Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke koffer heb jij?

<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 19 Jan 2014 14:09

Welke koffer heb jij?

Ik ben op zoek naar een fijne, grote, lichte, praktische koffer. Liefst 4 wieltjes en zo'n hengsel wat je uit kunt trekken. En liefst een stevige, geen stoffen. Welke koffer heb jij, ben je er tevreden mee en waar is ie van?
<<

Anoniem54

Bericht 19 Jan 2014 14:32

Re: Welke koffer heb jij?

Ik heb een carlton. Ben er tevreden mee. Ik heb ongeveer 8 jaar een carlton gehad met 2 wielen, deze heb ik toen weggedaan omdat ik 4 wielen wou. Maar na 8 jaar zag hij er nog als nieuw uit. Nu heb ik dus weer een carlton maar dan met 4 wielen en ben er erg tevreden over!
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 19 Jan 2014 16:42

Re: Welke koffer heb jij?

samsonite heb ik zonder zo'n ''amerikaans'' slot want dat vertrouw ik voor geen meter.
Ik heb ook geen stoffen of eentje met rist want dat maken zo open.
Die van mij zie je dan wel alle krasjes op maar dat vind ik niet zo erg.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 19 Jan 2014 17:47

Re: Welke koffer heb jij?

Ik heb een samsonite, met 4 wielen en een tsa slot (ik ging naar Amerika).
Het is dezelfde kleur als op het plaatje, maar het model is iets anders. Vraag me niet waarom ik deze kleur heb gekozen haha. Wel super handig, want ik heb nooit problemen met het herkennen van m'n koffer op de bagageband.
Ik heb 'em nu zo'n 5 jaar en bevalt me echt super goed.

Afbeelding
<<

Anoniem9

Bericht 19 Jan 2014 18:28

Re: Welke koffer heb jij?

Ik heb deze Samsonite. We zijn er nog niet mee op reis geweest helaas. Ik heb gekozen voor een met twee willen, omdat die geïntegreerd zijn in de koffer. Als je een hebt met die 4 wielen, dan zitten die aan de buitenkant van de koffer vast. Dit leek mij sneller kapot te kunnen gaan.

Afbeelding
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 19 Jan 2014 18:32

Re: Welke koffer heb jij?

Heb zelf ook al eens rond gekeken en dit spreekt me wel aan
Afbeelding

Eerste reis wordt ook naar Amerika, dus zo'n speciaal slot is dan wel handig. Zit hier standaard op. 4 wieltjes. Die inderdaad wel echt op de koffer zitten en niet geïntegreerd. Een hard exemplaar. De krasjes neem ik wel voor lief. Liever wat betere bescherming als je ziet wat zo'n koffer moet doorstaan. Een daarbij, hoe meer krasjes hoe meer reizen!
Zo'n opvallende kleur vind ik wel handig! Mijn vorige koffer was ook licht paars. Niemands anders die dat heeft, dus het valt idd op. Zijn wel duur die krengen zeg. Tja dat wist ik eigenlijk wel.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 19 Jan 2014 18:37

Re: Welke koffer heb jij?

Afbeelding

Wij hebben deze, via Ibood besteld. Dacht ook dat ik liever een harde koffer zou willen maar deze bevallen echt goed en ze zijn nog steeds in een heel goede staat! :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem19

Bericht 19 Jan 2014 18:51

Re: Welke koffer heb jij?

Afbeelding
:heart: :heart:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Jan 2014 20:12

Re: Welke koffer heb jij?

Ik heb dezelfde als forti alleen dan met 4 wielen en ben er zeer te reden over. Heb ook wel eens een koffer net twee mee gehad, maar dan had ik voor we de koffers in hadden geleverd al bijna de tranen in mijn ogen staan van de pijn in mijn ellebogen.
2015 💙
<<

Anoniem85

Bericht 19 Jan 2014 20:30

Re: Welke koffer heb jij?

Zelfde als Forti maar dan in het roze :cheering:
Paar keer mee op vliegvakantie geweest en nog niets beschadigd of kapot
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 19 Jan 2014 22:11

Re: Welke koffer heb jij?

Twee van american tourister, eentje met 4 wielen en eentje met 2 wielen. Allebei al 10 jaar oud, en vol met krassen, maar verder perfect!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 20 Jan 2014 00:28

Re: Welke koffer heb jij?

Ik heb deze en hij bevalt prima Afbeelding
<<

Anoniem 43

Bericht 21 Jan 2014 11:43

Re: Welke koffer heb jij?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 21 Jan 2014 11:49

Re: Welke koffer heb jij?

Afbeelding

Deze van American Tourister (wat ik me heb laten vertellen is dat een budgetmerk van Samsonite), heb hem nu 7 jaar en nog altijd zeer tevreden!
<<

Anoniem17

Bericht 21 Jan 2014 16:14

Re: Welke koffer heb jij?

Ik heb dezelfde als Darcy maar dan Fuchsiaroze:
Afbeelding

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers