Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kado voor Zus

<<

Anoniem54

Bericht 19 Jan 2014 17:41

Kado voor Zus

Mijn zus is al heel lang ziek, eigenlijk vanaf kinds af aan al. Nu heeft zij het de laatste jaren heel moeilijk gehad met operaties en over een aantal weken moet zij weer geopereerd worden. Ik wil haar graag iets kado doen maar ik weet niet wat. Ze houdt niet van prul dingen. Nu wil ik haar een overnachting kado doen in een hotel, maar weet iemand iets leuks wat we er bij kunnen doen?
<<

Anoniem14

Bericht 19 Jan 2014 17:43

Re: Kado voor Zus

Wat lief. Misschien een dinerbon erbij zodat ze in de stad waar ze een hotel boekt ook lekker kan dineren. Of een bon van een kledingwinkel, zodat ze kan shoppen daar?
<<

Anoniem54

Bericht 19 Jan 2014 17:48

Re: Kado voor Zus

Vergeten te zeggen dat we samen naar het hotel gaan! Sowieso wil ik ook uiteten gaan maar zoek eigenlijk nog iets anders erbij. Ik zat ook te denken aan shoppen. Iemand nog andere leuke ideeen?
<<

Anoniem122

Bericht 19 Jan 2014 17:52

Re: Kado voor Zus

Lekker een dagje naar de sauna als jullie het weekendje weggaan?

Of een leuk pakket voor straks in het ziekenhuis (weet niet of ze lang moet blijven?), met leuke tijdschriften, lekkere douchegel, lekkere koekjes etc.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Jan 2014 18:11

Re: Kado voor Zus

Misschien kun je ergens een schoonheidsbehandeling of massage boeken? Of een theatervoorstelling of musical?
<<

Vita

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 08 Sep 2013 19:26

Bericht 19 Jan 2014 20:14

Re: Kado voor Zus

Dierentuin, museum bezoeken, cabaret voorstelling of zoals al genoemd een schoonheidsbehandeling.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 19 Jan 2014 21:02

Re: Kado voor Zus

Sauna/beautybehandeling is inderdaad een leuk idee. Of een high tea/high wine erbij?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 20 Jan 2014 06:29

Re: Kado voor Zus

Een zilveren armbandje met hoefijzer/klavertje 4?
<<

Anoniem32

Bericht 20 Jan 2014 08:29

Re: Kado voor Zus

Preston palace?
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 20 Jan 2014 12:33

Re: Kado voor Zus

Een Rituals pakketje
Een iTunes-kaart (zodat ze muziek kan downloaden voor als ze weer eens naar het ziekenhuis moet)
Een klein knuffeltje met een persoonlijke boodschap
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers