartjes geven (vooral aan mijn vriend) doe ik ook regelmatig.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem168

Bericht 21 Jan 2014 19:15

Re: Gewoon zomaar

Oh na aanleiding van dit topic heb ik maar eens verandering in gebracht en heb ik wat leuke kaartjes gekocht voor anderen, een speelgoedauto voor mijn neefje en voor mezelf meteen ook maar seizoen 4 van Vampire Diaries op Bluray. Goed bezig dus :banaan:
<<

Anoniem29

Bericht 21 Jan 2014 19:30

Re: Gewoon zomaar

Ik doe dat ook wel eens. Meestal zijn het wel kneuterige dingetjes haha :D

Maar ik vind dat leuk. Alleen jammer dat ik dat soort dingen nooit als verassing kan houden. Ik moet gelijk whatappen dat ik wat leuks heb o.i.d. Of ik stuur het op en vraag dan.. Heb je toevallig iets ontvangen. (Euhh wat is dat nou voor een stomme actie haha).
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 21 Jan 2014 19:50

Re: Gewoon zomaar

Ja, dat doe ik best vaak. Vandaag nog een paar heerlijke, leuk uitziende thermosokken van de markt meegebracht voor mijn zusje. Ze vond die van mij laatst zo leuk en lekker zitten. Kost geen drol, maar ik weet dat ik haar er blij mee maak. Hetzelfde geldt voor anderen. Meestal zit er dan 'een verhaal' achter of denk ik: "Dat is echt iets voor ...". Het wordt vaak gewaardeerd.

Ik krijg weleens wat van mijn moeder. Die was laatst met mijn zusjes een dagje in Amsterdam shoppen en dan nemen ze ook wat voor mij mee (ik kon helaas niet mee dit keer). Superlief!

Voor mijm vriend neem ik ook vaak genoeg wat mee. Vandaag weer wat nieuwe overhemden. Hetzelfde geldt voor dochter. Maar voor haar neem ik iets te vaak wat mee, daar moet ik eigenlijk op letten.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 22 Jan 2014 14:57

Re: Gewoon zomaar

Ik stuur regelmatig kaartjes, dat vind ik erg leuk. Echt iets zomaar kopen voor een ander doe ik eigenlijk niet zo vaak. Alleen bij speciale gebeurtenissen ofzo. Soms wel voor mijn moeder of vriend.
Ohnee, ik koop eigenlijk bijna altijd wel iets als ik mijn neefje zie. Omdat ik het leuk vindt en hij wel verwend mag worden.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers