Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thomas de trein dvd vraagje

<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 16 Jan 2014 22:09

Thomas de trein dvd vraagje

Y. is over 2 weken jarig en sinds vandaag heeft hij dat geloof ik door. Géén idee hoe hij er bij komt, maar hij zegt nu telkens dat hij bijna jarig is en dan slingers, taart en..... natuurlijk cadeautjes krijgt.
Die cadeautjes liggen natuurlijk allang klaar en hebben we zelf verzonnen, maar hij zegt dat hij zooooooooooooooooo graag een dvd van Thomas de trein wil.

Dus net maar besloten dat we die er dan nog bij doen. Alleen heb ik een gruwelijke hekel aan die neppe tv serie met plastic treintjes op zo'n ouderwetse landschapsachtergrond. Ik kan me ergens vaag nog iets herinneren dat er ook een film is in de richting van een normale tekenfilm/animatiefilm.

Iemand enig idee wat ik bedoel en hoe die heet? Op bol.com staan geloof ik wel 30 dvd's ofzo :laughcry:
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 16 Jan 2014 22:10

Re: Thomas de trein dvd vraagje

Wij hebben er 1 van Thomas de trein die meer geanimeerd is. Gered op/van misty eiland heet hij geloof ik
<<

Anoniem162

Bericht 16 Jan 2014 22:10

Re: Thomas de trein dvd vraagje

http://www.bol.com/nl/p/thomas-de-stoom ... 0100001kw7

http://www.youtube.com/watch?v=a3CxP1fM39Y
hier kan je zien hoe het geanimeerd is, dus niet zoals die ouderwetse
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 16 Jan 2014 23:32

Re: Thomas de trein dvd vraagje

Die bedoel ik ja, bedankt!
Afbeelding
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 17 Jan 2014 00:33

Re: Thomas de trein dvd vraagje

Annie24 schreef: Alleen heb ik een gruwelijke hekel aan die neppe tv serie met plastic treintjes op zo'n ouderwetse landschapsachtergrond.


Ze zijn van metaal, en tegenwoordig kan je ook de animatie versies krijgen en de films zijn sowieso allemaal animatie. De oude vind ik persoonlijk ook niet zo leuk, maar onze T. maakt het niet zo veel uit, die vind alles leuk waar treinen in voorkomen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lexi

cron