Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Witte plekken rond de ogen

<<

erica

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 19 Jan 2014 13:04

Bericht 19 Jan 2014 13:12

Witte plekken rond de ogen

Hallo dames, ik heb sinds enkele weken een zonnehemel in bezit, ben er erg blij mee maar onderhand begin ik te merken dat er witte plekken rond m'n ogen ontstaan door het beschermbrilletje.
Kan ik in het vervolg niet beter het beschermbrilletje af laten? Iemand ervaring daar mee?
<<

Anoniem130

Bericht 19 Jan 2014 13:18

Re: Witte plekken rond de ogen

Je kunt het zeker beter niet zonder brilletje doen. Je oogleden zijn namelijk niet dik genoeg om de straling van een zonnehemel tegen te houden en ongemerkt beschadig hier je ogen mee. Je loopt het risico op keratitis (onsteking van je hoornvlies doordat je het verbrandt) en kunt op den duur staar ontwikkelen.

Beter advies zou sowieso zijn om niet te veel onder de zonnebank te gaan, sowieso is het echt HEEL erg slecht voor je (huidkanker, elk beetje straling dat je extra ziet draagt daaraan bij en wekelijks zonnebanken verhoogt je risico op huidkanker al significant - en laat ik je vertellen, als je één type kanker niet wilt hebben qua prognose dan is het een melanoom). Nu schrijf je al dat je er erg blij mee bent, dus dit zul je wel niet willen horen....

Ik zou dan gaan zoeken naar een ander/kleiner brilletje.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron