Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


samsung galaxy s4 mini

<<

Anoniem165

Bericht 17 Jan 2014 19:50

samsung galaxy s4 mini

Zijn er mensen die de samsung galaxy s4 mini hebben?
Wat vind je er van?

Ik lees op internet zoveel verschillende ervaringen, dat ik niet weet of ik het wel moet doen
<<

Anoniem193

Bericht 17 Jan 2014 19:59

Re: samsung galaxy s4 mini

Ik heb hem. Wat wil je weten?
<<

Anoniem165

Bericht 17 Jan 2014 20:07

Re: samsung galaxy s4 mini

ik lees van veel mensen dat de batterij naar 6 uur al leeg is. klopt dat?
maakt de telefoon mooie foto's, is hij snel?

Ik heb nu ook een samsung, en deze valt best vaak uit en dan gaat hij weer vanzelf aan. IS dat bij de s4 mini ook?
<<

Anoniem193

Bericht 17 Jan 2014 20:13

Re: samsung galaxy s4 mini

Mijn batterij gaat veel langer mee. Als ik echt de hele dag van alles ermee doe een uur of 10/12, anders langer.
Hij maakt wel mooie foto's, al vind ik de flits stand erg fel.
Hij is snel, sneller dan de gewone s4 van mijn man.

Hij is nog nooit vanzelf uitgevallen. Ik heb hem sinds september geloof ik.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Jan 2014 20:31

Re: samsung galaxy s4 mini

Ik heb 'm ook, maar pas een week ofzo. Tot nu toe ben ik er wel blij mee. Bij mij gaat de batterij tot nu toe ongeveer 44/48 uur mee (maar ik heb pas twee keer hoeven opladen). Maar ik gebruik 'm (tot nu toe) ook niet heel de dag, en ik ben ook niet van plan dat te gaan doen. Op mijn werk kan dat sowieso ook niet. Ik heb nog niet veel foto's gemaakt, maar tot nu toe vind ik de foto's mooi worden. Verder werkt hij heel snel.
<<

Anoniem165

Bericht 17 Jan 2014 20:40

Re: samsung galaxy s4 mini

bedankt voor jullie antwoorden.

Ik denk dat ik voor deze telefoon ga. :D
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 17 Jan 2014 20:47

Re: samsung galaxy s4 mini

Toevallig heb ik deze ook net uitgezocht. Ik twijfelde tussen deze en de galaxy zoom. Toen ik ze zag wist ik dat het de zoom niet zou worden, dat was echt een gigantisch ding door de camera die er in zat.

Helaas kon ik de S4 mini niet meteen meenemen aangezien het verlengen wat problemen gaf, morgen kan ik hem ophalen.
<<

Anoniem50

Bericht 17 Jan 2014 22:41

Re: samsung galaxy s4 mini

Zitten er nog andere/meerdere verschillen tussen de S4 en S4 mini?

Ik ben sinds gisteren eigenaar van een S4 en de batterij gaat zelfs langer mee dan mijn oudje S2. Maakt goede foto's. Ik was verliefd op de S2, maar dit is echt mijn nieuwe liefde. Nooit meer anders. Ja, over twee jaar. :P
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Jan 2014 23:02

Re: samsung galaxy s4 mini

Alibi, dat de batterij van de mini langer mee gaat dan die van de gewone s4, ligt dan gewoon aan het gebruik. De batterij van de S4 is namelijk beter dan de kleinere, alleen is 't scherm van de S4 ook beter, dus verbruikt-ie meer energie. Kwestie van je telefoon kennen en de functies goed gebruiken of helemaal niet en dan wel goed uitzetten. Zelfde geldt voor de snelheid; het is eigenlijk niet mogelijk dat de mini sneller is dan de gewone, gezien er een betere processor zit in de gewone. Maar wanneer je je telefoon volgooit met troep en dingen niet goed afsluit, tja..

Zelf zou ik gewoon voor een S4 gaan, als ik zou moeten kiezen tussen een gewone en een mini. Heel erg mini vind ik ze niet en de grote heeft een geweldig scherm, een mooie camera, ruim geheugen en beeld en geluid is fantastisch! Er is op zich niks mis met de mini, maar het is een compacte variant van z'n grote broer en om 'm compact te krijgen, hebben ze wel een aantal zaken weggelaten/verkleind..
<<

Anoniem165

Bericht 18 Jan 2014 20:05

Re: samsung galaxy s4 mini

Ik heb de s4mini vandaag gekregen.
Nu is mijn vraag hoe ik trillen aan kan zetten bij het typen. Dat die een kleine tril geeft bij elke letter.

Iemand een idee?
<<

Anoniem100

Bericht 18 Jan 2014 21:03

Re: samsung galaxy s4 mini

Ik heb de S3 mini en weet dat je bij die alleen geluid kan laten horen bij het typen, onder het kopje Geluid...trillen weet ik niet.
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Jan 2014 22:43

Re: samsung galaxy s4 mini

Instellingen --> Mijn apparaat --> Geluid --> Scroll omlaag: Trillingsreactie aanvinken ?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers