Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautjes voor studerende vriendin

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Jan 2014 21:01

Cadeautjes voor studerende vriendin

Een goede vriendin van mij zit in het laatste jaar van de pabo en is bezig met haar scriptie. Maar ze zit er een beetje doorheen, ze moet nog veel doen en werkt nu ook vier dagen. Helaas woont ze niet om de hoek. Dus wil ik haar graag via de post een cadeautje sturen om haar een beetje op te peppen/ te laten ontspannen. Ze stuurt ons ook vaak kleine cadeautjes voor mij dochter. Dus vind dat ze nu ook eens want terug verdient.
Wat zouden jullie leuk vinden om op zo'n moment te krijgen?

Ik dacht zelf aan iets van thee ofzo en een maskertje.

Wie heeft er nog wat ideeën voor mij?
2012
2016
2020

Instagram
<<

anoniem213

Bericht 17 Jan 2014 21:27

Re: Cadeautjes voor studerende vriendin

Een lief ontspanpakket zou ik inderdaad doen. Moet het via de brievenbuspost? Je zou ook eens in de topics kunnen kijken van kerst- en sinterklaascadeautjes om inspiratie op te doen. Of het snailmailtopic, daar staan ook allemaal leuke ideeën in.

Ik stuur regelmatig kaartjes met lieve dingen. Zelf probeer ik dan per kleinigheidje ook een kaartje te doen. Dus bijvoorbeeld:
- Maskertje: om je huid even bij te laten komen van al die stress
- Thee: om te drinken terwijl je masker intrekt of juist thee waar je extra geconcentreerd van zou raken (ik zeg maar iets)
- Geurkaarsjes: om te ruiken terwijl je moet ontspannen of juist wanneer je weer moet gaan studeren

Verder past goed door de brievenbus:
- Chocola
- Magnetronpopcorn
- DVD
- Tijdschrift
- Foto's/fotoboekje (met leuke momenten om te lachen of juist heel lelijke foto's van jezelf voor als ze er even doorheen zit)
- Fijne pen (voor de laatste loodjes)
- Notitieboekje met leuke verhalen van jullie, herinneringen, snelle recepten die wel gezond zijn, goede studeertips etc.
- Testertjes van dingen passen ook heel goed door de brievenbus
- Leuke memoblaadjes (maar waarschijnlijk ben ik ongeveer de enige persoon die je daar echt heel blij mee maakt)

Lief dat je dit voor haar doet. Succes!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Jan 2014 22:10

Re: Cadeautjes voor studerende vriendin

Dank je wel voor het meedenken! Leuke ideeën!
Wil idd wel brievenbus post.
2012
2016
2020

Instagram

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers