Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Knettergek

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 18 Jan 2014 15:04

Knettergek

Word ik van mijn schoonvader.

Voor de zoveelste keer commentaar vandaag op onze manier van opvoeden. Ik heb eindelijk de moed gehad hem erop aan te spreken. Hij behandelt mij alsof ik een domme, jonge moeder ben die nog van niks iets weet en dat hij de o zo ervaren vader is die alles al heeft meegemaakt en gedaan (zo is hij op alle vlakken). Ik heb hem meermaals geprobeerd uit te leggen waarom ik bepaalde dingen doe of net niet doe, zo ook vandaag. Krijg ik als antwoord:
"Julie is geen proefprojectje. Luister maar naar mij, ik heb ervaring." Verder negeert hij wat ik zeg en zegt hij gewoon vanalles wat erop neer komt dat ik mijn kinderen tekort doe. :12:

We hebben nu dus ruzie, omdat ik heb gezegd dat ik het beu ben dat hij zo'n commentaar heeft op mij en geen respect heeft voor mijn keuzes. Maar blijkbaar zijn mijn keuzes dom, staat er op internet allemaal onzin en mag ik niet zomaar alles klakkeloos overnemen, maar moet ik alles wat de schoonpapa zegt wél klakkeloos overnemen.

Ik ben boos.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 18 Jan 2014 15:24

Re: Knettergek

Hier zou ik ook echt niet goed van worden. Hoe staat je man hierin?
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem168

Bericht 18 Jan 2014 15:42

Re: Knettergek

Ik zou hem er in real-life op aanspreken en dan ook echt een goed gesprek, zonder dat jullie gestoord of afgeleid worden. Wil hij niet meewerken en blijft hij zo doorgaan, dan zou ik zijn commentaar voortaan keihard negeren, hoe moeilijk ook. Vraag me ook af wat je vriend ervan vind?

Laat je niet gek maken en je van alles wijs maken meid! Ik ken je natuurlijk niet zo goed, maar volgens mij doe je het hartstikke goed hoor als moeder.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 18 Jan 2014 16:13

Re: Knettergek

Mijn vriend heeft ook zulke aanvaringen met zijn vader.

In het echt met hem praten gaat ook niet. Dan ga ik me meer opwinden, ook een reden waarom ik tot nu toe altijd mijn mond heb gehouden. Met die man kan je echt niet praten.
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers