Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

<<

Anoniem119

Bericht 16 Jan 2014 18:20

Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Even een nerdie topic, maar een Smart Phone hebben -bijna- allemaal. Je eigen persoonlijke device, misschien brengen we dagelijks wel meer tijd door met onze telefoon dan met sommige vrienden :ja:

Hoe heb jij je telefoon ingedeeld? Dat is natuurlijk afhankelijk van je operating system, of je een iPhone, Android of wie weet zelfs wel een Windows telefoon hebt, hoe het er uit ziet. Maar ik ben wel benieuwd. Zeker omdat ik nog steeds overweeg om van iPhone naar Android over te stappen, en ik wel weet dat die home screens er heel anders uit kunnen zien. Heb jij veel apps? Heb je een bepaalde volgorde er in zitten? Heb je alles achter elkaar zitten, of heb je alles in categorieën georganiseerd? En voor de Android gebruikers: Heb je alleen apps of gebruik je ook veel widgets? En gebruik je een launcher voor een bepaalde stijl?

Show me your phone, en dan dit keer de 'binnenkant'! (Sowieso kan dit heel handig zijn voor als je telefoon ooit crasht/je een nieuwe hebt, dan heb je mooi een back up van hoe het er ook alweer uit zag)

Ik heb het zo op mijn iPhone 5:

Eerste scherm (ik noem het altijd velletje): Alle apps die ik het meeste gebruik, niet echt gecategoriseerd maar meer nu op een vaste plek waardoor ik blind naar een app kan:

Afbeelding

Tweede scherm: Nog meer apps die ik veel gebruik, toch wel een beetje getracht te organiseren op categorie, maar eigenlijk best een zooitje:

Afbeelding

Derde scherm: Alles in categorieen onderverdeeld voor de apps die ik wat minder vaak gebruik, maar wel duidelijk bij de hand wil hebben:

Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Jan 2014 18:29

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Ooit een poging gedaan tot 'slim indelen' maar dat is nooit echt goed gelukt. Inmiddels ben ik er zo aan gewend dat ik het maar zo laat.
Ik hou niet van tig keer scrollen, daarom staat (bijna) alles in mapjes en heb ik maar 2 pagina's. Op de 2e pagina staan apps die ik bijna niet gebruik.

Afbeelding


Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem29

Bericht 16 Jan 2014 18:43

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

**
Laatst gewijzigd door Anoniem29 op 17 Jan 2014 17:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 16 Jan 2014 18:44

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Ik heb een samsung dus draai op android. Heb apps en een paar widgets.
De apps staan wel in een bepaalde volgorde.

Op pagina 1 staat alles wat ik vaak gebruik


Afbeelding

Op pagina 2 apps die ik minder vaak gebruik en een beetje soort bij soort. Foto-dingen bij elkaar, bank apps bij elkaar

Afbeelding

Op pagina 3 de dingen die ik wel eens gebruik en mn snel toetsen om contacten snel te bellen.


Afbeelding

Oh en wil maximaal 3 pagina's anders vind ik het te onoverzichtelijk
Laatst gewijzigd door Kees op 16 Jan 2014 18:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Jan 2014 18:44

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Hoe heb je het forum in zo'n app gekregen, Intoxicated?
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem29

Bericht 16 Jan 2014 18:45

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Dat vind ik zo jammer aan Apple. Dat je niet van dat soort andere icoontjes kunt kiezen, zoals jij bijv. dat lijstje hebt. Ik mis een beetje de afwisseling. Nu staat het maar zo saai in rijtjes.
<<

Anoniem29

Bericht 16 Jan 2014 18:47

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Ooh La La! schreef:Hoe heb je het forum in zo'n app gekregen, Intoxicated?


Hmm ff denken haha.

Naar Safari, en dan gewoon naar yes. Dan dat blokje met pijltje wat naar boven wijst aanklikken, en klikken op bladwijzer.

Wat ik daarna heb ik gedaan weet ik niet meer. Op een of andere manier die bladwijzer op de beginpagina gekregen. Mijn vriend heeft dat voor mij gedaan volgens mij haha.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Jan 2014 18:49

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Super handig!
Ik ga even prutsen. Hopelijk lukt het mij ook :)

Edit: het is nog makkelijker dan ik dacht! Na het blokje met pijltje, staat er gewoon "voeg toe aan beginscherm". :banaan:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem253

Bericht 16 Jan 2014 19:05

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Hoe krijg je whatsapp in de onderste rij icoontjes (bij telefoon en mail)?
<<

Anoniem29

Bericht 16 Jan 2014 19:08

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Gewoon indrukt houden en eerst een app verplaatsen die er nu staat. Dan de app die je wilt naar de onder balk verschuiven.

Ik vond de kleurindeling lelijk, dus heb het nu blauw/groen/blauw/groen whaha. Te erg dit ;)
<<

Anoniem253

Bericht 16 Jan 2014 19:08

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Yeah gelukt! Dit wou ik al heel lang.. Thanks! :banaan:
<<

Anoniem193

Bericht 16 Jan 2014 19:09

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Home scherm


Afbeelding

Links daarnaast
Afbeelding

rechts naast home
Afbeelding


En dan heb ik nog apps die ik weinig gebruik, maar die hebben geen plek op een vd bureaubladen.
Zie nu ook dat ik 4 bladen leeg heb. Kan ze dus net zo goed verwijderen.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Jan 2014 19:16

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Hahahaha toxi. Die achtergrond.

cow jouw eerste scherm vind ik mooi rustig! Alleen dat lettertype vind ik niks, maar verder is ie mooi rustig! Mooie achtergrond ook!
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 16 Jan 2014 19:40

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Weg

Ik heb een hekel aan volle onoverzichtelijke schermen.
Laatst gewijzigd door Catoo op 16 Jan 2014 20:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 16 Jan 2014 19:47

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Marin schreef:Hahahaha toxi. Die achtergrond.

cow jouw eerste scherm vind ik mooi rustig! Alleen dat lettertype vind ik niks, maar verder is ie mooi rustig! Mooie achtergrond ook!


Ik vind het lettertype ook niet je-van-het maar kan niet meer aan een andere wennen.... Vooral de 2 is lastig, lijkt op een z.

Achtergrond komt van de Zedge app
30-04-2017
<<

Anoniem9

Bericht 16 Jan 2014 19:57

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Hoofdscherm. Er stond eerst ook nog een klok maar die geeft telkens foutmeldingen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 16 Jan 2014 20:14

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Catoo, heb jij een Sony? Zo ja welk model en heb je er veel aan aangepast?
Forti, de eerste die ik echt mooi vind qua looks! Heb je er een launcher overheen en welke telefoon is het?
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 16 Jan 2014 20:21

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Marin, ik heb idd een Sony, Xperia z. Heb er bijna niks aan aangepast.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Jan 2014 20:24

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Catoo schreef:Marin, ik heb idd een Sony, Xperia z. Heb er bijna niks aan aangepast.


Dat dacht ik al! Leuk om te zien. Ik overweeg een Xperia Z1 namelijk maar weet nog niet zeker.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 16 Jan 2014 20:26

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Ooh La La! schreef:Super handig!
Ik ga even prutsen. Hopelijk lukt het mij ook :)

Edit: het is nog makkelijker dan ik dacht! Na het blokje met pijltje, staat er gewoon "voeg toe aan beginscherm". :banaan:


Dank u, erg handig :wink:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 16 Jan 2014 20:27

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Ik ben echt blij met mijn Sony !
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Anoniem 52

Bericht 16 Jan 2014 20:46

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Marin, wat is trouwens voor jou de reden dat je mss wilt overstappen van iPhone naar Android?
<<

Anoniem9

Bericht 16 Jan 2014 20:47

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Marin schreef:Catoo, heb jij een Sony? Zo ja welk model en heb je er veel aan aangepast?
Forti, de eerste die ik echt mooi vind qua looks! Heb je er een launcher overheen en welke telefoon is het?


Ik heb geen idee wat een launcher is, dus dat zal dan wel niet ;) Dit is een Samsung Galaxy s3 mini. Dus gewoon Android :)
<<

Anoniem119

Bericht 16 Jan 2014 20:48

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Bazinga schreef:Marin, wat is trouwens voor jou de reden dat je mss wilt overstappen van iPhone naar Android?


Ik vind iOS 7 zo ontzettend lelijk, ik begin me te ergeren aan kleine dingetjes die ik niet zelf aan kan passen en na vier jaar iPhone ben ik wel toe aan iets nieuws. Ik twijfel nog echt enorm, maar wil wel eens Android proberen voor een jaartje.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Jan 2014 20:53

Re: Hoe heb jij je Smart Phone ingedeeld?

Ik hou niet van zoveel knopjes op mijn homescreen
Afbeelding
R. 2013
D. 2016
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers