Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word jij heel blij van ?

<<

Anoniem193

Bericht 18 Jan 2014 13:13

Waar word jij heel blij van ?

Speciaal voor Sogood ;)

Mijn man doet boodschappen, relativeert als ik zenuwen heb en is gewoon een goedzak. :D
<<

Anoniem87

Bericht 18 Jan 2014 13:25

Re: Waar word jij heel blij van ?

Gisteren vond ik het zo lief dat hij zo met me meeleefde voor m'n rijexamen en dat hij ook zooo blij was toen ik binnenkwam en riep dat ik geslaagd was :D Had expres niet gebeld want zijn reactie was onbetaalbaar haha :cheering:
Verder doet hij ook altijd de boodschappen (want ja, zonder rijbewijs is een beetje lastig) en biedt hij regelmatig aan om me naar m'n werk te brengen als ik dienst heb. En verder zijn het gewoon de kleine dingetjes, dat hij nog regelmatig een bosje bloemen meeneemt, spontaan begint met schoonmaken, me nog altijd heel verliefd kan aankijken.. Ja, ik ben heel erg gelukkig :heart:
<<

Anoniem168

Bericht 18 Jan 2014 15:11

Re: Waar word jij heel blij van ?

Dat hij spontaan zalm voor op brood voor mij had meegebracht met het boodschappen doen. En dat ik lekker op zondag in mijn kloffie kan rondhangen en hij me nog steeds sexy vindt haha.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 18 Jan 2014 16:14

Re: Waar word jij heel blij van ?

Hij maakt me altijd vrolijk en aan het lachen, kan me heerlijk terug op aarde zetten als ik me weer eens druk maak om niks en steunt/helpt me altijd met alles wat hij kan. Dat vind ik echt fijn.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jan 2014 21:19

Re: Waar word jij heel blij van ?

Net voor de wintersportvakantie kwam er een pakketje van bol.com met mijn naam erop, ik had echt zoiets van 'huh heb ik nog iets besteld?' Maak ik het open zit er een leesboek in, had mijn vriend voor mij besteld. Zo lief en onverwacht.
Ik vind het ook leuk als ik boven ben en mijn vriend komt net thuis, dan roept hij schatje en dat 5x achterelkaar, komt hij naar boven gerend en geeft me een dikke kus, dan heeft hij zo'n lieve pretogen. Zoiets maakt me zo blij en gelukkig!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Jan 2014 21:29

Re: Waar word jij heel blij van ?

Hij maakt me heel vaak aan het lachen, hij vindt het niet erg als ik weer eens knoei, hij zet 's morgens altijd koffie en brengt dat naar de slaapkamer en hij is de allerliefste vader die een baby zich maar kan wensen.
R. 2013
D. 2016
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Jan 2014 21:32

Re: Waar word jij heel blij van ?

Wat een lieve attente mannen allemaal :)

Ik word blij als ik mijn vriend zie schaterlachen of intens zie genieten. We reden vorige week op quads over de heuvels met 10 honden achter de koeien aan en de blik op z'n gezicht was onbetaalbaar.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 18 Jan 2014 21:33

Re: Waar word jij heel blij van ?

Hij is zo heerlijk nuchter. Ik ben een zenuwenpees eerste klas. Ik maak me overal druk om. En dan komt hij met een opmerking en dan is alles weg gewoon. Wat een gave ook. Hij heeft enorm leuke humor. Vooral erg droog. Ik moet altijd zoveel lachen om hem. Volgens mij vind hij dat ook van mij. Want ik kan af en toe erg prettig gestoord zijn en soms ben ik net een kind (het kind in jezelf vooral blijven opzoeken whahaha). En volgens mij vind hij dat geweldig,
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem119

Bericht 18 Jan 2014 22:33

Re: Waar word jij heel blij van ?

Dat ie uit zichzelf zo vaak moeite of lieve dingen voor me doet, zoals me ophalen van m'n werk als ik moe ben, of andere kleine gebaren die op zichzelf staand niet zo bijzonder zijn maar t feit dat ie gewoon uit zichzelf bedenkt hoe hij me een plezier kan doen vind ik heel fijn en lief.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Jan 2014 23:01

Re: Waar word jij heel blij van ?

Ik word echt heel blij als ik mijn vriend met ons zoontje bezig zie. Ze zijn echt helemaal gek op elkaar en als ik dan zie hoe mijn zoontje straalt als mijn vriend met hem aan het spelen is, daar krijg ik echt een heel gelukzalig gevoel van.
2012 & 2016
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Jan 2014 23:12

Re: Waar word jij heel blij van ?

Als hij met m'n haar speelt terwijl we Gilmore Girls kijken :D Als-ie 's ochtends vroeger z'n bed uit komt om mij naar m'n werk te brengen, zelfs al heeft hij zelf avonddienst...

*Edit: Oh en als ik thuis kom en nog ruik naar zijn luchtje :heart:
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 18 Jan 2014 23:30

Re: Waar word jij heel blij van ?

Hij kan soms oprecht en uit het niets zeggen dat hij mij zo'n goede moeder vind. Dat raakt me echt recht in mijn hart. Of als hij zegt dat ik een lekker wijf ben, dat maakt me ook erg blij!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem23

Bericht 19 Jan 2014 03:40

Re: Waar word jij heel blij van ?

Van de grapjes die hij maakt, van de pop en pubquizen die hij maakt, als hij opeens zegt dat ik mooi ben, van de knuffels die hij me geeft als we 'D avonds thuis komen alsof we elkaar een week niet hebben gezien, van de cadeautjes die hij zelf bedenkt, van hem in zijn nakie, van zijn "nog even knuffelen Jannie" elke ochtend, van dat hij altijd zegt dat ik lekker gekookt heb, van zijn liefde voor mijn familie, van hem :).
<<

Anoniem273

Bericht 19 Jan 2014 10:36

Re: Waar word jij heel blij van ?

- Dat hij me altijd wil knuffelen, dan roept hij dat hij 'kroelklaar' is en pakt me dan zo lekker stevig vast in een omhelzing :)
- Dat we samen gek gaan dansen zoals Donald & Katrien uit de oude tekenfilms.
- Dat hij oneindig veel kopjes thee voor me maakt.
- Dat we vrijdag allebei tegelijk naar ons werk gingen, hij net ietsje eerder, en dat hij dan een paar minuten later ineens weer voor de deur staat omdat hij me graag af wilde zetten (mijn werk is heel dichtbij) zodat we nog even langer samen konden zijn.
- Dat hij me heel vaak zomaar ineens vertelt dat hij me mooi vindt en van me houdt
- Dat we vaak gezellig samen koken en dat hij zo geniet van de gerechten die ik maak
- Dat hij m'n haren elke 8 weken voor me verft! Haha
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Jan 2014 11:07

Re: Waar word jij heel blij van ?

- Na een feestje thuiskomen en tegen hem aankruipen in bed. Dan loop ik over van liefde. (Zal de alcohol ook wel zijn. :laughcry:)
- Wanneer ik chagrijnig ben of me rot voel dat hij dan altijd hele grappige liedjes in mijn oor gaat zingen waardoor ik meestal wel weer kan lachen.
- Dat ook hij heel goed sorry kan zeggen en z'n ongelijk kan bekennen.
- Dat hij net zo knuffelig is als mij en we dus altijd tegen elkaar aan zitten op de bank en lepeltje lepeltje gaan slapen.
- Dat hij heel vaak vertelt dat hij trots op me is en dat hij me een hele goede stiefmoeder vindt n

Hij is gewoon mijn grote liefde! :heart:
Laatst gewijzigd door Lady op 19 Jan 2014 18:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

ChiQ

Bericht 19 Jan 2014 11:13

Re: Waar word jij heel blij van ?

Dat hij altijd grapjes maakt.. Gisteren tijdens het verschonen van Julian: 'schaaaaat, ruim eens die commode op joh, zo'n troep!' Terwijl ik me aankleedde dripping wet van de douch zei ik: had ik maar een toverstaf.. Antwoord hij: 'dat weet je toch wel na 3 jaar getrouwd te zijn?' Ik: watte? Hij: jouw toverstaf zit in mijn broek.. :smile:

Hij niet nadragend is, het is ook klaar als 't klaar is en hij zal nooit iets opnieuw oprakelen.

Dat hij zo'n enorme lieve papa voor Julian is, geduldig, speels. Na zijn werk zit hij altijd op de grond te spelen met Julian, onvermoeibaar.

Dat hij tegen mij nooit nee zegt. Of ik nou wat koop, wegga, opgehaald wil worden, alles is goed.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 19 Jan 2014 11:56

Re: Waar word jij heel blij van ?

Hij is een knuffelaar. Lekker 's avonds tegen elkaar op de bank. Overlaatst heeft hij me ook verrast met een weekendje weg onder ons 2 en een vakantie met ons gezin.

Zijn humor krikt altijd mijn humeur op. Hij heeft me een keer gebeld op het werk (werkte toen in de snoepjeswinkel), met een stemmetje:
Hij: "Ja, mevrouw, ik zoeke die taart met die schnoep."
Ik: "Ja, en wat voor iets mag dat zijn?"
Hij: "Een ronde. Maar euh, die vleesch en die melk moeten gescheiden zijn, want ziet u, vrouw, ik ben die jood."
En ik maar denken dat er serieus iemand zo belde.

Net stonden we te dansen op K3.

En het spelen met de kinderen. Hij heeft veel fantasie en samen met Louise ravot hij veel.

Zijn spontane telefoontjes als hij op het werk zit, of onderweg is.

De seks.

"Gaan we nu wéér naar GA kijken?" 2 weken later "Allez, ik wil GA kijken! Ik was dat wel aan het volgen, he!"
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 19 Jan 2014 15:34

Re: Waar word jij heel blij van ?

Oh en dat we net een wit bolletje met vegetarische kroket gingen eten en m'n man nam
2 bolletjes met een halve kroket erop en ik maar 1 bolletje met een hele kroket want ik wilde niet te veel brood eten. Halverwege baalde ik al dat ik maar 1 broodje had genomen haha en toen kreeg ik ineens nog een half broodje van hem :heart:. Zonder dat ik ook maar iets erover had gezegd ;)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 19 Jan 2014 18:28

Re: Waar word jij heel blij van ?

Alibi schreef:Speciaal voor Sogood ;)

Mijn man doet boodschappen, relativeert als ik zenuwen heb en is gewoon een goedzak. :D


Hahaha, Thanx Alibi!

Mijnes is naast al die vervelende dingen gewoon heel lief. Net stond ie in de keuken en werd zo stil, had ie van een tomaat een hartje gemaakt. " voor jou" en hij krijgt ook pluspunten omdat ie me nu ik dit typ een schaaltje chips komt brengen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Jan 2014 23:18

Re: Waar word jij heel blij van ?

- Als we elkaar een paar dagen niet gezien hebben hebben we in no time de grootste lol als we elkaar weer zien
- als ik weer naar huis ga dan krijg ik 's ochtends vaak nog een hele dikke knuffel.
- gister lagen we belachelijk vroeg in bed en ik moest plassen dus dacht sneak ff weg maar dat mag dan niet haha.
- ik zag hem gister met de kinderen van een vriend van hem bezig en dat was zo gaaf
- als hij me snel tussen de verschillende games in even komt knuffelen.
- als hij speciaal voor mij tosti gaat maken
2015 💙
<<

Anoniem 43

Bericht 20 Jan 2014 11:23

Re: Waar word jij heel blij van ?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem27

Bericht 20 Jan 2014 12:47

Re: Waar word jij heel blij van ?

Dat hij net zo veel van knuffelen houdt als ik.
Dat hij spontaan en extravert is en mensen hem daardoor graag mogen.
Dat hij gister toen ik strontverkouden was hij alles regelt en doet. Ontbijt, lunch en avondeten maken en de dagelijkse huishoudelijke klusjes.
Dat hij me bijna elke dag lieve appjes stuurt.
We altijd samen tegen elkaar aan breaking bad kijken. We in bed ook elke nacht tegen elkAar aan in slaap vallen.
Hij nooit een verkeerd woord over mij zal zeggen tegen zijn vrienden.
Hij graag met mij gaat shoppen en we uitgebreid de tijd nemen om te passen en hij echt oprecht meekijkt wat leuk staat.
Hij elke dag kookt omdat ik er zo'n hekel aan heb.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 20 Jan 2014 13:22

Re: Waar word jij heel blij van ?

O heb je even? Sinds ik zwanger ben, ben ik weer helemaal dolverliefd op mijn man en super aanhankelijk. Ik vind echt alles geweldig aan hem :heart: Mijn man denkt dat het hem gaat tegenvallen als ik straks niet meer zwanger ben haha. Voor mijn zwangerschap was ik helemaal niet zo extreem in het uiten van mijn liefde voor hem.
<<

Anoniem19

Bericht 20 Jan 2014 16:12

Re: Waar word jij heel blij van ?

- dat hij altijd zo nuchter is (het tegenovergestelde van mij)
- dat ik altijd op hem kan leunen maar dat hij me ook op mijn plaats zet als het nodig is
- dat hij mijn buien tolereert :laughcry:
- dat hij 2 handen op 1 buik is met mijn moeder en mijn opa en oma "opa en oma" noemt :D
- zijn zorgzaamheid voor zijn ouders
- dat we samen wonen, samen werken en dan nog steeds de hele dag door whatsappen
- als hij praat over kindjes en later :heart:
<<

Anoniem185

Bericht 21 Jan 2014 19:56

Re: Waar word jij heel blij van ?

- Dat hij mij rustig kan krijgen en dat hij mij uit kan staan als ik weer eens flip
- Dat hij met me mee gaat naar therapie om te zorgen dat ik na mijn therapie niet alleen naar huis hoef te rijden
- Dat wanneer ik het nodig heb, hij zonder te klagen naar de supermarkt rijdt om een reep chocola te halen
- Dat hij weet wanneer hij zijn mond moet houden als ik weer eens een bui heb
- Dat hij het zo goed met mijn ouders kan vinden
- Dat hij het leuk vindt om te shoppen
- Dat hij de beste eitjes bakker van de wereld is
- Dat we de zelfde zwarte humor hebben
- Dat hij mij altijd mooi vindt, ook als ik in een vuilniszak rond zou lopen
- Dat wanneer ik een belachelijk zelfverzonnen liedje zing met een achterlijk dansje, hij vervolgens mee gaat doen
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers